X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Gliniecki Bartłomiej, red.Osajda Konrad - Ustawa deweloperska. Komentarz
-15%
+ do schowka
199.00 zł
170.13 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 28.87 zł
Cena katalogowa: 199.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Gliniecki Bartłomiej, red.Osajda Konrad
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2022
Miejsce wydania: 1
Stron: 450
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Liczby nie kłamią

Liczby nie kłamią
Vaclav Smil
Kraków 2022


Dekalog leczenia depresji

Dekalog leczenia depresji
Marcin Siwek
Warszawa 2021


Fakty muszą zatańczyć

Fakty muszą zatańczyć
Mariusz Szczygieł
Warszawa 2022


Kwantechizm 2.0, czyli klatka na ludzi

Kwantechizm 2.0, czyli klatka na ludzi
Andrzej Dragan
Kraków 2022


Przypadkowe odkrycia medyczne

Przypadkowe odkrycia medyczne
Robert W.Winters
Zuzanna Lamża
Poznań 2022


Filozofia. Przewodnik dla lubiących rozkminiać bez bólu

Filozofia. Przewodnik dla ludzi lubiących rozkminiać bez bólu
Paul Kleinman
Andrzej Hildebrandt
Warszawa 2022


Poza porządek. Kolejne 12 zasad

Poza porządek. Kolejne
12 życiowych zasad
Jordan B.Peterson
Wrocław 2021

Pokaz

56.75 zł

Rabat: 20.25 zł
Cena katalogowa: 77.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym

Rogala Anna, Pilarczyk Bogna
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2022
Wydanie: 2
Miejsce wydania:
Stron: 296
Format: 230x230
Oprawa: miękka
ISBN: 9788381025768

Opis:

W ciągu dwóch pierwszych dekad XXI wieku komunikacja marketingowa realizowana przez podmioty rynkowe zyskała na znaczeniu. Stanowi ona obszar intensywnych działań praktyki gospodarczej oraz przedmiot pogłębionych dociekań naukowych. Zmieniająca się dynamicznie rola komunikacji jest wynikiem oddziaływania wielu czynników i pojawiających się trendów, wśród których wiodące znaczenie mają: postępujące procesy globalizacji gospodarki, gwałtowny rozwój technologii informacyjnych i mediów społecznościowych, rosnące zapotrzebowanie na łatwy i szybki dostęp do informacji oraz umacniająca się pozycja rynkowa konsumentów. W książce przeanalizowano następujące zagadnienia: • procesy komunikacji marketingowej w kontekście zmian społeczno-technologicznych • uwarunkowania oraz proces tworzenia strategii komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym • narzędzia komunikacji marketingowej wykorzystywane na rynku leków bez recepty, suplementów diety i dermokosmetyków, a także w procesie sprzedaży leków na receptę • wyzwania stojące przed komunikacją marketingową w branży farmaceutycznej • dobre praktyki w komunikowaniu się z rynkiem podmiotów farmaceutycznych (studium przypadków). Autorki podkreślają potrzebę odpowiedzialnej komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym, wskazując na ważną rolę branży farmaceutycznej w systemie ochrony zdrowia, a co za tym idzie - odpowiedzialność jej podmiotów za zdrowie publiczne.

Klienci, którzy kupili Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym … wybrali również:

Peter D. Schiff, Andrew J. Schiff - Gospodarka, rozwój, krach. Na czym to polega?
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Peter D. Schiff, Andrew J. Schiff
Wydawca: Linia Sp. z o.o.
Rok wydania: 2018
Stron: 234
49.00 zł
36.21 zł
Dodaj do koszyka
Wayne L. Winston - Excel 2021 i Microsoft 365. Analiza...
-32%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wayne L. Winston
Wydawca: APN PROMISE
Rok wydania: 2022
Stron: 1160
149.00 zł
101.17 zł
Dodaj do koszyka
Hamilton Cheryl - Skuteczna komunikacja w biznesie
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Hamilton Cheryl
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2022
Stron: 642
99.00 zł
77.71 zł
Dodaj do koszyka
Jaworsk Jacek, Czerwonka Leszek - Struktura kapitału przedsiębiorstw w Polsce
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jaworsk Jacek, Czerwonka Leszek
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2022
Stron: 292
90.00 zł
66.33 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym - Rogala Anna, Pilarczyk Bogna
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10