X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Przestępstwa współukarane w polskim prawie karnym
-25%
+ do schowka
37.80 zł
28.54 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 9.26 zł
Cena katalogowa: 37.80 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2021
Miejsce wydania: 11
Stron: 299
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy



Kraków 2021


Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy

Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy
Dorren Gaston
Kraków 2021


Irak. Piekło w raju

Irak. Piekło w raju
Smoleński Paweł
Sękowa 2021


Sekretne życie mózgu nastolatka

Sekretne życie mózgu nastolatka
Blackemore Sarah-Jayne
Maksymowicz-Hamann Jowita
Warszawa 2021


Gierek i jego czerwony dwór

Gierek i jego czerwony dwór
Kienzler Iwona
Warszawa 2021


Podpis w komórce

Podpis w komórce
Meyer Stephen C.
Warszawa 2021

Sztuka odpoczynku

Sztuka odpoczynku
Hammond Claudia
Smoleńska Elżbieta
Warszawa 2021

Pokaz

31.04 zł

Rabat: 0.96 zł
Cena katalogowa: 32.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

iPad na szkolnych lekcjach religii

Bilicka Beata, Gurzyński Michał
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe UMK
Rok wydania: 2021
Miejsce wydania:
Stron: 156
Format:
Oprawa: miękka
ISBN: 9788323142430

Opis:

Nauczyciele religii muszą liczyć się z wymogami szkolnymi. Takim wymogiem w naszych czasach jest bez wątpienia cyfryzacja polskich szkół. Jest ona procesem, z jej dobrodziejstw korzystają zarówno uczniowie, jak i nauczyciele. Stosowanie w edukacji cyfrowych technologii zwiększa efektywność procesów edukacyjnych, w których biorą udział uczniowie, rozwijają się ich umiejętności społeczne i kompetencje niezbędne w przyszłości, indywidualna kreatywność, zdolność współpracy w grupie, odpowiedzialność i twórcze podejście do własnego rozwoju. Nowe narzędzia technologiczne pomagają nauczycielom aktywnie wspierać wychowanków w „procesach poszukiwania i kreacji”, pomagają – co chcemy mocno podkreślić – ale nigdy nie zastępują nauczyciela. Poza tym należy wymienić jeszcze inne zalety: wyrównywanie edukacyjnych dysproporcji społecznych, zwiększenie szans rozwojowych uczniów niepełnosprawnych, przekraczanie przez nauczycieli barier geograficznych i materialnych, „oswajanie” uczniów z technologią, która będzie im niezbędna w przyszłej pracy zawodowej3. „Mądre wykorzystanie technologii pozwala na świadome wprowadzanie uczniów w przyszłość, wspomaga motywacje dzieci i młodzieży, zapewnia dostęp do współczesnych osiągnięć naukowych oraz dzieł sztuki”. […] Nasza publikacja zawiera założenia teoretyczne. Nie są nam znane badania empiryczne dotyczące zastosowania iPadów na lekcjach religii w systemie 1 : 1, czyli iPad dla każdego ucznia. Chcemy zainicjować w polskim środowisku katechetycznym dyskusję na temat możliwości wykorzystania na lekcjach religii rozwiązań edukacyjnych firmy Apple. Jesteśmy świadomi potrzeby zweryfikowania naszych założeń w praktyce, na szkolnych lekcjach religii. Korzystamy z dorobku innych nauczycieli, którzy od kilku lat pracują z iPadami, przede wszystkim w szkołach Piwonii w Szczecinie, a także z publikacji na ten temat, zwłaszcza Daniela Makusa, dostępnych w iBooks Store. Pragniemy mocno podkreślić, że jesteśmy zwolennikami edukacji, w której znajdzie zastosowanie zarówno tradycyjny zeszyt i papierowa książka, jak również nowoczesne narzędzie, jakim jest iPad. Dzięki edukacyjnym możliwościom urządzenia firmy Apple nauczyciel i jego uczniowie mogą realizować zadania, które nie są możliwe do wykonania w tradycyjny sposób. To z kolei daje nowe możliwości zaktywizowania uczniów, często znudzonych i zniechęconych do nauki religii w szkole (co nierzadko w przypadku młodzieży skutkuje wypisywaniem się z tych lekcji). Nie oznacza to jednak „stechnicyzowania” szkolnej katechezy, w centrum zawsze pozostaje człowiek, a nie technologia. Nauczyciel religii, który posługuje się w szkole iPadem, nadal pełni role przypisywane przez Kościół szkolnemu katechecie w procesie religijnej edukacji dzieci i młodzieży – jest świadkiem wiary, nauczycielem i wychowawcą. Technologia jest tylko narzędziem i pomocą, a nie celem. Sposób i zakres jej wykorzystania należy do szkolnego katechety; potrzebna jest – naszym zdaniem – w tym względzie edukacja zarówno studentów teologii przygotowujących się do zawodu nauczyciela religii, jak i tych, którzy od lat pracują w tym zawodzie. Ze Słowa wstępnego

Klienci, którzy kupili iPad na szkolnych lekcjach religii wybrali również:

Krupa Bożena, Sowa Józef - Pedagogika specjalna Zarys tematyki
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Krupa Bożena, Sowa Józef
Wydawca: Fosze
Rok wydania: 2021
Miejsce wydania: 1058
Stron: 296
49.35 zł
36.62 zł
Dodaj do koszyka
red.Jegier Aneta - Żłobek. Wychowanie i edukacja
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Jegier Aneta
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2021
Miejsce wydania: 1
Stron: 284
50.00 zł
37.74 zł
Dodaj do koszyka
Kędzierski Witold - Penitencjarystyka z resocjalizacją instytucjonalną. Historia, stan obecny
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kędzierski Witold
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2021
Miejsce wydania: 1
Stron: 356
65.00 zł
49.07 zł
Dodaj do koszyka
Pedagogika. Podręcznik akademicki
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2021
Miejsce wydania: 1058
Stron: 1130
159.00 zł
124.80 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt iPad na szkolnych lekcjach religii - Bilicka Beata, Gurzyński Michał
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Pedagogika. Oświata i szkolnictwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10