X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Jerzy Pieróg - Prawo zamówień publicznych. Komentarz w.14
-16%
+ do schowka
299.00 zł
249.69 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 49.31 zł
Cena katalogowa: 299.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Jerzy Pieróg
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 900
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

40.95 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 40.95 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Internet w szkole wyższej

Nogieć Joanna
Wydawca: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej
Rok wydania: 2009
Miejsce wydania: Poznań
Stron: 213
Format: B5
ISBN: 9788372052797

Opis:

Wstęp

Rozdział 1. Kierunki rozwoju szkolnictwa wyższego w Polsce
1.1. Rozwój szkolnictwa wyższego w Polsce w świetle porównań europejskich
1.2. Rola technologii informacyjno-komunikacyjnych w systemie edukacji
1.3. Specyfika zarządzania marketingowego w usługach edukacyjnych
1.3.1. Miejsce szkoły wyższej w otoczeniu
1.3.2. Wybór rynków docelowych oraz pozycjonowanie szkoły wyższej
1.4. Marketing mix w działalności szkoły wyższej
1.4.1. Satysfakcjonowanie beneficjentów usługi edukacyjnej

Rozdział 2. Możliwości wykorzystania Internetu w praktyce
2.1. Dostępność Internetu w polsce w świetle analiz statystycznych
2.1.1. Sylwetka internauty i kkryteria segmentacji klientów usług on-line
2.2 Sposoby wykorzystania Internetu przez szkoły wyższe
2.2.1. komunikacja zewnętrzna - poszukiwanie klientów i partnmerów
2.2.2. Serwisy internetowe uczelni wyższych
2.2.3. Komunikacja wewnętrzna - e-dziekanat
2.2.4. Istota e-edukacji
2.3. Przykłady wdrażania Internetu w działalności polskich szkół wyższych

Rozdział 3. Określenie popytu na usługi edukacyjne szkoły wyzszej oraz e-edukację w świetle badań pierwotnych
3.1. Klienci szkoły wyższej oraz ich zachowania
3.1.1.Potrzeba wiedzy a motywy podejmowania studiów
3.1.2. Typy studentów
3.2 Wdrażanie Internetu w bieżącą ofertę szkoły - poznanie oczekiwań studentów
3.2.1. Cel badania i hipotezy badawcze
3.2.2. Opis metody badań oraz próby badawczej, charakterystyka badanej próby
3.2.3. Stopień wykorzystania Internetu przez studentów
3.2.4. Kierunki wykorzystania Internetu przez studentów w zdobywaniu wiedzy
3.2.5. doświadczenie innych jednostek - badanie zapotrzebowania na e-edukację
3.3. Prognozowanie popytu w przyszłości - oczekiwania maturzystów odnośnie do e-edukacji
3.3.1. Cel badania i hipotezy badawcze
3.3.2. Opis metody badań oraz doboru próby badawczej, charakterystyka badanej próby
3.3.3.Zainteresowanie maturzystów Internetem
3.3.4. Determinanty wyboru szkoły wyższej przez maturzystów
3.4. Wnioski wynikające z przeprowadzonych badań dotyczących kreowania popytu z wykorzystaniem Internetu

Rozdział 4. Uwarunkowania podażowe wdrażania Internetu w działalność edukacyjną szkół wyższych
4.1. Budowanie przewagi konkurencyjnej w kontekście wdrażania Internetu
4.2. znaczenie czynnika ludzkiego w rozwoju e-edukacji
4.3. Zaangażowanie kadry naukowo-dydaktycznej w stosowanie Internetu w świetle badań empirycznych
4.3.1. Cel badania i hipotezy badawcze
4.3.2. Pois metody badań, charakterystyka badanej próby
4.3.3. wykorzystanie Internetu przez kadrę naukowo-dydaktyczną
4.4. Bariery we wdrażaniu Internetu w ofertę edukacyjną
4.4.1. Identyfikacja barier w świetle prowadzonych badań empirycznych
4.5 Problem zapewnienia jakości a wdrożenie Internetu

Zakończenie
Spis literatury 

Klienci, którzy kupili Internet w szkole wyższej wybrali również:

Oczkoś Mirosław - Sztuka mówienia bez bełkotania i faflunienia (dodruk 2017)
-32%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Oczkoś Mirosław
Wydawca: Wydawnictwo RM
Rok wydania: 2015
Stron: 180
29.90 zł
20.21 zł
Dodaj do koszyka
Adele Faber, Elaine Mazlish - Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały w.2013
-36%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Adele Faber, Elaine Mazlish
Wydawca: MEDIA RODZINA
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 3
Stron: 284
35.00 zł
22.57 zł
Dodaj do koszyka
Agnieszka Maciąg - Smak szczęścia, czyli o dietach... TW w.2015
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Agnieszka Maciąg
Wydawca: Otwarte
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 8
Stron: 296
49.90 zł
35.33 zł
Dodaj do koszyka
Marcin Przewoźniak - Praktyczny poradnik ucznia. Twoja szkoła bez...
-28%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Marcin Przewoźniak
Wydawca: Centrum Edukacji Dziecięcej
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: 3
Stron: 144
26.90 zł
19.26 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Internet w szkole wyższej - Nogieć Joanna
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Poradniki
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10