X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

38.12 zł

Rabat: 13.88 zł
Cena katalogowa: 52.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta

Majchrzak-Lepczyk Justyna, Rosak-Szyrocka Joanna, Sokół Aneta
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2021
Miejsce wydania:
Stron: 162
Format: 230x230
Oprawa: miękka
ISBN: 9788381023245

Opis:

Dynamiczny rozwój handlu elektronicznego oraz wszechobecna digitalizacja determinują proces intensywnych zmian w handlu. Dokonujące się przemiany społeczno-gospodarcze oraz pandemia COVID-19 zmieniły zachowania nabywcze, kreując również nowe potrzeby konsumpcyjne. Doprowadziło to do zmiany postrzegania wartości, którą generują działania kierowane na rynek poprzez przedsiębiorstwa. Przyszłość konkurencji wiąże się z całkowicie nowym podejściem do tworzenia wartości. Celem opracowania jest ukazanie roli, jaką w tym procesie odgrywa kreatywność i jakość. Autorki wskazują liczne przykłady innowacyjnych rozwiązań wdrażanych przez firmy w celu zaoferowania wartości poszukiwanych przez kupujących. Z książki dowiesz się: - Co jest źródłem wartości dla klienta? - Jaką rolę odgrywa jakość w kształtowaniu wartości dla klienta? - Co to jest produkt kreatywny oraz jakie czynniki wpływają na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie?

Klienci, którzy kupili Kreatywność i jakość w organizacji w … wybrali również:

Rachunkowość i podatki. Wybrane zagadnienia z zakresu finansów i rachunkowości. Teoria, przykłady, zadania i rozwiązania
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2021
Stron: 652
90.00 zł
65.88 zł
Dodaj do koszyka
Ostaszewski Janusz, Malinowska-Misiąg Elżbieta redakcja naukowa - Finanse u progu trzeciej dekady XXI wieku Tom 2
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Ostaszewski Janusz, Malinowska-Misiąg Elżbieta redakcja naukowa
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2021
Stron: 370
75.00 zł
56.62 zł
Dodaj do koszyka
Rachunkowość zarządcza w systemie informacyjnym przedsiębiorstwa
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2022
Stron: 406
89.00 zł
65.15 zł
Dodaj do koszyka
Kalkulacja i rachunek kosztów od teorii do praktyki
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2021
Stron: 208
59.00 zł
43.19 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta - Majchrzak-Lepczyk Justyna, Rosak-Szyrocka Joanna, Sokół Aneta
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10