X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks postępowania cywilnego. Komentarz do zmian
-8%
+ do schowka
149.00 zł
137.08 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 11.92 zł
Cena katalogowa: 149.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. Beck
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

28.54 zł

Rabat: 9.26 zł
Cena katalogowa: 37.80 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Komunikowanie się Polaków w okresie II wojny światowej

Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: Lublin
Stron: 240
Format: B5
ISBN: 9788322732700

Opis:

Komunikowanie się Polaków w okresie II wojny światowej

"Komunikowanie się Polaków w okresie II wojny światowej" stanowi kolejną czwartą pozycję Wydawnictwa UMCS z serii ukazującej dzieje komunikowania i komunikacji w Polsce. Czytelnik znajdzie w tej książce opis tragicznych epizodów naszej przeszłości nie w modelowych ujęciach ogarniających złożoność procesu historycznego, lecz w postaci ujęć aspektowych, odsłaniających jednakże ogromną wagę komunikowania się Polaków w ich oporze przeciwko okupantowi i moralnym budowaniu ducha. W poszczególnych artykułach zostały zarysowane te aspekty porozumienia się, komunikowania i komunikacji, które mogą liczyć na uwagę Czytelnika zainteresowanego tematyką II wojny światowej. W książce najwięcej miejsca poświęcono dyskursowi prasowemu, choć nie brakuje w niej tekstów innego rodzaju, w tym poświęconych funkcjonowaniu środków lokomocji w  okresie okupacji. Z pewnością zainteresowanie również wzbudzą ilustracje pozyskane m.in. z polskich albumów propagandowych i wyjątkowo cennych periodyków, w tym biuletynów radiowych z okresu powstania warszawskiego. Książkę uatrakcyjnia dołączona do niej płyta DVD z eksperymentalnym filmem propagandowym z 1943 r. w reż. F. i S. Themersonów "Calling Mr. Smith" ("Wzywamy pana Smitha"), rozpowszechnianym w okresie II wojny światowej w Wielkiej Brytanii.

Klienci, którzy kupili Komunikowanie się Polaków w okresie … wybrali również:

Wywiad psychologiczny 3. wywiad w różnych kontekstach praktycznych
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Pracownia Testów Psychologicznych PTP
Rok wydania: 2009
Miejsce wydania: 189
Stron: 484
100.80 zł
71.67 zł
Dodaj do koszyka
Justyna Winiarska, Aneta Załazińska - Multimodalność komunikacji
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Justyna Winiarska, Aneta Załazińska
Wydawca: Księgarnia Akademicka
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 1058
Stron: 138
28.00 zł
20.55 zł
Dodaj do koszyka
red.Bogunia-Borowska Małgorzata - Współczesny świat dziecka. Media i konsumpcja
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Bogunia-Borowska Małgorzata
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 8
Stron: 372
39.90 zł
31.92 zł
Dodaj do koszyka
Red. Maison D., Wasilewski P. - ProPaganda Dobrych Serc, czyli pierwszy tom o Reklamie SPołecznej
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Red. Maison D., Wasilewski P.
Wydawca: Agencja Wasilewski
Rok wydania: 2008
Miejsce wydania: 8
Stron: 262
84.00 zł
71.40 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Komunikowanie się Polaków w okresie II wojny światowej - red. Stępnik Krzysztof, red. Rajewski Maciej
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10