X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

praca zbiorowa - Kodeks postępowania administracyjnego
-16%
+ do schowka
349.00 zł
291.45 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 57.55 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
praca zbiorowa
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 1392
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Płomienna korona

Płomienna korona
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2017


Wanda

Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci
Anna Kamińska
Kraków 2017


Najlepsze lata naszego życia

Najlepsze lata naszego życia
Marek Hłasko
 
Warszawa 2017


Nowa jadłonomia

Nowa Jadłonomia
Marta Dymek
 
Warszawa 2017


Wzgórze psów

Wzgórze psów
Jakub Żulczyk
 
Warszawa 2017


Sekretne życie drzew

Sekretne życie drzew
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Prus. Śledztwo biograficzne

Prus. Śledztwo biograficzne
Monika Piątkowska
Kraków 2017

Złowrogi cień Marszałka

Złowrogi cień Marszałka
Rafał A.Ziemkiewicz
Warszawa 2017

Pokaz

37.48 zł

Rabat: 11.52 zł
Cena katalogowa: 49.00 zł
Produkt niedostępny
Produkt dostępny również
w innych formatach: Ebook pdf »

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Jak uczyć prawników dobrej komunikacji z klientem. Podręcznik dla trenerów umiejętności interpersonalnych

Mulak Izabella, Szeroczyńska Małgorzata
seria: FIRMA PRAWNICZA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 390
Format: 14.0x22.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 8374831251

Opis:

Niejednokrotnie nawet nie zdajemy sobie sprawy, że sami „hodujemy" sobie trudnych klientów, których później obarczamy całą winą za złą współpracę. Nie wiemy jak ważne jest to, aby osoba pracująca w zawodach prawniczych posiadała pewne podstawowe umiejętności interpersonalne. Jak się okazuje, nie jest to wcale takie trudne, ale do tego potrzebne są osoby, które w sposób rzetelny i profesjonalny pokierują prawnikiem i pomogą mu wyeliminować z jego postępowania błędy, które popełnia w kontaktach ze swoimi klientami. Ta książka ma służyć w tym pomocą. Nie rozwiąże wszystkich problemów, które na swojej drodze napotka trener takich umiejętności, ale stanowi doskonałą bazę dla dalszego samodzielnego rozwoju i poszukiwania własnych technik i metod kształcenia. Opatrzona jest wieloma wartościowymi i praktycznymi wskazówkami, które są tym cenniejsze, że Autorki zaczerpnęły je z własnego doświadczenia. Krąg czytelników nie jest zawężony wyłącznie do trenerów umiejętności interpersonalnych, każda osoba pracująca w zawodach prawniczych znajdzie w niej porady i odszuka błędy, którymi opatrzony jest jej kontakt z drugim człowiekiem - przeważnie nie prawnikiem.

Klienci, którzy kupili Jak uczyć prawników dobrej komunikacji … wybrali również:

Hamilton Cheryl - Skuteczna komunikacja w biznesie
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Hamilton Cheryl
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2011
Stron: 648
94.00 zł
66.26 zł
Dodaj do koszyka
Spryszak Kamil - Obserwowanie wyborów jako instrument implementacji międzynarodowych standardów prawnych w dziedzinie
+ do schowka
KSIĄŻKA
Spryszak Kamil
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wydania: 2015
Stron: 270
42.00 zł
Dodaj do koszyka
red.Mączyńska Elżbieta - Ekonomia dla przyszłości. Fundamentalne problemy teorii ekonomii i praktyki gospodarczej
-18%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Mączyńska Elżbieta
Wydawca: Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
Rok wydania: 2015
Stron: 220
60.00 zł
49.19 zł
Dodaj do koszyka
Pennington Randy G. - Wyniki górą! Tworzenie kultury pozwalającej prześcignąć konkurencję
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Pennington Randy G.
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2014
Stron: 200
52.00 zł
39.00 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Jak uczyć prawników dobrej komunikacji z klientem. Podręcznik dla trenerów umiejętności interpersonalnych - Mulak Izabella, Szeroczyńska Małgorzata
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Prawo i administracja » Prawo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10