X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

red.Świerczyński Marek - Prawo sztucznej inteligencji
-10%
+ do schowka
189.00 zł
170.10 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 18.90 zł
Cena katalogowa: 189.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
red.Świerczyński Marek
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania: 1
Stron: 380
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

19.34 zł

Rabat: 9.66 zł
Cena katalogowa: 29.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Komunikacja wizerunkowa w reklamie

Antoni Benedikt
Wydawca: Astrum
Rok wydania: 2015
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Wrocław
Stron: 170
Format: 36.0x32.5cm
ISBN: 9788372778208

Opis:

Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor kreatywny, jakie powinien mieć cechy. Wyjaśnia,kto powinien się zajmować reklamą w firmie. Co to są i jakie są narzędzia komunikowania w świecie reklamy. Kto i dlaczego pisze teksty reklamowe. Autor pisze,że reklama jest informacją połączoną z komunikatem perswazyjnym. Ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług. Może też namawiać do popierania określonych idei, marki,spraw itp. Reklama posługuje się swoim własnym językiem( język reklamy-language advertising),w nim powinna obiecywać określoną korzyść, jeśli wybierze się ten,a nie inny produkt. Czyni to za pomocą haseł, apelów, dyrektyw, dewiz, sentencji itd. Działaniami reklamowymi zajmują się specjaliści w dziedzinie zarządzania artystycznego ( zarządzanie artystyczne-art directing) posiadający umiejętności prowadzenia kompleksowych działań projektowych w dziedzinie reklamy, w dziedzinie komunikacji wizualnej (wydawnictwa, reklama, kampanie w internecie, rozwiązania multimedialne, media społecznościowe, projektowanie wydarzeń, eventów) zgodnie z koncepcją dyrektora zespołu kreatywnego. Niezbędną częścią reklamy jest (Copywriting). Copywriting to etap artystyczny w tworzeniu reklamy. Copywriter bierze udział w całym procesie jej kreowania, najczęściej pisząc teksty oraz scenariusze spotów dla telwwizji, radia,kreacji w sieci, itp.Copywriter powinien znać potrzeby klientów, sztukę perswazji. Współcześnie copywriting to już nie tylko tworzenie treści typowo reklamowych, scenariuszy itd. – to również tworzenie tekstów dla powstających i już istniejących stron internetowych, tworzenie artykułów tematycznych a także pozycjonujących. Jak sam Czytelniku widzisz,to świetna pozycja do biblioteki menedżera. Zapraszam do lektury.

Klienci, którzy kupili Komunikacja wizerunkowa w reklamie wybrali również:

Gracz Leszek, Ostrowska Izabela, Rosa Grażyna, Słupińska Kamila - Komunikacja miedzykulturowa w biznesie
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gracz Leszek, Ostrowska Izabela, Rosa Grażyna, Słupińska Kamila
Wydawca: edu-Libri
Rok wydania: 2019
Stron: 130
49.00 zł
35.03 zł
Dodaj do koszyka
Borys Bołotow - Zdrowie człowieka w niezdrowym świecie
-33%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Borys Bołotow
Wydawca: Altermed
Rok wydania: 2013
Stron: 421
49.90 zł
33.28 zł
Dodaj do koszyka
Zenderowski Radosław - Technika pisania prac magisterskich i licencjackich
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Zenderowski Radosław
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2020
Stron: 150
24.00 zł
17.62 zł
Dodaj do koszyka
Dale Carnegie - Jak rozwinąć swoją karierę
-39%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Dale Carnegie
Wydawca: Sensus
Rok wydania: 2020
Stron: 264
37.00 zł
22.75 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Komunikacja wizerunkowa w reklamie - Antoni Benedikt
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Poradniki
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10