X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

52.50 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 52.50 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Kompetencje indywidualne w sprzedaży bezpośredniej

Wydawca: VIZJA PRESS&IT
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 228
Format: B5
Oprawa: miękka
ISBN: 9788362855056

Opis:

Kompetencje indywidualne w sprzedaży bezpośredniej

Podjęty w pracy temat jest ważny i interesujący z uwagi zarówno na znaczenie kompetencji ludzi w procesach biznesowych i zarządczych oraz związki między kompetencjami i efektywnością, jak też duże znaczenie sprzedaży we współczesnej konkurencyjnej i na ogół przesyconej towarami gospodarce, gdzie często łatwiej jest coś wytworzyć, niż korzystnie sprzedać. Autorka interesuje się marketingiem wielopoziomowym i sprzedażą bezpośrednią, a więc formami o dużej dynamice wzrostu - co dodatkowo zwiększa walory pracy.
Książka jest interesująca i rzetelna zarówno w części teoretycznej, jak i empirycznej. Może być rekomendowana jako wysoce użyteczna zarówno dla pracowników nauki, jak i praktyków.

Prof. zw. dr hab. Tadeusz Oleksyn

Znaczenie wiedzy i umiejętności ludzi w podejmowaniu nowych wyzwań w globalizującej się i ulegającej częstym zmianom gospodarce jest duże i ciągle rosnące. W organizacjach działających na rynku, zwłaszcza uczestniczących w procesach sprzedaży bezpośredniej wyrażają się one w kompetencjach indywidualnych pracowników i stanowią o potencjale oraz szansach lub zagrożeniach ich funkcjonowania i rozwoju. Wpływowi tych kompetencji na efekty działania w sprzedaży bezpośredniej poświęcona jest ta książka.
Przeprowadzona jest w niej pierwsza udana próba analizy zależności pomiędzy indywidualnymi kompetencjami a osiąganymi wynikami sprzedaży bezpośredniej, zwłaszcza w formie marketingu wielopoziomowego. Słusznie i skutecznie zastosowano w tym celu interdyscyplinarne podejście badawcze, wykorzystując wiedzę z zakresu zarządzania, marketingu, psychologii, ekonomii. Wyniki badań empirycznych potwierdzają występowanie dużego wpływu kompetencji indywidualnych na efekty sprzedaży bezpośredniej. Pokazują istnienie określonego zbioru kompetencji , których znaczenie nasila się na coraz wyższych poziomach efektów działania, istnienie zbioru kompetencji wspólnych, dominujących w poszczególnych poziomach efektów jak i mocno odróżniających się. Cennym wkładem tej książki do rozwoju nauki jest też obalenie tzw. obiegowej prawdy o istnieniu specyficznych kompetencji w sprzedaży bezpośredniej zwłaszcza w formie marketingu wielopoziomowego. Jest to ważne 2 uwagi na kierunek, skalę i tempo rozwoju tej formy sprzedaży bezpośredniej. Zarówno ze względów poznawczych jak i wdrożeniowych pozycja ta zasługuje na wnikliwą uwagę i wykorzystanie w pracy zawodowej wielu organizacji i sprzedawców.

Prof. zw. dr hab. Anna Olejniczuk-Merta

Książka ta jest godna polecenia ze względu na niezwykle interesującą i stale  aktualną tematykę zarządzania potencjałem ludzkim, tym razem w sferze marketingu wielopoziomowego. W oparciu o badania własne, autorka pokazuje jak oraz jakie kompetencje indywidualne sprzedawców warunkują sukces sprzedażowy w systemie sprzedaży bezpośredniej. Po lekturze tej pozycji będą szczególnie usatysfakcjonowane osoby, które interesuje metodologia badań ilościowych - wykorzystanie narzędzi statystycznych do analizy danych takich jak: statystyki inferencyjne, analizy między- i wewnątrzgrupowe, analiza dyskryminacji, wnioskowanie statystyczne.

dr Anna Bielecka Akademia Leona Koźmińskiego

Klienci, którzy kupili Kompetencje indywidualne w sprzedaży … wybrali również:

Byczko Szymon - Interes ubezpieczeniowy. Aspekty prawne
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Byczko Szymon
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2013
Stron: 320
63.00 zł
47.56 zł
Dodaj do koszyka
Bednarz Joanna - Konkurencyjność polskich przedsiębiorstw na rynakch europejskich na przykładzie wybranych branż
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bednarz Joanna
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Rok wydania: 2013
Stron: 332
44.90 zł
Dodaj do koszyka
Skowron Stanisław - Klient w sieci organizacyjnej
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Skowron Stanisław
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2013
Stron: 176
40.00 zł
30.20 zł
Dodaj do koszyka
Bąk Jacek, Stepanów Aleksandra, red.Bąk Jacek - Europejskie prawo finansowe
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bąk Jacek, Stepanów Aleksandra, red.Bąk Jacek
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2013
Stron: 269
99.00 zł
84.64 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Kompetencje indywidualne w sprzedaży bezpośredniej - Sypniewska Barbara
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Podręczniki. Ćwiczenia i zadania
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10