X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Bezpieczeństwo danych i IT w kancelarii prawnej. radcowskiej/adwokackiej/notarialnej/komorniczej Czyli jak bezpiecznie przechowywać dane w kancelarii prawnej
-16%
+ do schowka
179.00 zł
149.48 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 29.52 zł
Cena katalogowa: 179.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 1058
Stron: 436
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

55.84 zł

Rabat: 17.16 zł
Cena katalogowa: 73.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Konsument w centrum uwagi

Beemer Britt C., Shook Robert L.
red: Beemer Britt C. , Shook Robert L. seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 352
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788326400599

Opis:

Co jest najważniesze w świecie firm usługowych? Jak można osiągnąć przewagę nad konkurencją? Książka C. Britta Beemera i Roberta L. Shooka, amerykańskich badaczy rynku, daje wiele wartościowych odpowiedzi na te pytania, wynikających z przekonania, że najważniesze jest postawienie konsumenta w centrum uwagi. Dzięki tej książce dowiesz się między innymi: dlaczego sprzedaż usług różni się od sprzedaży produktów, jak kultura firmy wpływa na sukces, czy ważniejsi są konsumenci, czy akcjonariusze. Wszystkie analizy zawarte w książce Konsument w centrum uwagi są oparte na doświadczeniu najlepszych na świecie firm usługowych, takich jak Johnson&Johnson, Wal-Mart, RE/MAX, Four Seasons czy Google. Jej lektura pozwoli menedżerom firm świadczących usługi przekonać się, że tylko skoncentrowanie się na potrzebach klienta gwarantuje przetrwanie i osiągnięcie rynkowwego sukcesu.

Klienci, którzy kupili Konsument w centrum uwagi wybrali również:

Ekman Paul - Kłamstwo i jego wykrywanie w biznesie polityce i małżeństwie
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Ekman Paul
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2018
Stron: 328
44.00 zł
31.02 zł
Dodaj do koszyka
Flasiński Mariusz - Zarządzanie projektami informatycznymi
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Flasiński Mariusz
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2017
Stron: 194
44.90 zł
31.65 zł
Dodaj do koszyka
Covey Stephen R. - 7 nawyków skutecznego działania
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Covey Stephen R.
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2017
Stron: 384
39.90 zł
29.17 zł
Dodaj do koszyka
Gołębiowski Grzegorz, Grycuk Adrian, Tłaczała Agnieszka, Wiśniewski Piotr - Analiza finansowa przedsiębiorstwa
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gołębiowski Grzegorz, Grycuk Adrian, Tłaczała Agnieszka, Wiśniewski Piotr
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2016
Stron: 331
60.00 zł
45.29 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Konsument w centrum uwagi - Beemer Britt C., Shook Robert L.
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Ekonomia » Organizacja i zarządzanie
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10