X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Bezpieczeństwo danych i IT w kancelarii prawnej. radcowskiej/adwokackiej/notarialnej/komorniczej Czyli jak bezpiecznie przechowywać dane w kancelarii prawnej
-16%
+ do schowka
179.00 zł
149.48 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 29.52 zł
Cena katalogowa: 179.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 1058
Stron: 436
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

52.78 zł

Rabat: 16.22 zł
Cena katalogowa: 69.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów

Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 216
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa:
ISBN: 9788326416712

Opis:

Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputacje firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie internetu i mediów społecznościowych jest to szczególnie istotne, ponieważ informacja o każdym potknięciu firmy szybko dociera do szerokiego grona odbiorców. Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów to najnowsze wydanie światowego bestsellera, który od 20 lat inspiruje wszystkich zajmujących się sprzedażą oraz wyznacza nowe standardy obsługi klienta. Dzięki tej książce dowiesz się, jak: * oczarować klientów jakością obsługi, * kreatywnie i skutecznie rozwiązywać problemy, * postępować w obliczu różnic kulturowych i pokoleniowych, * zbierać i analizować informacje od klientów w celu polepszenia jakości obsługi, * radzić sobie z kłopotliwymi klientami.

Klienci, którzy kupili Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów … wybrali również:

Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford - Wprowadzenie do algorytmów
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 189
Stron: 1300
149.00 zł
105.03 zł
Dodaj do koszyka
Bielański Adam - Podstawy chemii nieorganicznej Tom 1
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bielański Adam
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 189
Stron: 546
59.00 zł
41.59 zł
Dodaj do koszyka
Gardocki Lech - Prawo karne
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gardocki Lech
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 1
Stron: 380
59.00 zł
45.13 zł
Dodaj do koszyka
Bardach Juliusz, Leśnodorski Bogusław, Pietrzak Michał - Historia ustroju i prawa polskiego
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bardach Juliusz, Leśnodorski Bogusław, Pietrzak Michał
Wydawca: Wydawnictwo Prawnicze LexisNexis
Rok wydania: 2009
Miejsce wydania: 1
Stron: 693
75.00 zł
60.00 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Podręczniki. Ćwiczenia i zadania » Podręczniki akademickie. Skrypty
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10