X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Rafał A. Ziemkiewicz - Złowrogi cień Marszałka
-31%
+ do schowka
44.90 zł
31.21 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 13.69 zł
Cena katalogowa: 44.90 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Rafał A. Ziemkiewicz
Wydawca: Fabryka Słów
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 448
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

29.45 zł

Rabat: 5.20 zł
Cena katalogowa: 34.65 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Konsument na rynku nowej żywności. Wybrane uwarunkowania spożycia

Wydawca: Wydawnictwo SGGW
Rok wydania: 2009
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 187
Format: B5
ISBN: 9788375831474

Opis:

Konsument na rynku nowej żywności. Wybrane uwarunkowania spożycia
Zmiany w otoczeniu zewnętrznym zmuszają przedsiębiorstwa do wprowadzania innowacji, które mogą dotyczyć kilku obszarów działalności przedsiębiorstwa, stąd mówi się o innowacjach procesowych, organizacyjnych, a ponadto bardzo ważnych z punktu widzenia konsumentów, innowacjach produktowych i rynkowych. Innowacje produktowe rozumiane są jako wprowadzenie nowego produktu czy usługi lub znaczące ich ulepszenie w odniesieniu do cech lub przeznaczenia. Innowacje rynkowe, inaczej marketingowe, obejmują wprowadzenie nowych metod prowadzenia działań marketingowych, włączają w to znaczące zmiany w projekcie i opakowaniu produktu oraz jego pozycjonowaniu, sposobach promocji oraz sposobach ustalania cen (cyt. za Włodarczyk i Domańska, 2008).
W innym ujęciu za innowację uznaje się wszelkie uznane przez człowieka za nowość zmiany w stosunku do stanu poprzedniego, dotyczące wartości i zjawisk kulturowych, poglądów i obyczajów, rozwiązań technicznych czy usprawnień organizacyjnych i społecznych. Myśląc o innowacyjności rynku żywności, konsument bierze przede wszystkim pod uwagę obecność na nim innowacji produktowych i rynkowych.
Spis treści:
1. WSTĘP

2. WYBRANE UWARUNKOWANIA WYBORU ŻYWNOŚCI
2.1. Ekonomiczne uwarunkowania wyboru żywności
2.1.1. Wprowadzenie
2.1.2. PKB, dochód i cena jako determinanty makroekonomiczne
2.1.3. Teoria racjonalnego zachowania konsumenta - uwarunkowania w mikroskali
2.2. Społeczno-kulturowe uwarunkowania wyboru żywności
2.2.1. Wprowadzenie
2.2.2. Procesy społeczne a wybór żywności
2.2.3. Przynależność do grup społecznych a wybór żywności
2.2.4. Kultura a wybór żywności
2.2.5. Znaczenie kultury masowej
2.3. Psychologiczne uwarunkowania wyboru żywności
2.3.1. Wprowadzenie
2.3.2. Proces uczenia się
2.3.3. Motywy
2.3.4. Emocje
2.3.5. Osobowość
2.3.6. Postawy
2.3.7. Preferencje
2.4.Metodologia badań zachowań konsumenckich na rynku nowej żywności i ich uwarunkowań

3. ŻYWNOŚĆ FUNKCJONALNA - ISTOTA I UWARUNKOWANIA WYBORU
3.1. Wiadomości ogólne
3.2. Znajomość żywności funkcjonalnej
3.3. Częstość spożywania żywności funkcjonalnej
3.4. Deklarowana chęć spożywania żywności funkcjonalnej
3.5. Wybrane poglądy na temat żywności funkcjonalnej
3.5.1. Walory zdrowotne
3.5.2. Korzyści z wprowadzenia do jadłospisu żywności funkcjonalnej
3.5.3. Ryzyko związane ze spożywaniem żywności funkcjonalnej
3.6. Deklarowane postawy w stosunku do żywności funkcjonalnej
3.7. Podsumowanie

4. ASPEKTY SPOŁECZNO-PSYCHOLOGICZNE ŻYWNOŚCI ETNICZNEJ A ZACHOWANIA KONSUMENTA
4.1. Żywność etniczna - perspektywa społeczno-psychologiczna
4.2. Znajomość żywności etnicznej i jej spożywanie
4.3. Przyszłe zachowania na rynku żywności etnicznej
4.4. Cechy żywności etnicznej w opinii badanych
4.5. Deklarowane postawy względem żywności etnicznej
4.6. Podsumowanie

5. ZYWNOSC GENETYCZNIE ZMODYFIKOWANA - UWARUNKOWANIA JEJ WYBORU
5.1.Żywność genetycznie zmodyfikowana - jej istota i metody produkcji
5.2.Produkcja i spożycie żywności genetycznie zmodyfikowanej - korzyści i 
zagrożenia
5.3.Postrzeganie inżynierii genetycznej i jej efektów przez konsumentów
5.4. Postawy względem żywności genetycznie zmodyfikowanej
5.5. Zagrożenia i korzyści w opinii konsumentów
5.6. Znajomość żywności genetycznie zmodyfikowanej i jej konsumpcja
5.7. Przyszłe zachowania konsumentów na rynku żywności genetycznie zmodyfikowanej
5.8. Podsumowanie

6. ŻYWNOŚĆ WYGODNA - JEJ ISTOTA I DETERMINANTY WYBORU
6.1. Definicje i charakterystyka żywności wygodnej
6.2. Znajomość żywności wygodnej
6.3. Częstość spożywania żywności wygodnej aktualnie i w przyszłości
6.4. Postawy respondentów w stosunku do żywności wygodnej
6.5. Walory zdrowotne i ryzyko związane ze spożywaniem żywności wygodnej
6.6. Podsumowanie

7. RYNEK NOWEJ ŻYWNOŚCI A ZACHOWANIA KONSUMENTÓW
7.1. Neofobia a zachowanie konsumenta na rynku nowej żywności
7.2. Innowacyjność a zachowanie konsumenta na rynku nowej żywności
7.3.Typologia konsumentów ze względu na znajomość i spożywanie nowej żywności

8.ZAKOŃCZENIE
Bibliografia

Klienci, którzy kupili Konsument na rynku nowej żywności. Wybrane … wybrali również:

Covey Stephen R. - 7 nawyków skutecznego działania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Covey Stephen R.
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 3
Stron: 384
39.90 zł
28.33 zł
Dodaj do koszyka
Gierusz Barbara - Podręcznik samodzielnej nauki księgowania
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gierusz Barbara
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 10
Stron: 540
47.25 zł
34.72 zł
Dodaj do koszyka
Wanda Wójtowicz (red.), Andrzej Gorgol, Artur Kuś, Andrzej Niezgoda, Paweł Smoleń - Zarys finansów publicznych i prawa finansowego
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wanda Wójtowicz (red.), Andrzej Gorgol, Artur Kuś, Andrzej Niezgoda, Paweł Smoleń
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 1
Stron: 421
59.00 zł
41.00 zł
Dodaj do koszyka
Szewczyk Anna - ABC asystentki. Wprowadzenie do systemu
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szewczyk Anna
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 10
Stron: 98
52.50 zł
37.48 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Konsument na rynku nowej żywności. Wybrane uwarunkowania spożycia - Jeżewska-Zychowicz Marzena, Babicz-Zielińska Ewa, Laskowski Wacław
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10