X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Gliniecki Bartłomiej, red.Osajda Konrad - Ustawa deweloperska. Komentarz
-15%
+ do schowka
199.00 zł
170.13 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 28.87 zł
Cena katalogowa: 199.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Gliniecki Bartłomiej, red.Osajda Konrad
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2022
Miejsce wydania: 1
Stron: 450
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Liczby nie kłamią

Liczby nie kłamią
Vaclav Smil
Kraków 2022


Dekalog leczenia depresji

Dekalog leczenia depresji
Marcin Siwek
Warszawa 2021


Fakty muszą zatańczyć

Fakty muszą zatańczyć
Mariusz Szczygieł
Warszawa 2022


Kwantechizm 2.0, czyli klatka na ludzi

Kwantechizm 2.0, czyli klatka na ludzi
Andrzej Dragan
Kraków 2022


Przypadkowe odkrycia medyczne

Przypadkowe odkrycia medyczne
Robert W.Winters
Zuzanna Lamża
Poznań 2022


Filozofia. Przewodnik dla lubiących rozkminiać bez bólu

Filozofia. Przewodnik dla ludzi lubiących rozkminiać bez bólu
Paul Kleinman
Andrzej Hildebrandt
Warszawa 2022


Poza porządek. Kolejne 12 zasad

Poza porządek. Kolejne
12 życiowych zasad
Jordan B.Peterson
Wrocław 2021

Pokaz

50.12 zł

Rabat: 17.88 zł
Cena katalogowa: 68.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Inżynieria marketingowa

Dworak Janusz
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2021
Miejsce wydania:
Stron: 226
Format: 230x230
Oprawa: miękka
ISBN: 9788381025201

Opis:

Inżynieria marketingowa definiuje sposoby przetwarzania danych o klientach, firmie i rynku w celu uzyskania niezbędnych informacji do podejmowania trafnych decyzji. Do obszaru jej działalności należą również modyfikowanie i projektowanie nowych koncepcji rynkowych, nowatorskie sposoby rozwiązywania problemów związanych ze zbytem oraz kreowanie relacji z interesariuszami. Głównym celem książki jest prezentacja sposobów kreowania innowacyjnych rozwiązań w przedsiębiorstwie, które umożliwiają wzrost sprzedaży wytwarzanych produktów. Dzięki tej lekturze poznasz odpowiedzi na następujące pytania: • Jak kształtować relacje firmy z interesariuszami, by zwiększać jej konkurencyjność w otoczeniu? • Jak zaimplementować wiedzę z różnych dziedzin, aby rozpoznać oczekiwania klientów? • Jak opracować nowe formy badań, których wyniki umożliwią rozeznanie rynku? • Jakimi metodami inspirować pracowników do kreowania innowacyjnych rozwiązań? • Jak opracować diagnozę stanu, aby zwizualizować pozycję firmy w otoczeniu? • Jak wyselekcjonować pracowników posiadających umiejętność analitycznego, syntetycznego i twórczego sposobu myślenia? Zaprezentowane w niniejszej publikacji metody postępowania są źródłem praktycznej wiedzy m.in. dla: • MENADŻERÓW - ułatwiając przygotowywanie się do podejmowania trafnych decyzji biznesowych. • STUDENTÓW - pomagając w wykonywaniu zadań marketingowych po zakończeniu edukacji. • DYDAKTYKÓW - obligując do dalszych prac nad opracowaniem nowoczesnych koncepcji związanych z zarządzaniem firmą.

Klienci, którzy kupili Inżynieria marketingowa wybrali również:

Kamiński Jacek - Makromarketing. Nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kamiński Jacek
Wydawca: PWE
Rok wydania: 2019
Stron: 428
79.90 zł
59.77 zł
Dodaj do koszyka
Transport. Tendencje zmian
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2022
Stron: 760
109.00 zł
85.55 zł
Dodaj do koszyka
Zatory płatnicze w działalności gospodarczej
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2021
Stron: 148
45.00 zł
33.97 zł
Dodaj do koszyka
red.Zawłocki Robert - Ryzyko odpowiedzialności karnej w działalności gospodarczej. Compliance
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Zawłocki Robert
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2022
Stron: 330
179.00 zł
153.03 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Inżynieria marketingowa - Dworak Janusz
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10