X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Aleksander Kaźmierski - Meritum. Podatki 2020
-23%
+ do schowka
259.00 zł
200.70 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 58.30 zł
Cena katalogowa: 259.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Aleksander Kaźmierski
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1
Stron: 2592
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

55.06 zł

Rabat: 13.94 zł
Cena katalogowa: 69.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: 4-5 dni roboczych

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Influencer marketing od A do Z

Górecka-Butora Patrycja, Strykowski Paweł, Biegun Katarzyna
Wydawca: Rozpisani.pl
Rok wydania: 2019
Wydanie: 1
Miejsce wydania:
Stron: 468
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788395380204

Opis:

Szukasz kompendium wiedzy o współpracy z influencerami? Interesują Cię polskie case studies i badania dotyczące naszego rynku? Jesteś marketerem i szukasz sposobu na ulepszenie swoich kampanii, a może jako twórca chcesz spojrzeć na ten temat okiem marki? To dla Ciebie powstał „Influencer marketing od A do Z”! W książce zebraliśmy wiele praktycznych wskazówek: od przygotowania strategii, przez rozliczenia i tematy prawne, aż po analitykę. Zaprosiliśmy też do współpracy 36 ekspertów – influencerów i marketerów, którzy podzielili się swoim doświadczeniem. Wspólnie z nimi przeprowadzimy Cię przez 10 etapów kampanii, odkryjemy przed Tobą niepublikowane dotąd case studies, a na deser zaserwujemy zestawienie najbardziej inspirujących influencerów – Influencer WhiteList!

Klienci, którzy kupili Influencer marketing od A do Z wybrali również:

Agata Antczak-Stępniak - Czynniki determinujące działalność deweloperską...
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Agata Antczak-Stępniak
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania: 2019
Stron: 280
49.90 zł
42.41 zł
Dodaj do koszyka
Janina Panowicz-Lipska, Zbigniew Radwański † - Zobowiązania – część szczegółowa
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Janina Panowicz-Lipska, Zbigniew Radwański †
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2019
Stron: 432
59.00 zł
50.15 zł
Dodaj do koszyka
red.Wojciech Maciejko - Świadczenia rodzinne. Komentarz
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Wojciech Maciejko
Wydawca: C.H. Beck
Rok wydania: 2019
Stron: 502
169.00 zł
143.65 zł
Dodaj do koszyka
Paweł Górzyński, Maciej Białorucki - Przyśpiesz swój sukces, czyli Startup na sterydach
-5%
+ do schowka
KSIĄŻKA
DRUK NA ŻĄDANIE
Paweł Górzyński, Maciej Białorucki
Wydawca: Self Publishing
Rok wydania: 2015
Stron: 64
19.00 zł
18.05 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Influencer marketing od A do Z - Górecka-Butora Patrycja, Strykowski Paweł, Biegun Katarzyna
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10