X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

VAT. Komentarz 2017
-16%
+ do schowka
349.00 zł
294.87 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 54.13 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1534
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

12.14 zł

Rabat: 3.61 zł
Cena katalogowa: 15.75 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Kampania wyborcza: marketingowe aspekty komunikowania politycznego

Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Rok wydania: 2005
Miejsce wydania: Wrocław
Stron: 190
ISBN: 8322925905

Opis:

  • Wprowadzenie
  • Profesjonalizacja kampanii wyborczych we współczesnym świecie i jej konsekwencje
  • Media masowe w amerykańskich wyborach prezydenckich w 2004 roku
  • Rola telewizji w wyborach. Przykład niemiecki
  • Negatywna telewizyjna reklama polityczna. Doświadczenia amerykańskie i polskie
  • Proces planowania strategii wyborczej. Studium przypadku
  • Wizerunek polityczny jako element strategii wyborczej
  • Kampania zmarnowanych szans ? polskie doświadczenia z wyborów do
  • Parlamentu Europejskiego w 2004 roku
  • Pozycjonowanie oferty politycznej na przykładzie wyborów do Parlamentu europejskiego w Polsce w 2004 roku

Klienci, którzy kupili Kampania wyborcza: marketingowe aspekty … wybrali również:

Ekman Paul - Kłamstwo i jego wykrywanie w biznesie polityce i małżeństwie
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Ekman Paul
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 189
Stron: 328
44.00 zł
31.24 zł
Dodaj do koszyka
Dobek-Ostrowska Bogusława - Komunikowanie polityczne i publiczne
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Dobek-Ostrowska Bogusława
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 189
Stron: 434
54.00 zł
45.90 zł
Dodaj do koszyka
Nowak Andrzej - Historia i Polityka
+ do schowka
KSIĄŻKA
Nowak Andrzej
Wydawca: Biały Kruk
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 8
Stron: 398
72.45 zł
Dodaj do koszyka
Malec D., Malec J. - Historia administracji i myśli administracyjnej
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Malec D., Malec J.
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania: 2003
Miejsce wydania: 8
Stron: 266
34.00 zł
27.20 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Kampania wyborcza: marketingowe aspekty komunikowania politycznego - Bogusława Dobek-Ostrowska
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Polityka
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10