X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

36.65 zł

Rabat: 12.35 zł
Cena katalogowa: 49.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Kreowanie marek kultury

Andrzej Giza
Wydawca: Avalon
Rok wydania: 2022
Wydanie: 1
Miejsce wydania:
Stron: 192
Format: 17.5x24.5cm
ISBN: 9788377305836

Opis:

Książka Kreowanie marek kultury składa się z trzech części. Pierwsza to lekcja historii sztuki, przeprowadzona pod kątem przemian historycznych i światopoglądowych od średniowiecza do XX wieku, komunikacji sztuki i idei oraz zarządzania marką przez znanych artystów na przestrzeni wieków. W drugiej części poruszono zagadnienia marketingowe, takie jak grupa odbiorcza, ambasadorzy marki, reklama, a także rola mediów i platform społecznościowych. W trzeciej omówiono kwestie związane z kreowaniem wizerunku, protokołem dyplomatycznym i savoir-vivre’em. Celem książki Kreowanie marek kultury jest przekazanie podstawowej wiedzy dotyczącej mechanizmów zarządzania markami kultury i ich kreowania. Zawiera również informacje na temat istotnych wydarzeń artystycznych, których organizatorzy we współpracy z artystami skutecznie kreowali mody i trendy (wystawy światowe). Publikacja ma nie tylko pogłębić wiedzę czytelnika z zakresu technik komunikacji, ale także przedstawić skuteczne schematy praktycznego działania w tym zakresie.

Klienci, którzy kupili Kreowanie marek kultury wybrali również:

red. K.Marchewka-Bartkowiak, M.Banaszewska, A.Iwańczuk-Kaliska, A.Warchlewska - System finansowy w Polsce w obliczu kryzysu pandemicznego
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red. K.Marchewka-Bartkowiak, M.Banaszewska, A.Iwańczuk-Kaliska, A.Warchlewska
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2022
Stron: 278
80.00 zł
62.08 zł
Dodaj do koszyka
Bavuso Daniela, Cardone Natale - Od pomysłu do marki. Kompletny przewodnik po marketingu strategicznym, od pozycjonowania po komunikację
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bavuso Daniela, Cardone Natale
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2022
Stron: 408
125.00 zł
97.00 zł
Dodaj do koszyka
Waligóra Anna - Przedsiębiorczość społeczna, gospodarka społeczna, ekonomia społeczna.. Konteksty funkcjonowania przedsiębiorstw społecznych w Polsce
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Waligóra Anna
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2022
Stron: 160
75.00 zł
58.20 zł
Dodaj do koszyka
Joanna Nieżurawska-Zając - Motywowanie pracowników zróżnicowanych.. w.2
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Joanna Nieżurawska-Zając
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2023
Stron: 424
108.00 zł
80.57 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Kreowanie marek kultury - Andrzej Giza
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Kultura. Cywilizacja. Etnografia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10


Księgarnia Iuris Prudentia Katarzyna Glimasińska jest beneficjentem programu własnego Instytutu Książki "Certyfikat dla małej księgarni"