X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Umiejętności pielęgniarskie  Katalog check-list. Materiały ćwiczeniowe z podstaw pielęgniarstwa
-26%
+ do schowka
59.00 zł
43.95 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 15.05 zł
Cena katalogowa: 59.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: PZWL
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 189
Stron: 290
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

22.82 zł

Rabat: 5.18 zł
Cena katalogowa: 28.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations

red: Borkowski Igor, Stasiuk-Krajewska Karina seria: DZIENNIKARSTWO I MEDIA
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: Wrocław
Stron: 228
Format: 230x230
Oprawa: miękka
ISBN: 9788322932469

Opis:

Wizerunek jako kluczowe narzędzie budowania relacji publicznych w komunikowaniu profesjonalnym jest znane i używane od lat. W książce pojawiają się nowatorskie ujęcia tego, czym jest wizerunek (stylem życia), jak jest wykorzystywany (do promocji pisarza w sieci), przez kogo (zakony i instytucje religijne), jak się go bada (metodologia bricolage). Autorzy zajmują się specyficznymi obszarami wykorzystania wizerunku do budowania opinii, przekonań i wartościowań (krąg „Naszego Dziennika”, przemysł funeralny, protestanccy fani gier komputerowych i Świadkowie Jehowy). Zbiór tekstów dotyczących wizerunku uzupełniają cztery teksty — dwa autorstwa badaczy polskich, dwa hiszpańskich — koncentrujące się na postaci i twórczości Ryszarda Kapuścińskiego.

Klienci, którzy kupili Kształtowanie wizerunku jako narzędzie … wybrali również:

Davies Norman - Boże igrzysko Historia Polski
-34%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Davies Norman
Wydawca: ZNAK
Rok wydania: 2010
Stron: 1232
119.90 zł
79.72 zł
Dodaj do koszyka
Schopenhauer Artur - Erystyka czyli sztuka prowadzenia sporów
-28%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Schopenhauer Artur
Wydawca: ALMA-PRESS
Rok wydania: 2012
Stron: 128
12.99 zł
9.39 zł
Dodaj do koszyka
Balicki Jakub, Sobocińska Marta - Znani z mediów o mediach i nie tylko
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Balicki Jakub, Sobocińska Marta
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wydania: 2011
Stron: 320
42.00 zł
32.05 zł
Dodaj do koszyka
Kahneman Daniel - Pułapki myślenia. O myśleniu szybkim i wolnym
-36%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kahneman Daniel
Wydawca: MEDIA RODZINA
Rok wydania: 2012
Stron: 667
49.00 zł
31.60 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Wydawnictwa naukowe
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10