X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Rafał A. Ziemkiewicz - Złowrogi cień Marszałka
-30%
+ do schowka
44.90 zł
31.34 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 13.56 zł
Cena katalogowa: 44.90 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Rafał A. Ziemkiewicz
Wydawca: Fabryka Słów
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 448
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

39.62 zł

Rabat: 11.83 zł
Cena katalogowa: 51.45 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą

Wydawca: One Press
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: Gliwice
Stron: 313
Format: A5
ISBN: 9788324622221

Opis:

Bank pomysłów i inspiracji
> Najważniejsze zmiany w otoczeniu współczesnych firm
> Zjawiska na rynku pracy, o których nic jeszcze nie wiesz
> Kapitał intelektualny Twojej firmy (struktura, sposoby pomnażania)
> Najlepsze warunki dla transferu wiedzy
> Organizacja ucząca się i popełniająca błędy
> Wiedza na sprzedaż — marketing i konkurowanie na rynku wiedzy

Wiedza to potęga - Francis Bacon 

Wiesz, że nic nie wiesz? To głębokie i bardzo filozoficzne, jednak w żaden sposób nie poprawi konkurencyjności Twojej firmy. A najgorszą rzeczą, jaka może spotkać polskiego przedsiębiorcę, który w ciągu ostatnich 10 – 20 lat uzyskał stabilizację finansową i rozwinął swoją organizację, jest przekonanie, że nic już nie trzeba zmieniać. Jeśli dalej będziesz stał w miejscu, szybko usłyszysz świst wydawany przez mijającego Cię z dużą prędkością konkurenta z Irlandii, Chin czy zza rogu ulicy.

Co zrobić, by nadążyć za światowymi trendami i nie wypaść z rynku? Jak wzbogacać swoje produkty o wyróżniającą się wartość dodaną? W jaki sposób zamienić wiedzę na pieniądze? Aby poznać odpowiedzi na te pytania i — co więcej — móc z powodzeniem wdrażać skuteczne rozwiązania, przede wszystkim powinieneś się dowiedzieć, jak to zrobić. Do you KNOW HOW?

Osiągnięcie sukcesu wymaga nowego spojrzenia na szybko zmieniającą się rzeczywistość i o tym właśnie jest ta ciekawa, z polotem napisana książka.
dr Mirosław Grudzień, prezes VIGO System S.A. (sektor zaawansowanych technologii)

Obowiązkowa lektura dla przedsiębiorców i menedżerów zamierzających zwiększyć efektywność wykorzystania know-how w swojej firmie czy organizacji.
dr Mariusz Strojny, menedżer
, Zarządzanie Wiedzą i  Badania Rynkowe KPMG (wiodąca firma doradcza)

Wciągająca, napisana z pasją książka o tym, jak zamienić wiedzę na pieniądze. Polecam każdemu przedsiębiorcy!
dr Bożena Skibicka, MIS (dynamiczna spółka branży IT)

Spis treści:

