X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Jacek Bartosiak - Najlepsze miejsce na świecie
-31%
+ do schowka
69.90 zł
48.58 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 21.32 zł
Cena katalogowa: 69.90 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Jacek Bartosiak
Wydawca: Literackie
Rok wydania: 2023
Stron: 496
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

50.24 zł

Rabat: 14.76 zł
Cena katalogowa: 65.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa. Zarządzanie wartością i wycena marki

Urbanek Grzegorz
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2023
Wydanie: 2
Miejsce wydania:
Stron: 320
Format: 230x230
Oprawa: miękka
ISBN: 9788381026482

Opis:

W książce Autor przedstawia unikatowe spojrzenie na markę oczami właściciela firmy, akcjonariuszy oraz top managementu, którzy chcą przede wszystkim zrozumieć relację wykreowanego kapitału marki z wartością przedsiębiorstwa, a także umieć określić wartość finansową marki. Jest to zatem pozycja przede wszystkim dla osób pracujących w finansach, a także dla właścicieli przedsiębiorstw czy przedstawicieli najwyższych szczebli zarządzania. Po tę książkę mogą też sięgnąć osoby pracujące w marketingu, aby uświadomić sobie konsekwencje budowania silnej marki dla wzrostu wartości przedsiębiorstwa. Osoby, które na co dzień nie zajmują się tymi zagadnieniami, również znajdą w książce wiele wątków wyjaśniających mechanizm oddziaływania marki, co pomoże im lepiej odnaleźć się w świecie, w którym marki są wszechobecne i wpływają wielokierunkowo na ich życie. Prezentowana monografia przedstawia markę z punktu widzenia jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, z uwzględnieniem pełnionych przez nią różnych funkcji komercyjnych i społecznych. Lektura książki przynosi odpowiedzi m.in. na następujące pytania: • Jaka jest istota marki i co się na nią składa? • Jak marka postrzegana jest z perspektywy marketingowej, sprawozdawczej, finansowej, prawnej i strategicznej przedsiębiorstwa? • Jak można wycenić markę i jak rozumieć wynik wyceny w kontekście jej celów? • Jak ustalić właściwą stawkę licencyjną dla marki? • Jak będzie ewoluowała rola i znaczenie marek w przyszłości? Marka stanowi złożoną i wielowymiarową koncepcję, której pełne zrozumienie oraz wykorzystanie na rzecz efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem wymaga wiedzy i kompetencji z różnych obszarów, m.in.: ekonomii, marketingu, zarządzania strategicznego, rachunkowości, finansów i prawa.

Klienci, którzy kupili Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa. … wybrali również:

Bavuso Daniela, Cardone Natale - Od pomysłu do marki. Kompletny przewodnik po marketingu strategicznym, od pozycjonowania po komunikację
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bavuso Daniela, Cardone Natale
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2022
Stron: 408
125.00 zł
96.62 zł
Dodaj do koszyka
Waligóra Anna - Przedsiębiorczość społeczna, gospodarka społeczna, ekonomia społeczna.. Konteksty funkcjonowania przedsiębiorstw społecznych w Polsce
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Waligóra Anna
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2022
Stron: 160
75.00 zł
57.97 zł
Dodaj do koszyka
Siudek Tomasz - Konkurencyjność banków w Polsce w zakresie produktów i usług bankowości elektronicznej. Teorie, modele i wyniki empiryczne
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Siudek Tomasz
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2022
Stron: 394
120.00 zł
92.76 zł
Dodaj do koszyka
Joanna Nieżurawska-Zając - Motywowanie pracowników zróżnicowanych.. w.2
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Joanna Nieżurawska-Zając
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2023
Stron: 424
108.00 zł
80.24 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa. Zarządzanie wartością i wycena marki - Urbanek Grzegorz
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10


Księgarnia Iuris Prudentia Katarzyna Glimasińska jest beneficjentem programu własnego Instytutu Książki "Certyfikat dla małej księgarni"