X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Jerzy Pieróg - Prawo zamówień publicznych. Komentarz w.14
-16%
+ do schowka
299.00 zł
249.69 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 49.31 zł
Cena katalogowa: 299.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Jerzy Pieróg
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 900
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

484.30 zł

Rabat: 24.95 zł
Cena katalogowa: 509.25 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Information Communication Technologies and Globalization of

D Rajagopal
Wydawca: Idea Group Publishing
Rok wydania: 2009
Stron: 374
ISBN: 9781605662480

Opis:

Globalization has pushed the use of technology in business with advancing information and communication technology becoming a key factor in the future development of the retailing industry. Technology applications have significantly contributed to the exponential growth and profits of retailing institutions worldwide. "Information Communication Technologies and Globalization of Retailing Applications" critically examines the synergy of technology use and conventional wisdom in retailing and explores contemporary changes determining higher customer value. Discussions in this book encompass strategy implications for managers to optimize their advantage in retailing through the application of ICT, bridging the customer-technology gap. "The bottom line of the book is to redefine technology-led retailing strategy frameworks and building sustainable customer value for mutual customer-company success." -Dr. Rajagopal, Monterrey Institute of Technology and Higher Education, Mexico"

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Information Communication Technologies and Globalization of - D Rajagopal
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10