X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

red.Świerczyński Marek - Prawo sztucznej inteligencji
-10%
+ do schowka
189.00 zł
170.10 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 18.90 zł
Cena katalogowa: 189.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
red.Świerczyński Marek
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania: 1
Stron: 380
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

56.72 zł

Rabat: 5.28 zł
Cena katalogowa: 62.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Jakość w kształceniu językowym. Rozważania teoretyczne i praktyczne rozwiązania

Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: Katowice
Stron: 218
Format: B5
Oprawa: twarda
ISBN: 9788322638293

Opis:

Jakość w kształceniu językowym. Rozważania teoretyczne i praktyczne rozwiązania

Niniejsza monografia składa się z tekstów teoretycznych, dotyczących pojęcia jakości kształcenia językowego w szczególności, oraz praktycznych wspomagających jakość kształcenia. Tom otwiera artykuł H. Komorowskiej Ocenianie kształtujące a jakość edukacji nie tylko językowej, który stanowi wprowadzenie do pojęcia oceniania kształtującego i przedstawia formy oceniania z perspektywy nauczycieli, uczniów i rodziców. J. Sujecka-Zając w tekście O jakości edukacyjnej à rebours: obszary rozwoju w kształceniu językowym, przedstawia zakresy kompetencji i niekompetencji nauczyciela widziane oczami samego nauczyciela. Z kolei, Magdalena Nowacka w swoim artykule pt. Akredytacje zewnętrzne jako efektywne narzędzie zapewnienia jakości kształcenia językowego w uczelniach wyższych, odnosi się do roli oceny akredytacyjnej uczelni przez komisję PKA w odniesieniu do podnoszenia jakości kształcenia. Artykuł Doroty Pudo pt. Jakość kształcenia językowego widziana oczami przyszłych nauczycieli,  studentów romanistyki, to próba diagnozy rozumienia pojęcia jakości kształcenia językowego w grupie przyszłych nauczycieli języka francuskiego jako obcego. A. Szymańska-Tworek i J. Makowska-Songin, autorki tekstu pt. Teacher quality as a prerequisite for quality education: needs and expectations of ESP teachers towards professional development in Polish tertiary education context  opisują na podstawie wyników badania empirycznego przeprowadzonego wśród nauczycieli języka specjalistycznego,  ich doświadczenia oraz oczekiwania związane z własnym rozwojem zawodowym. M. Horyśniak w artykule Wpływ wybranych czynników na jakość procesu uczenia się języka obcego w opinii uczących się omawia czynniki wewnętrzne i zewnętrzne determinujące poziom jakości kształcenia i pokazuje ich rozumienie w odrębnych grupach wiekowych. Kolejny artykuł pt. Jakość kształcenia na lektoratach w uniwersytecie ekonomicznym a rozwój kompetencji komunikacji międzykulturowej A. Piwowarczyk poświęcony jest roli międzykulturowej kompetencji komunikacyjnej w podnoszeniu jakości kształcenia językowego. W kolejnym tekście  Elementy glottodydaktyki specjalistycznej w programach kształcenia tłumaczy M. Szwed  podkreśla ogromną potrzebę nauczania tłumaczenia w celu kształcenia specjalistycznego tłumaczy. Również artykuł B. Czwartos zatytułowany Efektywność kształcenia językowego a planowanie wybranych faz lekcji stanowić może źródło pomysłów w odniesieniu do  praktyki dydaktycznej dla nauczycieli języka obcego, chcących, by ich uczniowie byli bardziej zmotywowani i zaangażowani. J. Drążek kontynuuje tematykę poprzedniego artykułu w tekście Efektywne nauczanie języka obcego w rzeczywistości szkolnej: założenia dobrych praktyk, prezentując własną metodę nauczania języka obcego. I. Nowak w tekście Drewniany język, czyli o trudnościach w opanowaniu prawidłowej wymowy rosyjskiej uwypukla problem nieefektywnego nauczania fonetyki, co wynika ze sposobu „organizacji materiału w podręcznikach.

Autorzy i redaktorzy mają  nadzieję, że teksty w tym tomie przeznaczone są dla nauczycieli glottodydaktyków na wszystkich szczeblach edukacji językowej, dla uczniów jako „odbiorców” działań dydaktycznych nauczyciela, ale i dla tych, którzy odpowiedzialni są za organizację kształcenia w zakresie określenia standardów i celu kształcenia.

Klienci, którzy kupili Jakość w kształceniu językowym. Rozważania … wybrali również:

Leksy Karina - Młodzież we współczesnej przestrzeni społeczno-kulturowej. Wybrane aspekty zdrowotne i pedagogiczne
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Leksy Karina
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2020
Stron: 252
55.00 zł
41.52 zł
Dodaj do koszyka
Tomasz Kozłowski - Zanim będzie za późno. O potrzebie rozwoju kompetencji społecznych w edukacji
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Tomasz Kozłowski
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2020
Stron: 192
39.00 zł
30.22 zł
Dodaj do koszyka
Plebańska Marlena, Szyller Aleksandra, Sieńczewska Małgorzata - Q edukacji cyfrowej
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Plebańska Marlena, Szyller Aleksandra, Sieńczewska Małgorzata
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2020
Stron: 196
59.00 zł
44.54 zł
Dodaj do koszyka
red.Grabias Stanisław , red.Panasiuk Jolanta, red.Woźniak Tomasz - Logopedia. Standardy postępowania logopedycznego
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Grabias Stanisław , red.Panasiuk Jolanta, red.Woźniak Tomasz
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2015
Stron: 1190
84.00 zł
63.41 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Jakość w kształceniu językowym. Rozważania teoretyczne i praktyczne rozwiązania - red.Gabryś-Barker Danuta, red.Kalamarz Ryszard
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pedagogika. Oświata i szkolnictwo » Dydaktyka. Nauczanie. Edukacja
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10