X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

praca zbiorowa - Kodeks postępowania administracyjnego
-16%
+ do schowka
349.00 zł
294.87 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 54.13 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
praca zbiorowa
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 1392
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Płomienna korona

Płomienna korona
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2017


Wanda

Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci
Anna Kamińska
Kraków 2017


Najlepsze lata naszego życia

Najlepsze lata naszego życia
Marek Hłasko
 
Warszawa 2017


Nowa jadłonomia

Nowa Jadłonomia
Marta Dymek
 
Warszawa 2017


Wzgórze psów

Wzgórze psów
Jakub Żulczyk
 
Warszawa 2017


Sekretne życie drzew

Sekretne życie drzew
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Prus. Śledztwo biograficzne

Prus. Śledztwo biograficzne
Monika Piątkowska
Kraków 2017

Złowrogi cień Marszałka

Złowrogi cień Marszałka
Rafał A.Ziemkiewicz
Warszawa 2017

Pokaz

54.34 zł

Rabat: 18.11 zł
Cena katalogowa: 72.45 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Kapitał konwersacyjny. Jak tworzyć rzeczy, o których inni będą chcieli rozmawiać

Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 274
Format: A5
Oprawa: twarda
ISBN: 9788326405655

Opis:

Kapitał konwersacyjny. Jak tworzyć rzeczy, o których inni będą chcieli rozmawiać


Spraw, aby to konsumenci byli zaangażowani w popularyzację Twoich produktów!

Czy droga do sukcesu Twojej marki wiedzie tylko przez kosztowne kampanie marketingowe? Nie! To kapitał konwersacyjny jest lepszym i znacznie tańszym rozwiązaniem. Autorzy niniejszej książki, czerpiąc z własnego doświadczenia w marketingu czołowych marek, pokazują czynniki, które kształtują mechanizm poczty pantoflowej, i mówią, jak osadzić je w produktach. Pomagają w ten sposób czytelnikom stworzyć rzeczy, które dla konsumentów staną się atrakcyjnym tematem do rozmów.

Konsumenci zaczną mówić o Twoich produktach!

Autorzy kierują SID LEE, spółką zajmującą poczesne miejsce wśród agencji świadczących usługi z zakresu projektowania doświadczeń i komunikacji marketingowej, która pracuje dla wielkich brandów, m.in. Cirque du Soleil, Adidas oraz Red Bull. Dzięki tej lekturze dowiesz się, jak sprawić, aby Twoja marka i Twoje produkty stały się atrakcyjnym tematem do rozmów.

*
Stwórz produkty i usługi, które są naprawdę istotne dla konsumentów.
* Wykorzystaj doświadczenia klientów, by twoja marka mogła stać się liderem rynku.
* Nie zdawaj się na ślepy los! Kontroluj mechanizm poczty pantoflowej i zarządzaj nim!
* Wykorzystaj osiem potężnych czynników odpowiedzialnych za kształtowanie doświadczeń.



Spis treści:

Podziękowania
Jak powstała ta książka
Ta książka działa na zasadach otwartego źródła
Hermann Deininger -słowo wstępne
Wstęp

CZĘŚĆ I: KAPITAŁ KONWERSACYJNY - DEFINICJA


1. Co to jest kapitał konwersacyjny?
2. Osiem czynników kształtujących kapitał konwersacyjny

Rytuały
Ekskluzywna oferta produktowa (EOP)
Mity
Istotna osobliwość sensoryczna (IOS)
Ikony
Plemienność
Uznanie
3. Jak działa kapitał konwersacyjny
Cirque du Soleil - Cyrk Słońca
IKEA
Schwartz's - żydowskie delikatesy w Montrealu
4. Dlaczego kapitał konwersacyjny działa
Waluta w czasach hołdujących wysokiej istotności
Rok 1984: symbol wysokiej istotności w komunikacji masowej
5. Kapitał konwersacyjny to nie szum
W kapitale konwersacyjnym słowa znajdują pokrycie w czynach
6. Kapitał konwersacyjny i zaangażowana popularyzacja (apologia)
7. Kapitał konwersacyjny jest dla każdego


CZĘŚĆ II: CZYNNIKI KSZTAŁTUJĄCE KAPITAŁ KONWERSACYJNY

8. Rytuały
9. Inicjacja
10. Ekskluzywna oferta produktowa (EOP)
11. Nadspodziewaność
12. Mity
13. Istotna osobliwość sensoryczna (IOS)
14. Ikony

Ludzie
Budynki
Ukształtowanie geograficzne
Przedmiot
Ikoniczne wzornictwo
Siła skojarzeń
15. Plemienność
16. Uznanie
17. Zgodność


CZĘŚĆ III: WDRAŻANIE KAPITAŁU KONWERSACYJNEGO

18. Jak zacząć?
1. Skompletuj odpowiedni zespół
2. Przeprowadź badanie na obecność i jakość kapitału konwersacyjnego
19. Opracowywanie rozwiązania
Pogłębianie wglądu
Ćwiczcie w sobie kreatywność
1. Niech wasza historia będzie prosta
2. Użyjcie czynników kształtujących kapitał konwersacyjny jako przewodnika
3. Mnóżcie odniesienia kulturowe
4. Zastanówcie się, gdzie na rynku możecie doprowadzić do największej zmiany (discontinuity)
5. Rzućcie wyzwanie status quo
6. Manipulujcie czasem
7. Wykorzystujcie czynniki kształtujące kapitał konwersacyjny, jak tylko się da
8. Korzystajcie z doświadczeń innych branż
9. Znajdźcie niezaspokojoną potrzebę
10. Kiedy macie wątpliwości - improwizujcie
20. Wdrożenie
Opakowanie
Tworzenie prototypu
Monitorowanie
Oficjalna premiera produktu
Udoskonalanie
21. Jeszcze tylko dwa pytania
Czy kapitał konwersacyjny sprawdza się pod względem ekonomicznym?
Czy kapitał konwersacyjny znajduje zastosowanie tylko w wypadku doświadczeń konsumenckich?

Słownik terminów
O autorach
Indeks

Klienci, którzy kupili Kapitał konwersacyjny. Jak tworzyć rzeczy, … wybrali również:

Oczkoś Mirosław - Sztuka mówienia bez bełkotania i faflunienia (dodruk 2017)
-33%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Oczkoś Mirosław
Wydawca: Wydawnictwo RM
Rok wydania: 2015
Stron: 180
29.90 zł
20.09 zł
Dodaj do koszyka
Adele Faber, Elaine Mazlish - Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały w.2013
-36%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Adele Faber, Elaine Mazlish
Wydawca: MEDIA RODZINA
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 3
Stron: 284
35.00 zł
22.57 zł
Dodaj do koszyka
Agnieszka Maciąg - Smak szczęścia, czyli o dietach... TW w.2015
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Agnieszka Maciąg
Wydawca: Otwarte
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 8
Stron: 296
49.90 zł
35.18 zł
Dodaj do koszyka
Marcin Przewoźniak - Praktyczny poradnik ucznia. Twoja szkoła bez...
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Marcin Przewoźniak
Wydawca: Centrum Edukacji Dziecięcej
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: 3
Stron: 144
26.90 zł
19.18 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Kapitał konwersacyjny. Jak tworzyć rzeczy, o których inni będą chcieli rozmawiać - Cesvet Bertrand, Babinski Tony, Alper Eric
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Poradniki
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10