X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks cywilny. Prawo cywilne. Zbiór przepisów
-23%
+ do schowka
69.00 zł
53.47 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 15.53 zł
Cena katalogowa: 69.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania: 1
Stron: 1224
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

43.42 zł

Rabat: 15.58 zł
Cena katalogowa: 59.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Jakość usług turystycznych i rekreacyjnych w.II

Bolesław Goranczewski, Anna Szeliga-Kowalczyk
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2018
Wydanie: 2
Miejsce wydania:
Stron: 237
Format: 9.0x48.0cm
ISBN: 9788381020787

Targi Wirtualne - dla dzieci Targi Wirtualne - beletrystyka Targi Wirtualne - książka naukowa, reportaże

Opis:

W książce w sposób całościowy przedstawiono tematykę jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych. Autorzy opisali szczegółowo: - normy jakościowe, które możliwe są do zastosowania w organizacjach turystycznych i rekreacyjnych, - wytyczne standardów branżowych, m.in. dotyczące hoteli i innych obiektów, zakwaterowania, bezpieczeństwa w obsłudze ruchu turystycznego, przewodników turystycznych itd., - metody projektowania, pomiaru i standaryzacji jakości oraz wzbogacili je o najbardziej aktualne i nowatorskie, jak chociażby Design Thinking, czy propozycja sekwencji obsługi klienta z zastosowaniem autorskiej instrukcji postępowania. Większość opisywanych metod i narzędzi poparta została przykładami praktycznymi. Książka ma charakter uniwersalny, do wykorzystania przez studentów kierunków turystyka, rekreacja, zarządzanie oraz innych, jak również praktyków (personel zarządzający i wykonawczy, zajmujący się szeroko rozumianą obsługą ruchu turystycznego i rekreacją, a także właścicieli tych podmiotów). „...Na rynku księgarskim nie było dotychczas pozycji, która odnosiłaby się do jakości zarówno usług turystycznych, jak i rekreacyjnych. Autorzy podjęli skuteczną próbę przełożenia uniwersalnych wymagań norm międzynarodowych na realia branżowe, które zawierają szeroką gamę usług, np. hotelarskich, transportowych, rekreacyjnych, gastronomicznych, obsługi ruchu turystycznego i wiele innych. Istotnym walorem publikacji jest niewątpliwie fakt, że opisy metod, narzędzi czy wreszcie standardów zarządzania wzbogacone zostały przykładami praktycznymi." Prof. nadzw. dr hab. Piotr Jedynak Dyrektor Instytutu Ekonomii, Finansów i Zarządzania Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie „...Autorzy zawarli w publikacji: specyfikację i aktualizację norm branżowych; uwzględnienie rekreacji, która dotychczas w zakresie jakości nie była opisywana, a także uzupełnili dotychczas stosowane metody pomiaru i sterowania jakością w usługach turystycznych i rekreacyjnych o narzędzia współcześnie wykorzystywane... Książka ma duże walory użyteczne i poznawcze. Dotyka trudnej tematyki przedstawionej przystępnym językiem w interesujący sposób..." Prof. nadzw. dr hab. Wiesław Drobek Kierownik Katedry Geografii i Ekonomiki Turystyki Instytut Turystyki i Rekreacji, Politechnika Opolska

Klienci, którzy kupili Jakość usług turystycznych i rekreacyjnych … wybrali również:

Adam Falkowski - Kocham Podlasie
-33%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Adam Falkowski
Wydawca: INSTYTUT WYDAWNICZY KREATOR
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 25
Stron: 122
39.90 zł
26.61 zł
Dodaj do koszyka
Marketing w turystyce i rekreacji
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania: 189
Stron: 382
59.00 zł
45.72 zł
Dodaj do koszyka
Józef Sala - Hotelarstwo
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Józef Sala
Wydawca: PWE
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1058
Stron: 300
64.90 zł
48.67 zł
Dodaj do koszyka
Puciato Daniel - Przedsiębiorstwo hotelowe. Aspekty ekonomiczne, finansowe i organizacyjne
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Puciato Daniel
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 1
Stron: 290
60.00 zł
45.29 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Jakość usług turystycznych i rekreacyjnych w.II - Bolesław Goranczewski, Anna Szeliga-Kowalczyk
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Geografia » Turystyka. Hotelarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10