X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

red.Skorupka Jerzy - Kodeks postępowania karnego. Komentarz
-10%
+ do schowka
349.00 zł
314.10 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 34.90 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
red.Skorupka Jerzy
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1
Stron: 2248
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

55.06 zł

Rabat: 13.94 zł
Cena katalogowa: 69.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Influencer marketing od A do Z

Górecka-Butora Patrycja, Strykowski Paweł, Biegun Katarzyna
Wydawca: Rozpisani.pl
Rok wydania: 2019
Wydanie: 1
Miejsce wydania:
Stron: 468
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788395380204

Opis:

Szukasz kompendium wiedzy o współpracy z influencerami? Interesują Cię polskie case studies i badania dotyczące naszego rynku? Jesteś marketerem i szukasz sposobu na ulepszenie swoich kampanii, a może jako twórca chcesz spojrzeć na ten temat okiem marki? To dla Ciebie powstał „Influencer marketing od A do Z”! W książce zebraliśmy wiele praktycznych wskazówek: od przygotowania strategii, przez rozliczenia i tematy prawne, aż po analitykę. Zaprosiliśmy też do współpracy 36 ekspertów – influencerów i marketerów, którzy podzielili się swoim doświadczeniem. Wspólnie z nimi przeprowadzimy Cię przez 10 etapów kampanii, odkryjemy przed Tobą niepublikowane dotąd case studies, a na deser zaserwujemy zestawienie najbardziej inspirujących influencerów – Influencer WhiteList!

Klienci, którzy kupili Influencer marketing od A do Z wybrali również:

Krzysztof Trzeciak - Elementy wykonawcze układu sterowania silnika...
-28%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Krzysztof Trzeciak
Wydawca: Wydawnictwa Komunikacji i Łączności
Rok wydania: 2019
Stron: 108
56.00 zł
40.32 zł
Dodaj do koszyka
Janina Panowicz-Lipska, Zbigniew Radwański † - Zobowiązania – część szczegółowa
-10%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Janina Panowicz-Lipska, Zbigniew Radwański †
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2019
Stron: 432
59.00 zł
53.10 zł
Dodaj do koszyka
Adam Olejniczak - Prawo cywilne - część ogólna
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Adam Olejniczak
Wydawca: C.H. Beck
Rok wydania: 2019
Stron: 400
59.00 zł
45.43 zł
Dodaj do koszyka
Grzegorz Sperczyński - Przygotowanie do wyceny. Startup okiem praktyka
-35%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Grzegorz Sperczyński
Wydawca: One Press
Rok wydania: 2014
Stron: 200
49.00 zł
31.75 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Influencer marketing od A do Z - Górecka-Butora Patrycja, Strykowski Paweł, Biegun Katarzyna
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10