X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kalendarz Dyrektora Szkoły 2017/2018
-25%
+ do schowka
49.00 zł
36.75 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 12.25 zł
Cena katalogowa: 49.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 224
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Płomienna korona

Płomienna korona
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2017


Wanda

Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci
Anna Kamińska
Kraków 2017


Najlepsze lata naszego życia

Najlepsze lata naszego życia
Marek Hłasko
 
Warszawa 2017


Nowa jadłonomia

Nowa Jadłonomia
Marta Dymek
 
Warszawa 2017


Wzgórze psów

Wzgórze psów
Jakub Żulczyk
 
Warszawa 2017


Sekretne życie drzew

Sekretne życie drzew
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Prus. Śledztwo biograficzne

Prus. Śledztwo biograficzne
Monika Piątkowska
Kraków 2017

Złowrogi cień Marszałka

Złowrogi cień Marszałka
Rafał A.Ziemkiewicz
Warszawa 2017

Pokaz

108.30 zł

Rabat: 5.70 zł
Cena katalogowa: 114.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Infinite Asset

Chris Lederer,Sam Hill,S Hill
Wydawca: Harvard Business Review Press
Rok wydania: 2001
Stron: 240
ISBN: 9781578512492

Opis:

Remember when brand management was as straightforward as promoting a single product or service? Today, brands mingle so much-McDonald`s and Disney partner on promotional giveaways, Subaru markets an L.L. Bean edition of the Outback, Toys R Us and Amazon.com jointly launch an online toy store - a whole system of brands can make or break a product and a career. Once content to "mind their own brands," marketers need a radically different game plan to succeed in this complex marketplace. In "The Infinite Asset", Sam Hill and Chris Lederer unveil an ingenious strategy - the Brand Portfolio Approach - that exponentially increases the value of brands by exploding them beyond the boundaries of their division or even their parent company. The authors argue that a company`s brand portfolio must reflect how the target customer actually views the brand; it must encompass every brand - whether the company owns it or not - that affects the buying decision.Based on thirty years of consulting experience and extensive research across industries, the authors introduce a breakthrough 3-D mapping tool - the brand portfolio molecule - that lets managers visualize all elements of a brand and how they interact to create new value. Compelling case studies apply the model to the brand strategies of companies including 3M, Cadillac, Miller Beer, and Yahoo!. In addition, a comprehensive set of implementation tools guide marketers in using the model to: identify the "lead brand" in the eyes of the customer; find and fill product holes; decide whether to extend, prune, or reposition a brand; arrive at the right number of brands; determine how and when to use a corporate brand as an umbrella; allocate marketing funds most effectively; trace brand value using informative metrics; and, convert brand equity into shareholder value and more.The first to provide a holistic model for brand value creation and management, this book is the must-have guide to leveraging every company`s infinite asset for lasting competitive advantage. Sam Hill was Chief Marketing Officer at Booz*Allen & Hamilton; he is now a partner at Helios Consulting and co-author of Radical Marketing. Chris Lederer, once a brand manager at Lever Brothers and a Senior Associate at Booz*Allen, is also a partner at Helios.

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Infinite Asset - Chris Lederer,Sam Hill,S Hill
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10