X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

19.57 zł

Rabat: 9.43 zł
Cena katalogowa: 29.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: 4-5 dni roboczych

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Komunikacja wizerunkowa w reklamie

Antoni Benedikt
Wydawca: Astrum
Rok wydania: 2015
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Wrocław
Stron: 170
Format: 36.0x32.5cm
ISBN: 9788372778208

Opis:

Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor kreatywny, jakie powinien mieć cechy. Wyjaśnia,kto powinien się zajmować reklamą w firmie. Co to są i jakie są narzędzia komunikowania w świecie reklamy. Kto i dlaczego pisze teksty reklamowe. Autor pisze,że reklama jest informacją połączoną z komunikatem perswazyjnym. Ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług. Może też namawiać do popierania określonych idei, marki,spraw itp. Reklama posługuje się swoim własnym językiem( język reklamy-language advertising),w nim powinna obiecywać określoną korzyść, jeśli wybierze się ten,a nie inny produkt. Czyni to za pomocą haseł, apelów, dyrektyw, dewiz, sentencji itd. Działaniami reklamowymi zajmują się specjaliści w dziedzinie zarządzania artystycznego ( zarządzanie artystyczne-art directing) posiadający umiejętności prowadzenia kompleksowych działań projektowych w dziedzinie reklamy, w dziedzinie komunikacji wizualnej (wydawnictwa, reklama, kampanie w internecie, rozwiązania multimedialne, media społecznościowe, projektowanie wydarzeń, eventów) zgodnie z koncepcją dyrektora zespołu kreatywnego. Niezbędną częścią reklamy jest (Copywriting). Copywriting to etap artystyczny w tworzeniu reklamy. Copywriter bierze udział w całym procesie jej kreowania, najczęściej pisząc teksty oraz scenariusze spotów dla telwwizji, radia,kreacji w sieci, itp.Copywriter powinien znać potrzeby klientów, sztukę perswazji. Współcześnie copywriting to już nie tylko tworzenie treści typowo reklamowych, scenariuszy itd. – to również tworzenie tekstów dla powstających i już istniejących stron internetowych, tworzenie artykułów tematycznych a także pozycjonujących. Jak sam Czytelniku widzisz,to świetna pozycja do biblioteki menedżera. Zapraszam do lektury.

Klienci, którzy kupili Komunikacja wizerunkowa w reklamie wybrali również:

Stępowski Robert - Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja
-34%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Stępowski Robert
Wydawca: Słowa i Myśli
Rok wydania: 2016
Stron: 208
35.00 zł
23.20 zł
Dodaj do koszyka
Fletcher Winston - Reklama. Krótkie Wprowadzenie 15
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Fletcher Winston
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania: 2018
Stron: 172
29.90 zł
25.41 zł
Dodaj do koszyka
Katarzyna Kandefer-Winter, Olga Nadskakuła - Komunikacja w zarządzaniu projektami w.2
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Katarzyna Kandefer-Winter, Olga Nadskakuła
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2018
Stron: 334
66.00 zł
49.04 zł
Dodaj do koszyka
Gracz Leszek, Ostrowska Izabela, Rosa Grażyna, Słupińska Kamila - Komunikacja miedzykulturowa w biznesie
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gracz Leszek, Ostrowska Izabela, Rosa Grażyna, Słupińska Kamila
Wydawca: edu-Libri
Rok wydania: 2019
Stron: 130
49.00 zł
35.03 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Komunikacja wizerunkowa w reklamie - Antoni Benedikt
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Poradniki
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10