X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

26.77 zł

Rabat: 4.73 zł
Cena katalogowa: 31.50 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Komunikacja interpersonalna w biznesie

Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego
Rok wydania: 2006
Miejsce wydania: Olsztyn
Stron: 206
Format: B5
ISBN: 8272994617

Opis:

Książka zawiera cztery rozdziały, w których ukazano, jaki wpływ może mieć komunikacja interpersonalna na osiągnięcie sukcesu na etapach uruchamiania, wzrostu, rozwoju i dojrzałości przedsiębiorstwa oraz kończenia działalności.
W rozdziale 1 przedstawiono historyczny kontekst komunikacji, teorie komunikacji, wpływ prawa na relacje interpersonalne i biznesowe negocjacje międzynarodowe. W rozdziale 2 wskazano obszary zastosowań komunikacji w realizacji porozumień biznesowych. Ukazano zapotrzebowanie na informacje w zależności od cyklu życia przedsiębiorstwa, a także sposoby ich zdobywania. Wskazano źródła kompetencji menedżerskich niezbędnych do realizacji podstawowych ról przywódczych: interpersonalnej, informatycznej i decyzyjnej. Istotną częścią rozdziału 3 jest poprawność formułowania myśli i przekazu w sztuce negocjacji z otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym firmy. Teoria negocjacji oraz zaprezentowane sugestie mogą być pomocne w poszukiwaniu prakseologicznego podejścia do przemian gospodarczych i umiędzynarodowienia polskiej gospodarki. W rozdziale 4 omówiono komunikację interpersonalną w powiązaniu z funkcjami zarządzania biznesem. Ukazano techniki interpersonalne między menedżerem a pracownikiem oraz relacje interpersonalne między biznesmenem a menedżerem ? pracownikiem wynajętym do kierowania firmą.
Przedstawione problemy wsparto wynikami badań przeprowadzonych w wybranych hotelach woj. warmińsko-mazurskiego oraz zestawem ćwiczeń, które powinny ułatwić Czytelnikowi zrozumienie znaczenia komunikacji interpersonalnej w skutecznym zarządzaniu przedsiębiorstwem, niezależnie od jego wielkości, kultury społeczeństwa i środowiska, w którym ono konkuruje.
Książka może być wykorzystana do nauczania takich przedmiotów specjalistycznych, jak: marketing, zarządzanie zasobami ludzkimi, wybrane zagadnienia komunikacji społecznej, zarządzanie organizacyjne ? na kierunkach studiów stacjonarnych, niestacjonarnych i podyplomowych. Może także okazać się pomocą dla biznesmenów, menedżerów, administratorów i specjalistów zarządzających małymi, średnimi i dużymi przedsiębiorstwami.

Klienci, którzy kupili Komunikacja interpersonalna w bizne… wybrali również:

Covey Stephen R. - 7 nawyków skutecznego działania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Covey Stephen R.
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 3
Stron: 384
39.90 zł
28.33 zł
Dodaj do koszyka
Gierusz Barbara - Podręcznik samodzielnej nauki księgowania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gierusz Barbara
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 10
Stron: 540
47.25 zł
33.78 zł
Dodaj do koszyka
Wanda Wójtowicz (red.), Andrzej Gorgol, Artur Kuś, Andrzej Niezgoda, Paweł Smoleń - Zarys finansów publicznych i prawa finansowego
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wanda Wójtowicz (red.), Andrzej Gorgol, Artur Kuś, Andrzej Niezgoda, Paweł Smoleń
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 1
Stron: 421
59.00 zł
47.20 zł
Dodaj do koszyka
Szewczyk Anna - ABC asystentki. Wprowadzenie do systemu
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szewczyk Anna
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 10
Stron: 98
52.50 zł
37.48 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Komunikacja interpersonalna w biznesie - Puczkowski B.
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10