X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

46.93 zł

Rabat: 2.47 zł
Cena katalogowa: 49.40 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 14 dni roboczych

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

JAVA. Programowanie obiektowe w praktyce

Wydawca: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 200
Format: B5
Oprawa: miękka
ISBN: 9788378146506

Opis:

JAVA. Programowanie obiektowe w praktyce

Spis treści:
 
Przedmowa ...................................................................................................................... 9
1. PODSTAWY JĘZYKA JAVA ...................................................................................11
 1.1. Ewolucja języka programowania ......................................................................11
 1.2. Problemy z funkcjonowaniem Internetu ...........................................................12
 1.3. Maszyna wirtualna Javy ...................................................................................13
 1.4. Podstawowe cechy Javy ...................................................................................13
2. OPERACJE ARYTMETYCZNE I LOGICZNE ......................................................15
 2.1. Zmienne jako konstrukcje programistyczne .....................................................15
 2.2. Operatory arytmetyczne ....................................................................................17
 2.3. Operatory bitowe ..............................................................................................18
 2.4. Operatory logiczne ............................................................................................19
 2.5. Operatory przypisania Javy ..............................................................................20
 2.6. Operatory relacji (porównywania) ....................................................................21
 2.7. Priorytety operatorów .......................................................................................22
 2.8. Badania wydajności ..........................................................................................22
3. INSTRUKCJE STERUJĄCE ...................................................................................30
 3.1. Instrukcje wyboru .............................................................................................30
 3.2. Instrukcje iteracyjne ..........................................................................................33
 3.3. Instrukcje skoku ................................................................................................34
 3.4. Badania wydajności ..........................................................................................36
4. PODSTAWY PROGRAMOWANIA OBIEKTOWEGO ..........................................40
 4.1. Obiektowość .....................................................................................................40
 4.2. Hermetyzacja ....................................................................................................42
 4.3. Dziedziczenie ....................................................................................................43
 4.4. Polimorfizm ......................................................................................................43
5. KLASY .....................................................................................................................45
 5.1. Wprowadzenie ..................................................................................................45
 5.2. Klasy .................................................................................................................45
 5.3. Metody ..............................................................................................................49
 5.4. Klasy i metody abstrakcyjne .............................................................................51
 5.5. Konstruktory .....................................................................................................52
 5.6. Metoda fi nalize .................................................................................................54
6. DZIEDZICZENIE .................................................................................................. 55
 6.1. Idea dziedziczenia......................................................................................... 55
 6.2. Konstruktory klasy bazowej i potomnej ....................................................... 56
 6.3. Kontrola dostępu........................................................................................... 58
 6.4. Przeciążanie i przesłanie metod .................................................................... 60
 6.5. Składowe statyczne....................................................................................... 61
 6.6. Klasy i składowe finalne ............................................................................... 62
 6.7. Badania wydajności metod finalnych ........................................................... 64
7. AUTOMATYCZNE OPAKOWYWANIE ............................................................. 67
 7.1. Zasady ogólne ............................................................................................... 67
 7.2. Klasa Number ............................................................................................... 68
 7.3. Opakowanie dla liczb zmiennoprzecinkowych ............................................ 68
 7.4. Opakowanie dla typów całkowitoliczbowych .............................................. 70
 7.5. Opakowania klasy Character ........................................................................ 70
 7.6. Opakowywanie automatyczne ...................................................................... 71
 7.7. Badania wydajności ...................................................................................... 74
8. OBSŁUGA WYJĄTKÓW ...................................................................................... 76
 8.1. Zasady ogólne ............................................................................................... 76
 8.2. Własna obsługa wyjątków ............................................................................ 78
 8.3. Nowe cechy wyjątków.................................................................................. 79
 8.4. Badania wydajności automatycznego zarządzania zasobami ....................... 80
9. TABLICE ................................................................................................................ 84
 9.1. Zasady ogólne ............................................................................................... 84
 9.2. Tablice jednowymiarowe .............................................................................. 84
 9.3. Tablice wielowymiarowe .............................................................................. 87
 9.4. Zarządzanie pamięcią ................................................................................... 89
 9.5. Operacje na tablicach.................................................................................... 91
 9.6. Badania wydajności operacji na tablicach .................................................... 92
10. POLIMORFIZM ..................................................................................................... 94
 10.1. Polimorfi zm dynamiczny .............................................................................. 94
 10.2. Konwersje typów prostych ........................................................................... 94
 10.3. Rzutowanie typów obiektowych .................................................................. 96
11. INTERFEJSY ......................................................................................................... 99
 11.1. Klasy abstrakcyjne ........................................................................................ 99
 11.2. Budowanie interfejsów ................................................................................. 99
12. OBSŁUGA ŁAŃCUCHÓW ...................................................................................102
 12.1. Zasady ogólne ...............................................................................................102
 12.2. Operacje na łańcuchach ................................................................................102
 12.3. Klasy StringBuffer i StringBuilder ...............................................................104
 12.4. Badania wydajności ......................................................................................105
13. MODEL WIELOWĄTKOWOŚCI .........................................................................113
 13.1. Zasady ogólne ...............................................................................................113
 13.2. Wielowątkowość ...........................................................................................113
 13.3. Model wątków ..............................................................................................114
 13.4. Priorytety ......................................................................................................114
13.5. Synchronizacja..............................................................................................115
 13.6. Wątek główny ...............................................................................................115
 13.7. Komunikacja międzywątkowa .....................................................................117
 13.8. Uzyskiwanie stanu wątku .............................................................................118
 13.9. Badania wydajności ......................................................................................119
14. KOLEKCJE ............................................................................................................120
 14.1. Zasady ogólne ...............................................................................................120
 14.2. Typy sparametryzowane ...............................................................................120
 14.3. Mechanizmy kolekcji ...................................................................................121
 14.4. Interfejsy .......................................................................................................122
 14.5. Klasy kolekcji ...............................................................................................123
 14.6. Klasy ArrayList i Enumset ...........................................................................124
 14.7. Badania wydajności kolekcji ........................................................................124
15. SYSTEMY WEJŚCIA-WYJŚCIA .........................................................................129
 15.1. Zasady ogólne ...............................................................................................129
 15.2. Strumienie bajtów .........................................................................................129
 15.3. Strumienie filtrowane ...................................................................................131
 15.4. Strumienie buforowane.................................................................................131
 15.5. Strumienie znaków .......................................................................................133
 15.6. Obsługa danych wyjściowych ......................................................................134
 15.7. Badania wydajności operacji strumieniowych .............................................135
16. PROGRAMOWANIE RÓWNOLEGŁE ................................................................143
 16.1. Zasady ogólne ...............................................................................................143
 16.2. Framework Fork/Join ...................................................................................143
 16.3. Strategia „Dziel i zwyciężaj” ........................................................................145
 16.4. Poziom równoległości ..................................................................................145
 16.5. Badania wydajności ......................................................................................146
17. APLETY I APLIKACJE .........................................................................................150
 17.1. Biblioteki ......................................................................................................150
 17.2. Aplety ...........................................................................................................152
 17.3. Aplikacje .......................................................................................................155
18. ADNOTACJE .........................................................................................................163
 18.1. Zasady tworzenia adnotacji ..........................................................................163
 18.2. Adnotacje znacznikowe ................................................................................164
 18.3. Adnotacje jednoelementowe.........................................................................164
 18.4. Adnotacje wbudowane .................................................................................164
 18.5. Zasady stosowania adnotacji ........................................................................165
19. PRAKTYCZNE ZASTOSOWANIA ......................................................................166
 19.1. Sterowanie sprężarką ....................................................................................166
 19.2. Sygnalizacja świetlna ...................................................................................167
 19.3. Koszt cyklu życia (LCC) silników elektrycznych ........................................167
 19.4. Inwestycja .....................................................................................................168
 19.5. Kredyt ...........................................................................................................168
20. PODSUMOWANIE ................................................................................................170
Bibliografia ...................................................................................................................171
Załącznik A – Przykłady programów w praktyce .........................................................172
 A.1. Sterowanie sprężarką ....................................................................................172
 A.2. Sygnalizacja świetlna ....................................................................................175
 A.3. Koszt cyklu życia (LCC) silników elektrycznych ........................................178
 A.4. Inwestycja .....................................................................................................183
 A.5. Kredyt ...........................................................................................................187
Załącznik B – Pomiary wydajności kodu źródłowego .................................................192
 B.1. Operacje arytmetyczne i logiczne .................................................................192
 B.2. Instrukcje sterujące .......................................................................................194
 B.3. Metody finalne ..............................................................................................195
 B.4. Automatyczne opakowywanie ......................................................................195
 B.5. Automatyczne zarządzanie zasobami ...........................................................195
 B.6. Operacje na tablicach ....................................................................................196
 B.7. Obsługa łańcuchów .......................................................................................196
 B.8. Model wielowątkowości ...............................................................................198
 B.9. Kolekcje ........................................................................................................198
 B.10. Strumienie .....................................................................................................199
 B.11. Programowanie równoległe ..........................................................................200


