X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Liczby nie kłamią

Liczby nie kłamią
Vaclav Smil
Kraków 2022


Dekalog leczenia depresji

Dekalog leczenia depresji
Marcin Siwek
Warszawa 2021


Fakty muszą zatańczyć

Fakty muszą zatańczyć
Mariusz Szczygieł
Warszawa 2022


Kwantechizm 2.0, czyli klatka na ludzi

Kwantechizm 2.0, czyli klatka na ludzi
Andrzej Dragan
Kraków 2022


Przypadkowe odkrycia medyczne

Przypadkowe odkrycia medyczne
Robert W.Winters
Zuzanna Lamża
Poznań 2022


Filozofia. Przewodnik dla lubiących rozkminiać bez bólu

Filozofia. Przewodnik dla ludzi lubiących rozkminiać bez bólu
Paul Kleinman
Andrzej Hildebrandt
Warszawa 2022


Poza porządek. Kolejne 12 zasad

Poza porządek. Kolejne
12 życiowych zasad
Jordan B.Peterson
Wrocław 2021

Pokaz

38.32 zł

Rabat: 13.68 zł
Cena katalogowa: 52.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta

Majchrzak-Lepczyk Justyna, Rosak-Szyrocka Joanna, Sokół Aneta
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2021
Miejsce wydania:
Stron: 162
Format: 230x230
Oprawa: miękka
ISBN: 9788381023245

Opis:

Dynamiczny rozwój handlu elektronicznego oraz wszechobecna digitalizacja determinują proces intensywnych zmian w handlu. Dokonujące się przemiany społeczno-gospodarcze oraz pandemia COVID-19 zmieniły zachowania nabywcze, kreując również nowe potrzeby konsumpcyjne. Doprowadziło to do zmiany postrzegania wartości, którą generują działania kierowane na rynek poprzez przedsiębiorstwa. Przyszłość konkurencji wiąże się z całkowicie nowym podejściem do tworzenia wartości. Celem opracowania jest ukazanie roli, jaką w tym procesie odgrywa kreatywność i jakość. Autorki wskazują liczne przykłady innowacyjnych rozwiązań wdrażanych przez firmy w celu zaoferowania wartości poszukiwanych przez kupujących. Z książki dowiesz się: - Co jest źródłem wartości dla klienta? - Jaką rolę odgrywa jakość w kształtowaniu wartości dla klienta? - Co to jest produkt kreatywny oraz jakie czynniki wpływają na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie?

Klienci, którzy kupili Kreatywność i jakość w organizacji w … wybrali również:

Kalkulacja i rachunek kosztów od teorii do praktyki
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2021
Stron: 208
59.00 zł
43.48 zł
Dodaj do koszyka
Inwestycje alternatywne
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2021
Stron: 280
72.00 zł
53.06 zł
Dodaj do koszyka
Rachunkowość zarządcza w systemie informacyjnym przedsiębiorstwa
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2022
Stron: 406
89.00 zł
65.59 zł
Dodaj do koszyka
Gos Waldemar - Prowadzenie ksiąg rachunkowych. wymagania prawne, dobre praktyki i proponowane sposoby rozwiązań
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gos Waldemar
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2021
Stron: 154
50.00 zł
36.85 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta - Majchrzak-Lepczyk Justyna, Rosak-Szyrocka Joanna, Sokół Aneta
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10