X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Przestępstwa współukarane w polskim prawie karnym
-25%
+ do schowka
37.80 zł
28.54 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 9.26 zł
Cena katalogowa: 37.80 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2021
Miejsce wydania: 11
Stron: 299
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy



Kraków 2021


Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy

Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy
Dorren Gaston
Kraków 2021


Irak. Piekło w raju

Irak. Piekło w raju
Smoleński Paweł
Sękowa 2021


Sekretne życie mózgu nastolatka

Sekretne życie mózgu nastolatka
Blackemore Sarah-Jayne
Maksymowicz-Hamann Jowita
Warszawa 2021


Gierek i jego czerwony dwór

Gierek i jego czerwony dwór
Kienzler Iwona
Warszawa 2021


Podpis w komórce

Podpis w komórce
Meyer Stephen C.
Warszawa 2021

Sztuka odpoczynku

Sztuka odpoczynku
Hammond Claudia
Smoleńska Elżbieta
Warszawa 2021

Pokaz

38.32 zł

Rabat: 13.68 zł
Cena katalogowa: 52.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta

Majchrzak-Lepczyk Justyna, Rosak-Szyrocka Joanna, Sokół Aneta
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2021
Miejsce wydania:
Stron: 162
Format: 230x230
Oprawa: miękka
ISBN: 9788381023245

Opis:

Dynamiczny rozwój handlu elektronicznego oraz wszechobecna digitalizacja determinują proces intensywnych zmian w handlu. Dokonujące się przemiany społeczno-gospodarcze oraz pandemia COVID-19 zmieniły zachowania nabywcze, kreując również nowe potrzeby konsumpcyjne. Doprowadziło to do zmiany postrzegania wartości, którą generują działania kierowane na rynek poprzez przedsiębiorstwa. Przyszłość konkurencji wiąże się z całkowicie nowym podejściem do tworzenia wartości. Celem opracowania jest ukazanie roli, jaką w tym procesie odgrywa kreatywność i jakość. Autorki wskazują liczne przykłady innowacyjnych rozwiązań wdrażanych przez firmy w celu zaoferowania wartości poszukiwanych przez kupujących. Z książki dowiesz się: - Co jest źródłem wartości dla klienta? - Jaką rolę odgrywa jakość w kształtowaniu wartości dla klienta? - Co to jest produkt kreatywny oraz jakie czynniki wpływają na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie?

Klienci, którzy kupili Kreatywność i jakość w organizacji w … wybrali również:

Markiewicz Zdzisław, Korsak Dorota, Popowska Magdalena - Antybiotyki w dobie narastającej lekooporności
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Markiewicz Zdzisław, Korsak Dorota, Popowska Magdalena
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2021
Stron: 434
129.00 zł
101.25 zł
Dodaj do koszyka
Zapobieganie samobójstwom. Motywacja zachowań samobójczych
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2021
Stron: 226
69.00 zł
52.09 zł
Dodaj do koszyka
Kwik Jim - Mózg bez ograniczeń
-32%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kwik Jim
Wydawca: Vital
Rok wydania: 2021
Stron: 400
59.50 zł
40.46 zł
Dodaj do koszyka
Mirosław Szymański, Małgorzata Joanna Łukasik, In - Szkoła i nauczyciel w obliczu zmian społecznych..
-35%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Mirosław Szymański, Małgorzata Joanna Łukasik, In
Wydawca: Impuls
Rok wydania: 2021
Stron: 200
65.00 zł
42.57 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta - Majchrzak-Lepczyk Justyna, Rosak-Szyrocka Joanna, Sokół Aneta
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10