X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy



Kraków 2021


Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy

Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy
Dorren Gaston
Kraków 2021


Irak. Piekło w raju

Irak. Piekło w raju
Smoleński Paweł
Sękowa 2021


Sekretne życie mózgu nastolatka

Sekretne życie mózgu nastolatka
Blackemore Sarah-Jayne
Maksymowicz-Hamann Jowita
Warszawa 2021


Gierek i jego czerwony dwór

Gierek i jego czerwony dwór
Kienzler Iwona
Warszawa 2021


Podpis w komórce

Podpis w komórce
Meyer Stephen C.
Warszawa 2021

Sztuka odpoczynku

Sztuka odpoczynku
Hammond Claudia
Smoleńska Elżbieta
Warszawa 2021

Pokaz

38.46 zł

Rabat: 10.54 zł
Cena katalogowa: 49.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Kompendium wiedzy o marketingu

red: Pilarczyk Bogna, Mruk Henryk seria: KOMPENDIUM WIEDZY
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2021
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 358
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788301148379

Opis:

Podręcznik - leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich zagadnień, jak: uwarunkowania działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumenty i strategie marketingowe. Zawiera również słowniczek pojęć i indeks rzeczowy. Na marginesach zamieszczono hasła, krótkie definicje i informacje dodatkowe. Pozycja stanowi znakomitą podstawę do dalszej nauki, osobom niezwiązanym z marketingiem pomaga w zrozumieniu działań marketingowych, może też być znakomitym repetytorium systematyzującym wiedzę przed egzaminami.

Klienci, którzy kupili Kompendium wiedzy o marketingu wybrali również:

Malara Zbigniew - Przedsiębiorstwo w globalnej gospodarce. Wyzwania współczesności
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Malara Zbigniew
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2006
Stron: 314
69.00 zł
54.16 zł
Dodaj do koszyka
Prawo Europejskie. Traktat o Unii Europejskiej. Traktat o funkcjonowaniu Unii Europejskiej. Karta praw podstawowych Unii Europejskiej. Regulamin postępowania przed Trybunałem Sprawiedliwości
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2019
Stron: 712
39.00 zł
30.22 zł
Dodaj do koszyka
Prawo ubezpieczeń społecznych. Zasady, finansowanie, organizacja
-32%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. Beck
Rok wydania: 2019
Stron: 206
59.00 zł
40.12 zł
Dodaj do koszyka
red.Mitura Elżbieta - Organizacja pracy biurowej. Podręcznik
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Mitura Elżbieta
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2013
Stron: 286
40.00 zł
30.80 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Kompendium wiedzy o marketingu -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Podręczniki. Ćwiczenia i zadania » Podręczniki akademickie. Skrypty
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10