X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Regulamin urzędowania sądów powszechnych
-16%
+ do schowka
189.00 zł
159.69 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 29.31 zł
Cena katalogowa: 189.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 812
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

327.17 zł

Rabat: 13.28 zł
Cena katalogowa: 340.45 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Integrated Advertising Promotion & Marketing Communication

Donald Baack,Kenneth Clow,D Baack
Wydawca: Prentice Hall
Rok wydania: 2003
Wydanie: 2
Stron: 704
ISBN: 9780131405462

Opis:

For courses in Integrated Marketing Communications, Advertising Principles, and Advertising and Promotions. Using a hands-on approach in which students learn to develop a complete IMC program, this text takes a broader approach than Advertising or Promotions courses. Furthermore, the text gives students an integrated learning experience by incorporating Internet exercises and a Building an IMC Campaign project, with free Advertising Plan Pro software in every copy. - NEW - 200 new advertisements. - Provides students with timely, fresh examples of various advertising and promotional tactics. - NEW - More examples of IMC plans added to IMC Plan Pro CD-Rom. - Enables students to see multiple ways of developing an IMC Plan. - NEW - IMC for the Small Business Entrepreneur chapter added. - Provides students with specific promotional tools and guidelines that address how a small business using a limited budget can reach potential customers. - NEW - Reorganized and revised for better flow - - Provides students with Information presented in a more accessible order so that it is easier for them to absorb it. - NEW - Customer Relationship Management (CRM) Information added. - Provides students with more information on how the concept of CRM is being used by businesses. - NEW - New approach to integrating ethics into IMC programs - - Provides students with an effective approach to integrating regulations and ethics into IMC programs. - NEW - Increased branding focus - - Provides students with a clearer picture of branding and its issues. - NEW - New opening vignettes - - Provides students with fresh examples that they are familiar with so that they can better understand the concepts presented. - NEW - "Building Your IMC Campaign" exercises introduced in opening vignette.

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Integrated Advertising Promotion & Marketing Communication - Donald Baack,Kenneth Clow,D Baack
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10