X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Skrzyński Dariusz - Nowe prawo oświatowe - zmiany organizacyjno-kadrowe. praktyczny poradnik - wzory dokumentów
-27%
+ do schowka
178.50 zł
131.18 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 47.32 zł
Cena katalogowa: 178.50 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Skrzyński Dariusz
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 200
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

150.42 zł

Rabat: 16.53 zł
Cena katalogowa: 166.95 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Joel Desgrippes and Marc Gobe on Emotional Brand Experience

Desgrippes Gobe,Anne Hellman-White
Wydawca: Rockport Publishers
Rok wydania: 2007
Stron: 208
ISBN: 9781592532605

Opis:

Degrippes Gobe is an internationally sought-after firm that is leading the industry with groundbreaking work. This exciting new book shares the expertise of the world-renowned Degrippes Gobe team on a design subject for which they are widely recognised - emotional branding. The authors provide practical information by not only reviewing their own work, but by looking at other strong work in the field. Using sketches, notes and final pieces, Degrippes Gobe reveal their design process and the intricacies that have made them so successful. Speaking candidly about client expectations, they explore the successes and failures of particular projects to help readers understand how they achieved the end result. This unique master class will provide readers with a better understanding of how to take their own work to the next level by offering their clients designs and branding strategies that make a difference by connecting on an emotional level.

Klienci, którzy kupili Joel Desgrippes and Marc Gobe on Emotional … wybrali również:

Michał Rusinek - Nic zwyczajnego. O Wisławie Szymborskiej
-35%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Michał Rusinek
Wydawca: ZNAK
Rok wydania: 2016
Stron: 320
39.90 zł
26.13 zł
Dodaj do koszyka
Agnieszka Maciąg - Smak miłości
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Agnieszka Maciąg
Wydawca: Otwarte
Rok wydania: 2014
Stron: 320
49.90 zł
35.18 zł
Dodaj do koszyka
David Bez - Sałat love
-34%
+ do schowka
KSIĄŻKA
David Bez
Wydawca: Buchmann
Rok wydania: 2015
Stron: 304
50.00 zł
32.80 zł
Dodaj do koszyka
Luca Dotti - Audrey w domu. Wspomnienia o mojej mamie
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Luca Dotti
Wydawca: Literackie
Rok wydania: 2016
Stron: 204
44.90 zł
30.89 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Joel Desgrippes and Marc Gobe on Emotional Brand Experience - Desgrippes Gobe,Anne Hellman-White
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10