X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Żukowski Przemysław Marcin - Wydział Prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie w latach 1918-1939. Źródła
-15%
+ do schowka
32.00 zł
27.20 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 4.80 zł
Cena katalogowa: 32.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Żukowski Przemysław Marcin
Wydawca: Księgarnia Akademicka
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 514
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

229.42 zł

Rabat: 12.08 zł
Cena katalogowa: 241.50 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Involving Customers in New Service Development

B Edvardsson
Wydawca: World Scientific Publishing Co Ltd
Rok wydania: 2006
Stron: 332
ISBN: 9781860946691

Opis:

This book deals with how companies can involve customers or users in order to learn with them in the field of service-based business development. It presents a variety of customer-involvement approaches, methods for learning with customers, and the results of case studies conducted in both service and manufacturing companies focusing on value-creation through services. Based on research carried out by several research groups around the world, as well as on illustrative cases, the book creates new actionable knowledge regarding customer-involvement which will be useful for both practitioners and scholars. The benefits for readers include: an understanding of the business potential of learning with customers and other users; an overview of the fields of new service development and customer-involvement with regard to concepts, theoretical frameworks, and models, in addition to strategies and techniques for involving users in fruitful ways during the innovation process; an illustration of the cases based on the results of empirical studies; and managerial implications and guidelines regarding how to manage customer-involvement during the different phases of the new service and business development process.

Klienci, którzy kupili Involving Customers in New Service … wybrali również:

Agnieszka Maciąg - Smak miłości
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Agnieszka Maciąg
Wydawca: Otwarte
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 8
Stron: 320
49.90 zł
34.98 zł
Dodaj do koszyka
Luca Dotti - Audrey w domu. Wspomnienia o mojej mamie
-32%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Luca Dotti
Wydawca: Literackie
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 8
Stron: 204
44.90 zł
30.76 zł
Dodaj do koszyka
Maciąg Agnieszka - Smak świąt
-21%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Maciąg Agnieszka
Wydawca: Otwarte
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 8
Stron: 352
49.90 zł
39.42 zł
Dodaj do koszyka
David Bez - Sałat love
-35%
+ do schowka
KSIĄŻKA
David Bez
Wydawca: Buchmann
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 304
50.00 zł
32.55 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Involving Customers in New Service Development - B Edvardsson
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10