X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

VAT. Komentarz 2017
-16%
+ do schowka
349.00 zł
294.87 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 54.13 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1534
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

48.26 zł

Rabat: 14.74 zł
Cena katalogowa: 63.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Kreowanie marek z pasją

seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
Wydawca: Oficyna Ekonomiczna
Rok wydania: 2006
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Kraków
Stron: 248
Format: 16.8x24.0cm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
ISBN: 8374840218

Opis:

W książce przedstawiono nowoczesne metody budowania silnej marki. Autorzy odchodzą od utartych zasad, zgodnie z którymi tworzone są marki o ograniczonej - przy obecnym szumie informacyjnym ? sile oddziaływania na konsumenta. Proponują nowatorską metodę kreowania marek z pasją, które trwale zapadną w świadomość klientów. Metoda ta jest oparta na następujących założeniach: - Stosowane obecnie praktyki zarządzania markami, niewolniczo podporządkowane zachciankom konsumentów, to droga prowadząca donikąd. - Marki muszą być oparte na silnym związku emocjonalnym z klientami: marki z pasją to marki, które ludzie nie tylko kupują, ale do których się przywiązują. - Marka musi być dobra w czymś, co jest dobre dla ludzi: marki z pasją sprawiają, że świat staje się lepszy. - Marki muszą być silnie związane z nowoczesnym życiem i mocno osadzone w możliwościach firmy. Publikacja zawiera ciekawe, sprawdzone w praktyce propozycje kreowania marki od podstaw oraz zmian w budowie funkcjonującej już marki. Jest oparta na wynikach zakrojonych na dużą skalę badań i wywiadów z liderami ponad 40 marek zaliczonych przez autorów do marek z pasją, takich jak Google, Innocent, Camper, Emirates czy Co-operative Bank. Wykorzystano w niej również informacje z BrandZTM, bazy danych zawierającej informacje o ponad 23 tysiącach marek.

Klienci, którzy kupili Kreowanie marek z pasją wybrali również:

Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford - Wprowadzenie do algorytmów
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 189
Stron: 1300
149.00 zł
105.79 zł
Dodaj do koszyka
Tomasz Maćkowski - Historia SP 6/1 Wczoraj i dziś ćw. NPP w.2014 NE
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Tomasz Maćkowski
Wydawca: NOWA ERA
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 189
Stron: 72
19.00 zł
16.15 zł
Dodaj do koszyka
Helena Lewicka, Marianna Kowalczyk - Matematyka SP wokół nas 6/1 ćw w.2014 WSIP
-17%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Helena Lewicka, Marianna Kowalczyk
Wydawca: WSiP
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 189
Stron: 112
22.10 zł
18.45 zł
Dodaj do koszyka
Janina Ślósarczyk, Ryszard Kozik, Feliks Szlajfer - Przyroda SP  5 Tajemnice przyrody ćw cz.2 w.2013
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Janina Ślósarczyk, Ryszard Kozik, Feliks Szlajfer
Wydawca: NOWA ERA
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 1058
Stron: 96
18.10 zł
15.38 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Kreowanie marek z pasją - Edwards Helen, Day Derek
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Podręczniki. Ćwiczenia i zadania
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10