Rozumiem
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies, aby umożliwić funkcjonowanie strony i lepiej spełniać Twoje wymagania. Kontynuując przeglądanie serwisu akceptujesz wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje można znaleźć tutaj.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Wybory samorządowe. Komentarz
-24%
+ do schowka
119.00 zł
90.32 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 28.68 zł
Cena katalogowa: 119.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2018
Stron: 320
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Sapiens. Od zwierząt do bogów

Sapiens. Od zwierząt do bogów
Yuval Noah Harari
                Warszawa 2018


Wojna o pieniądz 4

Wojna o pieniądz 4
Song Hongbing
Wrocław 2018


Mózg odporny na stres

Mózg odporny na stres
Melanie Greenberg
Poznań 2018


Dreamland. Opiatowa epidemia w USA

Dreamland. Opiatowa epidemia w USA
Sam Quinones
Kraków 2018


Astrofizyka dla zabieganych

Astrofizyka dla zabieganych
Neil de Grasse Tyson
Kraków 2018


Niepodległa

Niepodległa! 
Andrzej Nowak
 
Kraków 2018


Pięć lat kacetu

Pięć lat kacetu
Stanisław Grzesiuk
Warszawa 2018

Jelita wiedzą lepiej

Jelita wiedzą lepiej
Michael Mosley
Kraków 2018

Pokaz

33.60 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 33.60 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Kampanie wyborcze – studium przypadku

Wydawca: Wydawnictwo Adam Marszałek
Rok wydania: 2009
Miejsce wydania: Toruń
Stron: 263
Format: A5
ISBN: 9788376111117

Opis:

Książka, którą oddajemy w ręce czytelnika powstała jako rezultat programu badawczego, w ramach którego studenci, jak również młodzi adepci nauki, analizowali na przykładach przebieg rywalizacji wyborczej. Zamieszczono więc w niniejszym zbiorze zarówno teksty opracowujące polskie kampanie, jak również badające rywalizację wyborczą polityków w innych państwach, m.in.: w USA, Rosji, Francji, na Ukrainie, czy Białorusi.

fragment wstępu

Klienci, którzy kupili Kampanie wyborcze – studium przypad… wybrali również:

red.Adamik-Szysiak Małgorzata - Mediatyzacja komunikowania politycznego. W kręgu badań politologicznych i medioznawczych
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Adamik-Szysiak Małgorzata
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 11
Stron: 178
31.50 zł
23.46 zł
Dodaj do koszyka
red.Godlewska Ewa, red.Adamik-Szysiak Małgorzata - Media mniejszości. Mniejszości w mediach
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Godlewska Ewa, red.Adamik-Szysiak Małgorzata
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 11
Stron: 324
35.70 zł
26.59 zł
Dodaj do koszyka
red.Adamik-Szysiak Małgorzata - Media i polityka. Relacje i współzależności
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Adamik-Szysiak Małgorzata
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 11
Stron: 384
39.90 zł
29.72 zł
Dodaj do koszyka
red.Adamik-Szysiak Małgorzata, red.Maguś Wojciech - Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Adamik-Szysiak Małgorzata, red.Maguś Wojciech
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 11
Stron: 326
35.70 zł
26.59 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Kampanie wyborcze – studium przypadku - (red.) Marszałek-Kawa Joanna
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10