X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy



Kraków 2021


Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy

Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy
Dorren Gaston
Kraków 2021


Irak. Piekło w raju

Irak. Piekło w raju
Smoleński Paweł
Sękowa 2021


Sekretne życie mózgu nastolatka

Sekretne życie mózgu nastolatka
Blackemore Sarah-Jayne
Maksymowicz-Hamann Jowita
Warszawa 2021


Gierek i jego czerwony dwór

Gierek i jego czerwony dwór
Kienzler Iwona
Warszawa 2021


Podpis w komórce

Podpis w komórce
Meyer Stephen C.
Warszawa 2021

Sztuka odpoczynku

Sztuka odpoczynku
Hammond Claudia
Smoleńska Elżbieta
Warszawa 2021

Pokaz

44.85 zł

Rabat: 24.15 zł
Cena katalogowa: 69.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej

Wendel Stephen
Wydawca: HELION
Rok wydania: 2021
Wydanie: 2
Miejsce wydania:
Stron: 336
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788328374294

Opis:

Zmiana nawyków czy modyfikacja zachowania bywa bardzo istotną kwestią. Często chodzi o coś więcej niż o proste przestawienie się z produktu na produkt - stawką może być zdrowie albo bezpieczeństwo. Jest sporo produktów cyfrowych, które mają za zadanie ułatwić użytkownikom wprowadzanie takich ważnych zmian: celem może być na przykład regularna aktywność fizyczna czy racjonalne zarządzanie swoim budżetem. Użyteczność tych produktów bywa jednak niewielka z wielu przyczyn. Podstawowa to nieuwzględnienie zasad, jakimi rządzi się ludzki umysł i mechanizm podejmowania decyzji. Ta książka jest przewodnikiem po zdobyczach nauk o zachowaniu. Dowiesz się z niej, czym trzeba się kierować podczas projektowania różnych produktów, aby doprowadzić do korzystnych zmian w zachowaniach użytkowników. Przedstawiono tu po kolei wszystkie kroki prowadzące do stworzenia nowego produktu: odkrycie, projektowanie, implementację i ulepszenia. Opisano model działań CREATE, dzięki któremu unikniesz najczęstszych błędów i skuteczniej skłonisz użytkowników do określonych działań. Dzięki prezentacji modelu DECIDE dowiesz się, jak zaprojektować właściwą interwencję. Odkryjesz też, że zasady opisane w tej książce mogą być przydatne również wtedy, gdy postanowisz doprowadzić do dobrej zmiany nawyków... we własnym zespole! Najważniejsze zagadnienia: jak działa ludzki umysł i jak podejmuje decyzje trzy główne strategie zmiany zachowań co przeszkadza w pożądanej zmianie nawyków jak projektować produkty, które użytkownik polubi jak mierzyć wpływ produktu na zmianę zachowania co wyjdzie z połączenia nauki o zachowaniu z data science Dobry projekt? To użyteczny produkt i korzystna zmiana w nawykach! O autorze Dr Stephen Wendel jest kierownikiem zespołu naukowców w Morningstar, organizacji badającej rynek inwestycyjny. Interesuje się zastosowaniem nauk o zachowaniu w tworzeniu produktów cyfrowych służących do zarządzania pieniędzmi. Napisał kilka książek poświęconych naukom o zachowaniu. Często wygłasza wykłady podczas branżowych konferencji, udziela się też w mediach.

Klienci, którzy kupili Jak zmienić zachowanie użytkowników … wybrali również:

Rogalski Antoni, Bielecki Zbigniew - Detekcja sygnałów optycznych
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Rogalski Antoni, Bielecki Zbigniew
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2021
Miejsce wydania: 189
Stron: 698
99.00 zł
77.71 zł
Dodaj do koszyka
Taler Dawid, Rup Kazimierz - Podstawy obliczeń turbin wiatrowych i wodnych
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Taler Dawid, Rup Kazimierz
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2021
Miejsce wydania: 1058
Stron: 260
79.00 zł
62.01 zł
Dodaj do koszyka
Grzesik Wit, Ruszaj Adam - Hybrydowe metody obróbki materiałów konstrukcyjnych
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Grzesik Wit, Ruszaj Adam
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2021
Miejsce wydania: 1058
Stron: 278
79.00 zł
62.01 zł
Dodaj do koszyka
Piekarski Maciej - Rysunek techniczny budowlany. z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Piekarski Maciej
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2021
Miejsce wydania: 1058
Stron: 164
59.00 zł
46.31 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej - Wendel Stephen
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10