Rozumiem
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies, aby umożliwić funkcjonowanie strony i lepiej spełniać Twoje wymagania. Kontynuując przeglądanie serwisu akceptujesz wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje można znaleźć tutaj.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Mrozek Piotr, Pawka-Nowak Ewa, Rączka Marek - Program Dobry Start. Procedury, przykłady, wzory
-19%
+ do schowka
129.00 zł
103.86 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 25.14 zł
Cena katalogowa: 129.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Mrozek Piotr, Pawka-Nowak Ewa, Rączka Marek
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 1058
Stron: 276
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




W zdrowym ciele zdrowy mózg

W zdrowym ciele zdrowy mózg
Anders Hansen
                Kraków 2018


Noblista z Nowolipek

Noblista z Nowolipek
Marek Górlikowski
Kraków 2018


Kurtyka. Sztuka wolności

Kurtyka. Sztuka wolności
Bernadette McDonald
 
Warszawa 2018


Mój mąż i ja

Mój mąż i ja
Ingrid Seward
Łódź 2018


Tatuażysta z Auschwitz

Tatuażysta z Auschwitz
Heather Morris
Warszawa 2018


Niepodległa

Niepodległa! 
Andrzej Nowak
 
Kraków 2018


Pięć lat kacetu

Pięć lat kacetu
Stanisław Grzesiuk
Warszawa 2018

Jelita wiedzą lepiej

Jelita wiedzą lepiej
Michael Mosley
Kraków 2018

Pokaz

10.96 zł

Rabat: 1.94 zł
Cena katalogowa: 12.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h
Produkt dostępny również
w innych formatach: E-Book epub »

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Kształtowanie dobrych relacji z klientami. Jak przekonać i zatrzymać klientów firmy

Kenzelmann Peter
seria: SAMOKSZTAŁCENIE W BIZNESIE
Wydawca: BC Edukacja
Rok wydania: 2015
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 132
Format: 10.5x16.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788361059295

Opis:

Na naszym rynku produkty i usługi stają się coraz bardziej wymienne, a pozycja klientów umacnia się. Dlatego najważniejszym celem przedsiębiorstw staje się rozpoznanie potrzeb klientów. Książka wyjaśnia w przystępny sposób strategie i metody budowania lojalności klienta. Omawiane są w niej zarówno podstawy psychologiczne, jak i aspekty organizacyjne. Wiele praktycznych przykładów wyjaśnia, jak zastosować tę wiedzę w codziennej pracy.

Klienci, którzy kupili Kształtowanie dobrych relacji z klientami. … wybrali również:

Tjan Anthony - Good People. The Only Leadership Decision That Really Matters
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Tjan Anthony
Wydawca: Penguin Books
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1193
Stron: 294
78.00 zł
62.24 zł
Dodaj do koszyka
Hall Calvin S., Lindzey Gardner, Campbell John B. - Teorie osobowości
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Hall Calvin S., Lindzey Gardner, Campbell John B.
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 189
Stron: 688
69.00 zł
48.64 zł
Dodaj do koszyka
Merrick Rosenberg, Daniel Silvert - Rozwiń skrzydła. Poznaj i zastosuj model DISC
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Merrick Rosenberg, Daniel Silvert
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 189
Stron: 164
39.00 zł
29.60 zł
Dodaj do koszyka
Hamilton Cheryl - Skuteczna komunikacja w biznesie
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Hamilton Cheryl
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: 189
Stron: 648
99.00 zł
69.79 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Kształtowanie dobrych relacji z klientami. Jak przekonać i zatrzymać klientów firmy - Kenzelmann Peter
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Poradniki
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10