X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy



Kraków 2021


Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy

Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy
Dorren Gaston
Kraków 2021


Irak. Piekło w raju

Irak. Piekło w raju
Smoleński Paweł
Sękowa 2021


Sekretne życie mózgu nastolatka

Sekretne życie mózgu nastolatka
Blackemore Sarah-Jayne
Maksymowicz-Hamann Jowita
Warszawa 2021


Gierek i jego czerwony dwór

Gierek i jego czerwony dwór
Kienzler Iwona
Warszawa 2021


Podpis w komórce

Podpis w komórce
Meyer Stephen C.
Warszawa 2021

Sztuka odpoczynku

Sztuka odpoczynku
Hammond Claudia
Smoleńska Elżbieta
Warszawa 2021

Pokaz

38.46 zł

Rabat: 10.54 zł
Cena katalogowa: 49.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Jakościowe metody badań marketingowych. Jak zrozumieć konsumenta

Maison Dominika
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2021
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 288
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788301164249

Opis:

Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie na konsumenta. Wiedzę tę warto uwzględniać na każdym etapie prowadzonych badań marketingowych, począwszy od konstruowania schematów badań, scenariuszy wywiadów, przez decyzje o tym, o co pytać respondentów wprost, a co próbować zrozumieć w sposób pośredni, aż po analizę i interpretację wyników badań, która powinna wykraczać poza deklaracje respondentów. Publikacja jest adresowana do studentów i wykładowców marketingu, zarządzania, ekonomii, psychologii, socjologii, stanowi także ważne źródło wiedzy dla praktyków - pracowników firm realizujących badania marketingowe i pracowników działów marketingu zlecających te badania. Książka Dominiki Maison jest na polskim rynku pierwszą książką, w której prezentowane jest w sposób jasny, atrakcyjny i pragmatyczny nowoczesne podejście do jakościowych badań marketingowych. Autorka łączy kompetencje rasowego psychologa akademickiego - na bieżąco śledzącego najnowsze dyskusje i idee, z kompetencjami doświadczonego badacza rynku. Dzięki temu idee naukowe okazują się użyteczne, a badania marketingowe - interesujące poznawczo (szczególnie cenne są w książce przykłady zaczerpnięte z autentycznych badań). Na podkreślenie zasługuje też połączenie zrozumienia potrzeb marketingu - wszak badania mają marketingowi właśnie dostarczyć zrozumienia i informacji, z głęboką wiedzą o samych badaniach jakościowych - które nie powinny być nadużywane ani lekceważone. Autorka jest niezwykle uczciwa i rzetelna w prowadzonej przez siebie dyskusji : ukazuje pożytki z dobrych badań jakościowych, ale i ich słabe strony; podkreśla zawsze w nich obecny element subiektywnej interpretacji tego, co się zobaczyło i usłyszało. Tym samym, badanie jakościowe - i to chyba jest jego największy walor - jest według autorki zaproszeniem do myślenia i dyskusji. (Prof. Anna Giza)

Klienci, którzy kupili Jakościowe metody badań marketingowych. … wybrali również:

Sidorkiewicz Marta - Turystyka biznesowa
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Sidorkiewicz Marta
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2020
Stron: 244
48.00 zł
35.28 zł
Dodaj do koszyka
Święch Jerzy - Nowoczesność. Szkice o literaturze polskiej XX wieku
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Święch Jerzy
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2021
Stron: 350
49.00 zł
38.46 zł
Dodaj do koszyka
Orłowska Małgorzata - Przymus bezczynności. Studium pedagogiczno-społeczne czasu wolnego bezrobotnych
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Orłowska Małgorzata
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2021
Stron: 342
49.00 zł
38.46 zł
Dodaj do koszyka
Ciupiński Andrzej, Soja Małgorzata - Europejska Unia Bezpieczeństwa i Obrony. Struktury, wizje, perspektywy
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Ciupiński Andrzej, Soja Małgorzata
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2020
Stron: 208
59.00 zł
43.36 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Jakościowe metody badań marketingowych. Jak zrozumieć konsumenta - Maison Dominika
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Pedagogika. Oświata i szkolnictwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10