X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Bartosiewicz Adam - Polski Ład. Podatki i składki
-23%
+ do schowka
169.00 zł
130.96 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 38.04 zł
Cena katalogowa: 169.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Bartosiewicz Adam
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2022
Miejsce wydania: 1
Stron: 256
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy



Kraków 2021


Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy

Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy
Dorren Gaston
Kraków 2021


Irak. Piekło w raju

Irak. Piekło w raju
Smoleński Paweł
Sękowa 2021


Sekretne życie mózgu nastolatka

Sekretne życie mózgu nastolatka
Blackemore Sarah-Jayne
Maksymowicz-Hamann Jowita
Warszawa 2021


Gierek i jego czerwony dwór

Gierek i jego czerwony dwór
Kienzler Iwona
Warszawa 2021


Podpis w komórce

Podpis w komórce
Meyer Stephen C.
Warszawa 2021

Sztuka odpoczynku

Sztuka odpoczynku
Hammond Claudia
Smoleńska Elżbieta
Warszawa 2021

Pokaz

50.32 zł

Rabat: 17.68 zł
Cena katalogowa: 68.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Inżynieria marketingowa

Janusz Dworak
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2021
Stron: 226
Format: Format: 235x165x20 mm
ISBN: 9788381025201

Opis:

Inżynieria marketingowa definiuje sposoby przetwarzania danych o klientach, firmie i rynku w celu uzyskania niezbędnych informacji do podejmowania trafnych decyzji. Do obszaru jej działalności należą również modyfikowanie i projektowanie nowych koncepcji rynkowych, nowatorskie sposoby rozwiązywania problemów związanych ze zbytem oraz kreowanie relacji z interesariuszami.
Głównym celem książki jest prezentacja sposobów kreowania innowacyjnych rozwiązań w przedsiębiorstwie, które umożliwiają wzrost sprzedaży wytwarzanych produktów.
Dzięki tej lekturze poznasz odpowiedzi na następujące pytania:
Jak kształtować relacje firmy z interesariuszami, by zwiększać jej konkurencyjność w otoczeniu?
Jak zaimplementować wiedzę z różnych dziedzin, aby rozpoznać oczekiwania klientów?
Jak opracować nowe formy badań, których wyniki umożliwią rozeznanie rynku?
Jakimi metodami inspirować pracowników do kreowania innowacyjnych rozwiązań?
Jak opracować diagnozę stanu, aby zwizualizować pozycję firmy w otoczeniu?
Jak wyselekcjonować pracowników posiadających umiejętność analitycznego, syntetycznego i twórczego sposobu myślenia?
Zaprezentowane w niniejszej publikacji metody postępowania są źródłem praktycznej wiedzy m.in. dla:
MENADŻERÓW ułatwiając przygotowywanie się do podejmowania trafnych decyzji biznesowych.
STUDENTÓW pomagając w wykonywaniu zadań marketingowych po zakończeniu edukacji.
DYDAKTYKÓW obligując do dalszych prac nad opracowaniem nowoczesnych koncepcji związanych z zarządzaniem firmą.

Klienci, którzy kupili Inżynieria marketingowa wybrali również:

Kalkulacja i rachunek kosztów od teorii do praktyki
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2021
Stron: 208
59.00 zł
43.48 zł
Dodaj do koszyka
Bogdan Klepacki - Logistyka
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bogdan Klepacki
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2021
Stron: 646
109.00 zł
80.66 zł
Dodaj do koszyka
Tomasz Serwański - Marketing kulturowy
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Tomasz Serwański
Wydawca: PWE
Rok wydania: 2021
Stron: 352
69.90 zł
52.42 zł
Dodaj do koszyka
Hanna Czaja-Cieszyńska, Adam Lulek, Beata Sadowska - Informacyjna funkcja rachunkowości z perspektywy..
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Hanna Czaja-Cieszyńska, Adam Lulek, Beata Sadowska
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Rok wydania: 2021
48.00 zł
35.62 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Inżynieria marketingowa - Janusz Dworak
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10