X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Żukowski Przemysław Marcin - Wydział Prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie w latach 1918-1939. Źródła
-15%
+ do schowka
32.00 zł
27.20 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 4.80 zł
Cena katalogowa: 32.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Żukowski Przemysław Marcin
Wydawca: Księgarnia Akademicka
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 514
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

95.00 zł

Rabat: 5.00 zł
Cena katalogowa: 100.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Kellogg on China

Angela Lee,Anuradha Dayal-Gulati,A Dayal-Gulati
Wydawca: Kogan Page
Rok wydania: 2005
Stron: 288
ISBN: 9780749443979

Opis:

"Kellogg on China" examines some of the changes WTO accession is bringing to the Chinese market environment and to different sectors of the country`s economy. This study outlines the resulting challenges and opportunities for companies doing business in China. The editors draw on extensive field research with Chinese corporate executives, government officials, and representatives of non-governmental organizations. Based on the findings from these interviews, the authors provide insights and strategies for companies seeking to establish a sustainable competitive advantage in the country`s evolving marketplace. "Kellogg on China" is a collaborative student-faculty effort through the Global Initiatives in Management Program at the Kellogg School of Management. "Examines some of the changes that entry to the World Trade Organisation is bringing to the Chinese market. It outlines the resulting opportunities and challenges for organisations...and provides strategies for companies seeking to establish competitive advantage." Supply Management "A treasure-trove of trade wisdom...faces up to some of the most difficult issues, such as combating piracy." Lloyd`s List

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Kellogg on China - Angela Lee,Anuradha Dayal-Gulati,A Dayal-Gulati
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10