X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Zbiór cywilny Plus 2019 r.
-23%
+ do schowka
79.00 zł
61.22 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 17.78 zł
Cena katalogowa: 79.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1
Stron: 1880
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

49.00 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 49.00 zł
Produkt niedostępny
Produkt dostępny również
w innych formatach: Ebook pdf »

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Komunikowanie polityczne 2.0. Analiza amerykańskiej i polskiej kampanii prezydenckiej

Wydawca: Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 376
Format: B5
Oprawa: miękka
ISBN: 9788375454611

Opis:

Komunikowanie polityczne 2.0. Analiza amerykańskiej i polskiej kampanii prezydenckiej

Tom 22. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

"Autora interesuje przede wszystkim to, jak budować skuteczne i długofalowe strategie komunikacyjne, uwzględniające nie tylko realia kształtowane przez czynniki społeczne, ekonomiczne, kulturowe czy międzynarodowe, ale także analogiczne działania podejmowane przez innych liczących się na scenie politycznej partnerów, a jednocześnie konkurentów w walce o władzę.
Autor słusznie zwraca uwagę na fakt, iż współcześnie skuteczne mogą być jedynie multimedialne strategie komunikacyjne, zakładające synergię mediów. Bardzo interesująco został omówiony efekt nowych mediów w procesie komunikacji politycznej. Autor przedstawił także najbardziej, jak dotąd, rozbudowaną w polskiej literaturze przedmiotu analizę wpływu Internetu, w tym zwłaszcza mediów społecznościowych na budowanie zaangażowania ich użytkowników w kampanii wyborczej."
prof. dr hab. Grażyna Ulicka, Uniwersytet Warszawski

"Rozprawa wpisuje się w aktualną fazę modernizacji komunikacji politycznej, ujmuje ją z perspektywy public relations, czyli zorganizowanej komunikacji społecznej. Podejmuje ważny i aktualny temat, łącząc rozważania teoretyczne z analizą konkretnych przypadków, Stanów Zjednoczonych i Polski.
Zwraca autor uwagę na potencjał nowych mediów i kultury politycznej, jako kultury uczestnictwa w rozwoju kampanii wyborczych, wskazując na wpływ tych pierwszych na formy komunikowania politycznego, zwłaszcza w kontekście modelu doskonałości public relations. Nowatorsko łączy elementy polityczne i społeczno-komunikacyjne, formułuje interesujące wnioski i pewne sugestie praktyczne."
prof. dr hab. Tomasz Goban-Klas, Uniwersytet Jagielloński

Klienci, którzy kupili Komunikowanie polityczne 2.0. Analiza … wybrali również:

Dobek-Ostrowska Bogusława - Komunikowanie polityczne i publiczne
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Dobek-Ostrowska Bogusława
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2019
Stron: 434
59.00 zł
45.13 zł
Dodaj do koszyka
Rogala Elżbieta - VAT w gminach 2014
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Rogala Elżbieta
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2014
Stron: 286
80.00 zł
60.39 zł
Dodaj do koszyka
Zieliński Jarosław - Marketing polityczny w Internecie
+ do schowka
KSIĄŻKA
Zieliński Jarosław
Wydawca: Wydawnictwo Adam Marszałek
Rok wydania: 2013
Stron: 217
38.00 zł
Dodaj do koszyka
red.Marciniak Ewa M. - Studia Politologiczne nr 25. Komunikowanie polityczne. Wybrane zagadnienia
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Marciniak Ewa M.
Wydawca: Instytut Nauk Politycznych UW
Rok wydania: 2012
Stron: 362
42.50 zł
31.88 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Komunikowanie polityczne 2.0. Analiza amerykańskiej i polskiej kampanii prezydenckiej - Przybysz Łukasz
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10