X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

48.49 zł

Rabat: 16.51 zł
Cena katalogowa: 65.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa

Grzegorz Urbanek
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2023
Stron: 320
Format: Format: 235x165 mm
ISBN: 9788381026482

Opis:

W książce Autor przedstawia unikatowe spojrzenie na markę oczami właściciela firmy, akcjonariuszy oraz top managementu, którzy chcą przede wszystkim zrozumieć relację wykreowanego kapitału marki z wartością przedsiębiorstwa, a także umieć określić wartość finansową marki. Jest to zatem pozycja przede wszystkim dla osób pracujących w finansach, a także dla właścicieli przedsiębiorstw czy przedstawicieli najwyższych szczebli zarządzania. Po tę książkę mogą też sięgnąć osoby pracujące w marketingu, aby uświadomić sobie konsekwencje budowania silnej marki dla wzrostu wartości przedsiębiorstwa. Osoby, które na co dzień nie zajmują się tymi zagadnieniami, również znajdą w książce wiele wątków wyjaśniających mechanizm oddziaływania marki, co pomoże im lepiej odnaleźć się w świecie, w którym marki są wszechobecne i wpływają wielokierunkowo na ich życie. Prezentowana monografia przedstawia markę z punktu widzenia jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, z uwzględnieniem pełnionych przez nią różnych funkcji komercyjnych i społecznych. Lektura książki przynosi odpowiedzi m.in. na następujące pytania: Jaka jest istota marki i co się na nią składa? Jak marka postrzegana jest z perspektywy marketingowej, sprawozdawczej, finansowej, prawnej i strategicznej przedsiębiorstwa? Jak można wycenić markę i jak rozumieć wynik wyceny w kontekście jej celów? Jak ustalić właściwą stawkę licencyjną dla marki? Jak będzie ewoluowała rola i znaczenie marek w przyszłości? Marka stanowi złożoną i wielowymiarową koncepcję, której pełne zrozumienie oraz wykorzystanie na rzecz efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem wymaga wiedzy i kompetencji z różnych obszarów, m.in.: ekonomii, marketingu, zarządzania strategicznego, rachunkowości, finansów i prawa.

Klienci, którzy kupili Jak marka buduje wartość przedsiębi… wybrali również:

red.Sołtyszewski Ireneusz, red.Guzik-Makaruk Ewa M. - Suicydologia dla prawników i śledczych
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Sołtyszewski Ireneusz, red.Guzik-Makaruk Ewa M.
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2023
Stron: 320
79.00 zł
59.64 zł
Dodaj do koszyka
Tomasz Gordon - Nowa psychologia zarządzania
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Tomasz Gordon
Wydawca: One Press
Rok wydania: 2023
Stron: 200
49.90 zł
34.28 zł
Dodaj do koszyka
Krzysztof Orlik - Makroekonomia behawioralna
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Krzysztof Orlik
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2023
Stron: 218
71.00 zł
52.97 zł
Dodaj do koszyka
Susie Hodge, Grzegorz Kulesza - Dlaczego sztuka pełna jest golasów?
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Susie Hodge, Grzegorz Kulesza
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2017
Stron: 96
39.00 zł
30.22 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa - Grzegorz Urbanek
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10


Księgarnia Iuris Prudentia Katarzyna Glimasińska jest beneficjentem programu własnego Instytutu Książki "Certyfikat dla małej księgarni"