X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

praca zbiorowa - Kodeks postępowania administracyjnego
-16%
+ do schowka
349.00 zł
291.45 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 57.55 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
praca zbiorowa
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 1392
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Płomienna korona

Płomienna korona
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2017


Wanda

Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci
Anna Kamińska
Kraków 2017


Najlepsze lata naszego życia

Najlepsze lata naszego życia
Marek Hłasko
 
Warszawa 2017


Nowa jadłonomia

Nowa Jadłonomia
Marta Dymek
 
Warszawa 2017


Wzgórze psów

Wzgórze psów
Jakub Żulczyk
 
Warszawa 2017


Sekretne życie drzew

Sekretne życie drzew
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Prus. Śledztwo biograficzne

Prus. Śledztwo biograficzne
Monika Piątkowska
Kraków 2017

Złowrogi cień Marszałka

Złowrogi cień Marszałka
Rafał A.Ziemkiewicz
Warszawa 2017

Pokaz

59.85 zł

Rabat: 19.95 zł
Cena katalogowa: 79.80 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Kompetencyjne systemy ocen pracowników. Przygotowanie, wdrażanie i integrowanie z innymi systemami ZZL

Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2006
Miejsce wydania: Kraków
Stron: 232
Format: B5
ISBN: 8374840374

Opis:

Książka daje przegląd zagadnień, które należy rozważyć, wdrażając system ocen oparty na kompetencjach. Opisano w niej szczegółowo sposób przygotowania i wprowadzenia takiego systemu. Ponieważ jednak system ocen tylko wtedy spełni swe zadanie, gdy zostanie zintegrowany z innymi dziedzinami ZZL, poruszono w niej także tematykę rekrutacji i selekcji, rozwoju zawodowego, kształtowania systemów wynagrodzeń i restrukturyzacji organizacji.

ADRESACI:

Książka zainteresuje wiele osób: menedżerów różnych szczebli, kadrę kierowniczą, pracowników działów personalnych oraz studentów zarządzania.



Spis treści: 


Wstęp

Rozdział 1. Zarządzanie oparte na kompetencjach
Pojęcie zarządzania kompetencjami
Kwalifikacje a kompetencje
Definicje terminu "kompetencje"
Rodzaje kompetencji

Rozdział 2. Opracowanie kompetencyjnych systemów ocen - działania przygotowawcze
Identyfikacja i opis kompetencji
Ustalanie poziomów kompetencji
Kryteria oceny

Rozdział 3. Wprowadzenie kompetencyjnego systemu ocen
Planowanie działania
Kampania informacyjna
Szkolenie osób oceniających

Rozdział 4. 360-stopniowa ocena kompetencji
Istota oceny 3 60-stopniowej
Osoby dokonujące 3 60-stopniowej oceny kompetencji
Ocena przełożonych przez podwładnych
Organizacja przebiegu 3 60-stopniowej oceny kompetencji

Rozdział 5. Rozmowa oceniająca
Istota rozmowy oceniającej

Wskazówki dla menedżera prowadzącego rozmowę oceniającą
Przekazywanie informacji pozytywnych
Formułowanie konstruktywnych uwag krytycznych
Pojęcie i rola procesu facylitacji

Rozdział 6. Błędy w procesie tworzenia i stosowania kompetencyjnych systemów ocen
Nieprawidłowe określenie profili kompetencyjnych stanowisk Niewłaściwe wprowadzanie systemu oceny
Błędy w procesie oceniania
Błędy w procesie 360-stopniowej oceny pracowników

Rozdział 7. Zarządzanie kompetencjami a rekrutacja i selekcja pracowników
Profil kompetencyjny stanowiska jako podstawa doboru kandydatów do pracy
Przygotowanie pytań na rozmowę kwalifikacyjną
Zastosowanie testów psychologicznych
Centrum oceny jako metoda badania kompetencji
Wybór najodpowiedniejszego kandydata

Rozdział 8. Zarządzanie kompetencjami a rozwój zawodowy pracowników
Rozwój zawodowy jako wspólne zadanie pracownika i organizacji
Konieczność stałej analizy potencjału zawodowego pracowników
Raport z oceny 360-stopniowej jako źródło informacji o potrzebach rozwojowych
Testy kompetencyjne
Ośrodek rozwoju {development centre)

Rozdział 9. Zarządzanie kompetencjami a kształtowanie systemów wynagrodzeń
Wynagradzać za efekty czy za sposób osiągania efektów?
Sposoby powiązania wynagrodzeń z kompetencjami

Rozdział 10. Zarządzanie kompetencjami a restrukturyzacja organizacji
Pojęcie restrukturyzacji
Restrukturyzacja naprawcza a restrukturyzacja rozwojowa

Bibliografia

Załączniki
1. Zarządzanie kompetencjami w firmie Vattenfall Heat Poland SA
2. 360-stopniowa ocena kadry menedżerskiej w firmie Omega SA
3. Raport z realizacji projektu "Diagnoza kompetencji menedżerów metodą development centre"
Raport ogólny
Raport indywidualny (przykład)
4. Kwestionariusz oceny potencjału menedżerskiego
5. Arkusz oceny kompetencji pracownika na stanowisku kierowniczym (fragment)
6. Arkusz oceny kompetencji pracownika na stanowisku niekierowniczym (fragment)
Indeks

 

Klienci, którzy kupili Kompetencyjne systemy ocen pracowników. … wybrali również:

Lewicka Helena, Kowalczyk Marianna, Grisdale Robert - Matematyka wokół nas 6 Zeszyt ćwiczeń Część 2. Szkoła podstawowa
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Lewicka Helena, Kowalczyk Marianna, Grisdale Robert
Wydawca: WSiP
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 189
Stron: 112
22.10 zł
18.78 zł
Dodaj do koszyka
Z. Bolałek, M. Dobrowolska, A. Mysior, S. Wojtan - Matematyka SP 6 ćw liczby i ... cz.1 w.2014 GWO
-11%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Z. Bolałek, M. Dobrowolska, A. Mysior, S. Wojtan
Wydawca: GWO
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 10
Stron: 64
13.20 zł
11.75 zł
Dodaj do koszyka
Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford - Wprowadzenie do algorytmów
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 189
Stron: 1300
149.00 zł
105.03 zł
Dodaj do koszyka
Bardach Juliusz, Leśnodorski Bogusław, Pietrzak Michał - Historia ustroju i prawa polskiego
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bardach Juliusz, Leśnodorski Bogusław, Pietrzak Michał
Wydawca: Wydawnictwo Prawnicze LexisNexis
Rok wydania: 2009
Miejsce wydania: 1
Stron: 693
75.00 zł
60.00 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Kompetencyjne systemy ocen pracowników. Przygotowanie, wdrażanie i integrowanie z innymi systemami ZZL - Sidor-Rządkowska M.
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Podręczniki. Ćwiczenia i zadania
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10