Wstęp

Rozdział 1. Gospodarka oparta na wiedzy - gospodarka wyzwań i szans
1.1. Czym jest gospodarka oparta na wiedzy? 1.2. Nowe zasady konkurowania dla małych firm Bądź gotowy na zmianę standardu na rynku Znajdź niszę i ją wypełnij! Konkurowanie w oparciu o czas 1.3. Globalizacja - szansa dla małych firm 1.4. Wiedza zasobem strategicznym Rozdział 2. Pracownicy wiedzy 2.1. Pokolenie Y na rynku pracy 2.2. Walka o talenty 2.3. Job hopping - rosnąca mobilność pracowników 2.4. Koniec wyścigu szczurów? Czym jest downshifting? Jakie są przyczyny downshiftingu? A co na to pracodawcy? 2.5. Sabbaticals - "urlopy naukowe" w firmach Rozdział 3. Kapitał intelektualny w firmie 3.1. Czym jest kapitał intelektualny? 3.2. Struktura kapitału intelektualnego 3.3. Dopasowanie aktywów intelektualnych gotowość do użycia 3.4. Pomiar kapitału intelektualnego w małej firmie 3.5. Projekt MERITUM - przykład pomiaru kapitału intelektualnego w małych firmach Etap 1.: Identyfikacja aktywów niematerialnych Etap 2.: Pomiar Etap 3.: Prezentacja w raporcie i publikacja 3.6. Ochrona wiedzy w firmie 3.7. Jak firmy tracą swój kapitał intelektualny? Rozdział 4. Narzędzia zarządzania wiedzą w firmie 4.1. Wiedza w Twojej firmie 4.2. Zarządzanie wiedzą 4.3. Narzędzia zarządzania wiedzą w firmie Tworzenie struktury wiedzy know-x Metoda "Portfolio wiedzy" Kodyfikacja wiedzy 4.4. Wiedza organizacyjna i profesjonalna, czyli "opakowanie" i "wnętrze" 4.5. Crowdsourcing 4.6. Strategia zarządzania wiedzą dla Twojej firmy
Rozdział 5. Transfer wiedzy
5.1. Czym jest transfer wiedzy? 5.2. Model SECI 5.3. Strumienie przepływu wiedzy 5.4. Bariery w transferze wiedzy 5.5. Przestrzeń biurowa a transfer wiedzy Rozdział 6. Firmy przyjazne dla pomyłek 6.1. Popełnianie błędów przestaje być tematem tabu w biznesie 6.2. Jak radzić sobie z emocjami, które towarzyszą porażce w biznesie? 6.3. Wykorzystanie wiedzy wyniesionej z porażek do rozwoju firmy Porażka porażce nierówna, czyli porażki "szlachetne" i "głupie" Skale i konsekwencje porażek w firmach
Rozdział 7. Jak kierować firmą opartą na wiedzy?
7.1. Jak przewodzić stadu kotów? 7.2. Motywowanie pracowników wiedzy 7.3. Wypalenie zawodowe 7.4. Jak zbadać poziom satysfakcji pracowników w firmie?
Rozdział 8. Marketing i konkurowanie na rynku wiedzy
8.1. Przedsiębiorstwo oparte na wiedzy 8.2. Wiedza produktem rynkowym 8.3. Rynek usług doradczych w Polsce 8.4. Polityka cenowa 8.5. Zasady kształtowania oferty - wiedza skodyfikowana 8.6. Zasady kształtowania oferty - wiedza spersonalizowana 8.7. Tożsamość firmy Reputacja Marka Wizerunek 8.8. Strategie konkurencji na rynku wiedzy
Podsumowanie, czyli...
Jak postępować, aby lepiej zarządzać wiedzą w mojej firmie? Jaką strategię stosować w rozwoju mojej firmy? Sprawdź, czy dobrze zarządzasz wiedzą w swojej firmie (im więcej pozytywnych odpowiedzi, tym lepiej!) Literatura

Klienci, którzy kupili KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę … wybrali również:

Agnieszka Maciąg - Smak szczęścia, czyli o dietach... TW w.2015
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Agnieszka Maciąg
Wydawca: Otwarte
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 8
Stron: 296
49.90 zł
35.18 zł
Dodaj do koszyka
Oczkoś Mirosław - Sztuka mówienia bez bełkotania i faflunienia
-33%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Oczkoś Mirosław
Wydawca: Wydawnictwo RM
Rok wydania: 2015
Stron: 180
29.90 zł
20.09 zł
Dodaj do koszyka
Adele Faber, Elaine Mazlish - Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały w.2013
-34%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Adele Faber, Elaine Mazlish
Wydawca: MEDIA RODZINA
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 3
Stron: 284
35.00 zł
23.27 zł
Dodaj do koszyka
Szewczyk Anna - ABC asystentki. Wprowadzenie do systemu
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szewczyk Anna
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 10
Stron: 98
52.50 zł
37.48 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą - Fazlagić Jan
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Poradniki
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10