X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Gambarelli Gianfranco - Wspinaczka po profesurę. Przewodnik po karierze akademickiej - od upadków na kolana i ciosów w plecy do zaszczytów.
-22%
+ do schowka
35.00 zł
27.30 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 7.70 zł
Cena katalogowa: 35.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Gambarelli Gianfranco
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 1058
Stron: 140
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

38.06 zł

Rabat: 15.94 zł
Cena katalogowa: 54.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych

Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2008
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 272
Format: 16.4x23.5cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788301156374

Opis:

Książka: * przedstawia amerykański system medialny; * ukazuje praktykę oraz ocenę kampanii z perspektywy jej głównych uczestników: konsultantów politycznych, dziennikarzy oraz obywateli; * szczegółowo analizuje zawartość, regulacje oraz wpływ wszystkich czterech najważniejszych rodzajów przekazów wyborczych: spotów telewizyjnych, debat, programów informacyjnych, stron internetowych; * odpowiada na pytanie, w jakim stopniu przekazy medialne zawierają treści merytoryczne oraz czy dobrze służą obywatelom; * omawia zjawisko kryzysu komunikacji wyborczej; * zawiera propozycje reform systemu komunikacji politycznej.

Klienci, którzy kupili Komunikacja polityczna w amerykańskich … wybrali również:

Maciąg Rafał - Pragmatyka Internetu. Web 2.0 jako środowisko
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Maciąg Rafał
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania: 2013
Stron: 296
39.90 zł
31.92 zł
Dodaj do koszyka
Wojtkowski Łukasz - Mediatyzacja polityki. Amerykańska kampania prezydencka 2008
-11%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wojtkowski Łukasz
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika
Rok wydania: 2012
Stron: 248
44.00 zł
39.16 zł
Dodaj do koszyka
red. Garlicki Jan - Studia Politologiczne nr 21. Kultura polityczna internautów w Polsce
-18%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red. Garlicki Jan
Wydawca: Instytut Nauk Politycznych UW
Rok wydania: 2011
Stron: 337
41.00 zł
33.62 zł
Dodaj do koszyka
Michalczyk Stanisław - Społeczeństwo medialne. Studia z teorii komunikowania masowego
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Michalczyk Stanisław
Wydawca: ŚLĄSK
Rok wydania: 2008
Stron: 477
52.50 zł
44.62 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych - Płudowski Tomasz
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10