X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Przestępstwa współukarane w polskim prawie karnym
-25%
+ do schowka
37.80 zł
28.54 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 9.26 zł
Cena katalogowa: 37.80 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2021
Miejsce wydania: 11
Stron: 299
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy



Kraków 2021


Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy

Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy
Dorren Gaston
Kraków 2021


Irak. Piekło w raju

Irak. Piekło w raju
Smoleński Paweł
Sękowa 2021


Sekretne życie mózgu nastolatka

Sekretne życie mózgu nastolatka
Blackemore Sarah-Jayne
Maksymowicz-Hamann Jowita
Warszawa 2021


Gierek i jego czerwony dwór

Gierek i jego czerwony dwór
Kienzler Iwona
Warszawa 2021


Podpis w komórce

Podpis w komórce
Meyer Stephen C.
Warszawa 2021

Sztuka odpoczynku

Sztuka odpoczynku
Hammond Claudia
Smoleńska Elżbieta
Warszawa 2021

Pokaz

44.54 zł

Rabat: 14.46 zł
Cena katalogowa: 59.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Kompetencje i satysfakcja. Identyfikacja, ocena i znaczenie dopasowania

Wydawca: Difin
Rok wydania: 2018
Stron: 284
Format: B5
Oprawa: miękka
ISBN: 9788380855878

Opis:

Kompetencje i satysfakcja. Identyfikacja, ocena i znaczenie dopasowania

Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach stanowi coraz częstszą praktykę zarówno w przedsiębiorstwach jak i organizacjach publicznych. Główne założenie koncepcji zakłada podejmowanie przez organizację działań zmierzających do minimalizowania luki pomiędzy kompetencjami oczekiwanymi na danym stanowisku pracy a kompetencjami posiadanymi przez pracownika. Działania te związane są zarówno z rekrutacją, oceną jak i rozwojem pracowników. W praktyce brak jednak jednoznacznych badań wskazujących na rolę dopasowania kompetencyjnego pracownika w osiąganiu pozytywnych rezultatów zarówno dla pracodawcy jak i pracownika. W związku z powyższym praca ma na celu ukazanie roli jaką powyższy aspekt dopasowania odgrywa w procesie kształtowania się satysfakcji pracowniczej.

Klienci, którzy kupili Kompetencje i satysfakcja. Identyfikacja, … wybrali również:

Szymczak Wiesław - Podstawy statystyki dla psychologów. Podręcznik akademicki
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szymczak Wiesław
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2020
Stron: 440
70.00 zł
52.84 zł
Dodaj do koszyka
Engelhardt Juliusz - Sektor kolejowy w polityce transportowej Unii Europejskiej. Etapy tworzenia jednolitego europejskiego obszaru kolejowego
-28%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Engelhardt Juliusz
Wydawca: edu-Libri
Rok wydania: 2019
Stron: 266
69.00 zł
49.61 zł
Dodaj do koszyka
Koop Gary - Wprowadzenie do ekonometrii
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Koop Gary
Wydawca: Nieoczywiste
Rok wydania: 2020
Stron: 408
69.00 zł
52.23 zł
Dodaj do koszyka
Czarnecki Leszek - Lider alfa
-11%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Czarnecki Leszek
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Rok wydania: 2018
Stron: 246
39.90 zł
35.51 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Kompetencje i satysfakcja. Identyfikacja, ocena i znaczenie dopasowania -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Ekonomia » Mikroekonomia i makroekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10