X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Jerzy Pieróg - Prawo zamówień publicznych. Komentarz w.14
-16%
+ do schowka
299.00 zł
249.69 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 49.31 zł
Cena katalogowa: 299.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Jerzy Pieróg
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 900
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

81.73 zł

Rabat: 3.32 zł
Cena katalogowa: 85.05 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

It`s All About Service How to Lead Your People

Ray Pelletier,R Pelletier
Wydawca: John Wiley & Sons
Rok wydania: 2005
Stron: 256
ISBN: 9780471716754

Opis:

Practical strategies for better customer service based on the principles of servant--leadership Individuals in the workforce and the clients they serve are the fundamental building blocks of every company in America. Executives talk about customer service; but their employees are the ones who make it happen (or not). Author Ray Pelletier reveals the vital importance of a happy workforce in creating a happy client. By caring for employees, managers create an environment in which employees can care for customers. This book shows senior leaders, managers, and supervisors how to develop a managerial style that combines teamwork, trust, listening, forethought, and ethics to nurture a happy workforce and improve customer service. Built on the foundations of the servant--leadership model, the book offers effective, easy--to--implement strategies to develop these vital managerial skills. Ita s All About Service reveals that leaders who care for their people create businesses that care for their clients--and gain an edge over the competition.

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt It`s All About Service How to Lead Your People - Ray Pelletier,R Pelletier
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10