Klienci, którzy kupili JAVA. Programowanie obiektowe w pra… wybrali również:

red.Zaczek-Peplińska Janina, red.Srach Michał - Zastosowanie technologii naziemnego skaningu laserowego w wybranych zagadnieniach geodezji inżynieryjnej
-5%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Zaczek-Peplińska Janina, red.Srach Michał
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
Rok wydania: 2017
Stron: 124
45.50 zł
43.22 zł
Dodaj do koszyka
Kowalewski Jakub, Kowalewski Marian - Zagrożenia informacji w cyberprzestrzeni, cyberterroryzm
-5%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kowalewski Jakub, Kowalewski Marian
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
Rok wydania: 2017
46.80 zł
44.46 zł
Dodaj do koszyka
Sałaciński Tadeusz - Inżynieria jakości w technikach wytwarzania
-5%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Sałaciński Tadeusz
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
Rok wydania: 2016
Stron: 236
43.50 zł
41.32 zł
Dodaj do koszyka
Zasada przejrzystości stosunków korporacyjnych w polskim prawie grup spółek
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Stron: 512
129.00 zł
99.96 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt JAVA. Programowanie obiektowe w praktyce - Krawiec Jerzy
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Technika. Informatyka. Przemysł. Rzemiosło. Rolnictwo » Informatyka. Cybernetyka. Komputery
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10