X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Warszawa lata 20 - 80 - komplet w etui
-29%
+ do schowka
199.00 zł
141.29 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 57.71 zł
Cena katalogowa: 199.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: Bosz
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 128
Stron: 750
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

36.85 zł

Rabat: 10.40 zł
Cena katalogowa: 47.25 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Kanały dystrybucji. Kształtowanie relacji

Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2007
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 279
Format: B5
ISBN: 9788360089330

Opis:

Książka Zbigniewa Spyry jest jedną z nielicznych na polskim rynku publikacji podejmujących problematykę relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji w sposób tak kompleksowy i udokumentowany. Dla lepszego zrozumienia poruszanej problematyki Autor trafnie dobiera przykłady oraz umiejętnie wykorzystuje możliwości graficznego przedstawienia wielu zjawisk i zależności. W kwestiach dotyczących badania relacji krajowych dostawców z zagranicznymi sieciami handlowymi zachowuje dystans i obiektywizm w sposób wyważony przedstawiając złożoną i wielopłaszczyznową diagnozę obecnego stanu i uwarunkowań, a.także perspektywy i kierunki zmian.

Książka powinna zainteresować praktyków szukających możliwości pogłębienia swojej wiedzy, w tym przede wszystkim specjalistów z dziedziny dystrybucji, menedżerów przedsiębiorstw handlowych krajowych i zagranicznych oraz menedżerów producentów - dostawców odpowiedzialnych za kształtowanie relacji z międzynarodowymi i krajowymi sieciami handlowymi.

Spis treści

Wprowadzenie.

Rozdział l Istota kanałów dystrybucji we współczesnej gospodarce .

1.1. Funkcje i charakter kanałów dystrybucji w zmieniającym się otoczeniu rynkowym.

1.2. Podmioty kanałów dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych

1.2.1. Producent jako podmiot kanału dystrybucji.

1.2.2. Przedsiębiorstwo handlowe jako podmiot kanału dystrybucji

1.3. Dobór partnerów do współpracy w kanale dystrybucji.

1.3.1. Optyka producenta .

1.3.2. Optyka przedsiębiorstwa handlowego .

1.4. Podstawowe problemy decyzyjne w sferze dystrybucji .

Rozdział 2 Determinanty i typy relacji międzyorganizacyjnych w kanałach dystrybucji

2.1. Istota relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji.

2.2. Współdziałanie podmiotów w kanale dystrybucji - pojęcie, cechy, zasady 

2.2.1. Modele współdziałania podmiotów w kanałach dystrybucji

2.3. Konflikty między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji

2.3.1. Rozwiązywanie konfliktów w kanale dystrybucji. .

2.4. Czynniki stymulujące i ograniczające rozwój współdziałania podmiotów w kanale dystrybucji

2.5. Ewolucja relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji

2.6. Współczesne tendencje w kształtowaniu relacji między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji.

Rozdział 3 Metodyka badań relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji. .

3.1. Relacje międzyorganizacyjne w kanale dystrybucji jako obiekt badań

3.2. Aspekty i dylematy metodyczne badania relacji między podmiotami w kanałach dystrybucji

3.3. Modele przydatne do badania uwarunkowań relacji międzyorganizacyjnych w kanałach dystrybucji .

3.4. Mierniki procesu współdziałania podmiotów w kanale dystrybucji. .

Rozdział 4 Handel detaliczny w systemie dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce

4.1. Znaczenie sektora handlu w Polsce i w wybranych krajach europejskich.

4.2. Zagraniczne sieci handlowe w polskim systemie dystrybucji

4.2.1. Zagraniczna sieć handlowa - próba definicji pojęcia

4.2.2. Strategie wejścia zagranicznych sieci handlowych na polski rynek.

4.2.3. Podmioty zagraniczne działające w Polsce według form handlu detalicznego .

4.3. Instrumenty marketingowego oddziaływania zagranicznych sieci handlowych na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce .

4.4. Marki własne w strategiach marketingowych zagranicznych sieci handlowych.

4.4. l. Polityka marki w zagranicznych sieciach handlowych. .

4.4.2. Kategorie marek własnych zagranicznych sieci handlowych rozwijane w Polsce .

4.4.3. Marketingowe wyróżniki polityki marek własnych zagranicznyc sieci handlowych w Polsce .

4.4.4. Znaczenie marek własnych zagranicznych sieci handlowych na wybranych rynkach produktowych w Polsce .

4.4.5. Pozycjonowanie cenowe marek własnych zagranicznych sieci handlowych w Polsce .

4.4.6. Perspektywy rozwoju marek własnych zagranicznych sieci handlowych w Polsce .

4.5. Podstawowe cele zagranicznych sieci handlowych w sferze dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce .

4.6. Współczesne przemiany i trendy w systemie dystrybucji międzynarodowej

Rozdział 5 Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań .

5 l Przebieg badań bezpośrednich i charakterystyka prób badawczych 

5 2. Motywy współdziałania krajowych dostawców z zagranicznymi sieciami handlowymi na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce

5.3. Ocena warunków współpracy krajowych producentów - dostawców i zagranicznych sieci handlowych w kanale dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych

5.4. Identyfikacja pól konfliktów w kanale dystrybucji krajowy dostawca - zagraniczna sieć handlowa na rynku produktów konsumpcyjnych. .

5.5. Pozytywne i negatywne aspekty współpracy w sferze dystrybucji z zagranicznymi sieciami handlowymi w opinii krajowych dostawców .

5.6. Relacje zagranicznych sieci handlowych i krajowych producentów - dostawców marek własnych w świetle badań

5.7. Perspektywy rozwoju procesu współdziałania krajowych dostawców i zagranicznych sieci handlowych w sferze dystrybucji produktów konsumpcyjnych - prognoza procesu do 2010 r.

Zakończenie.

Bibliografia.

Klienci, którzy kupili Kanały dystrybucji. Kształtowanie r… wybrali również:

Tomasz Maćkowski - Historia SP 6/1 Wczoraj i dziś ćw. NPP w.2014 NE
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Tomasz Maćkowski
Wydawca: NOWA ERA
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 189
Stron: 72
19.00 zł
16.15 zł
Dodaj do koszyka
Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford - Wprowadzenie do algorytmów
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 189
Stron: 1300
149.00 zł
105.79 zł
Dodaj do koszyka
Helena Lewicka, Marianna Kowalczyk - Matematyka SP wokół nas 6/1 ćw w.2014 WSIP
-17%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Helena Lewicka, Marianna Kowalczyk
Wydawca: WSiP
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 189
Stron: 112
22.10 zł
18.45 zł
Dodaj do koszyka
Janina Ślósarczyk, Ryszard Kozik, Feliks Szlajfer - Przyroda SP  5 Tajemnice przyrody ćw cz.2 w.2013
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Janina Ślósarczyk, Ryszard Kozik, Feliks Szlajfer
Wydawca: NOWA ERA
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 1058
Stron: 96
18.10 zł
15.38 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Kanały dystrybucji. Kształtowanie relacji - Spyra Z.
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Podręczniki. Ćwiczenia i zadania
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10