X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

VAT. Komentarz 2017
-16%
+ do schowka
349.00 zł
294.87 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 54.13 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1534
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

67.20 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 67.20 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Kultura medialnie zapośredniczona. Badania nad mediami w optyce kulturoznawczej

Wydawca: Bogucki Wydawnictwo Naukowe
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: Poznań
Stron: 487
Format: B5
ISBN: 9788361320838

Opis:

Kultura medialnie zapośredniczona. Badania nad mediami w optyce kulturoznawczej


Spis treści:

Od redakcji
Słowo wstępne

I. W poszukiwaniu kulturoznawczych metodologii badań nad mediami

Andrzej Gwóźdź
W stronę medioznawstwa jako kulturoznawstwa albo ku ogólnej teorii mediów obrazowych
Marta Kosińska
Internet w optyce kulturoznawczej
Magdalena Kamińska
Memy, signa i sigile. Perspektywy e-semiologii
Piotr Kędziora
Software studies i remiks w refleksji nad kulturą cyfrową
Kamila Ogorzały
Konstruktywistyczno-systemowe perspektywy w badaniu mediów masowych
Eugeniusz Wilk
Między genealogią a genologią. Tropy Foucaultowskie w refleksji nad gatunkami medialnymi
Marcin Składanek
Cyfrowy compositing. Kultura audiowizualna jako kultura designu
Magdalena Wołek
Podejrzane spojrzenie. Hermeneutyka sposobów przedstawiania nowych mediów
Jacek Seweryn Podgórski
Antropologia kognitywna jako nowa dziedzina badań nad społeczeństwami informacyjnymi


II. W stronę teorii kultury zmediatyzowanej

Wojciech Chyła
Kultura intensywnie zmediatyzowana. Biotechnomerkantylizm, biopolityka, biowładza: doksokracja rynkowego populizmu jako efekt technomerkantylnych autoregulacji
Barbara Kita
Technologie prędkości. Zapiski na marginesie lektury Paula Virilia
Agnieszka Doda-Wyszyńska
Przekaźnik JEST przekazem?
Matylda Szewczyk
Bergsonowskie rozumienie kategorii wirtualności wobec współczesnej refleksji nad światem obrazów technicznych
Marcin Trybulec
Pojęcie podmiotu poznania w szkole komunikacji społecznej z Toronto


III. Antropologiczny wymiar kultury medialnie zapośredniczonej

Janina Hajduk-Nijakowska
Proces odbioru przekazów medialnych jako czynność kulturowo usytuowana
Bogusław Dziadzia
Wszyscy święci w ekranie zaklęci
Anna Rogozińska
Konstruowanie wirtualnej tożsamości: w stronę antropologii internetowych praktyk kulturowych
Marta Rakoczy
Słowo jako działanie a technologiczny determinizm – wokół koncepcji Bronisława Malinowskiego i Ludwiga Wittgensteina
Mariusz Wieczerzyński
Media w badaniach transnarodowych
Tadeusz Skowroński
Nowe media a kultura ezoteryczna. Antropologiczny wymiar badań nad magią w Internecie
Joanna Rzońca
Rola CBC (Canadian Broadcasting Corporation) w kształtowaniu kanadyjskiej polityki wielokulturowości
Dariusz Brzeziński
Metamorfozy czasu w społeczeństwie informacyjnym


IV. Media a świat społeczny

Kazimierz Krzysztofek
Totalizacja życia w społeczeństwie bogatym w media
Jacek Dąbała
Rozumienie dramaturgii w pracy dziennikarskiej
Urszula Jarecka
Tabloidyzacja oferty medialnej na tle przemian sfery publicznej
Mirosław Filiciak
Ludzie znani dawniej jako publiczność? W stronę krytyki mediów społecznych
Ryszard Necel
O potrzebach telewidza, czyli o znaczeniu programów informacyjno-publicystycznych w życiu codziennym


V. Edukacyjne aspekty społeczeństwa informacyjnego

Andrzej Radomski, Radosław Bomba, Przemysław Zonik

Perspektywy wykorzystania Internetu II generacji w kulturoznawstwie
Agnieszka Zwiefka-Chwałek
Złapani w sieć. O wspólnotach wiedzy w dziennikarstwie
Monika Górska-Olesińska
Retoryka w kulturach elektronicznych. Cyberdyskursywność
Katarzyna Molek-Kozakowska
W poszukiwaniu modelu krytycznej pedagogizacji medialnej
Maciej Ożóg
Kultura webcamów – świat w dobie powszechnego ekshibicjonizmu
Magdalena Buchczyk
Media i nowa muzeologia. Perspektywy kulturoznawcze na przykładzie praktyk kuratorskich Museum of London
Piotr Zawojski
Trzecia kultura a cyberkultura


VI. Sztuka i estetyka wobec mediów audiowizualnych

Antoni Porczak
Nieprosceniczna interaktywność artefaktów
Krzysztof Moraczewski
Komponent dźwiękowy kultury audiowizualnej – kilka uwag wstępnych
Tomasz Misiak
Estetyka audiosfery a okcydentalny okulacentryzm
Ewa Wójtowicz
Tam i z powrotem. Transformacja cyfrowego obrazu w analogowy obiekt
Anna Nacher
Wielokrotność związków z miejscem – dyskurs przestrzeni w świecie nowych mediów
Michał Podgórski
Obraz i dźwięk – co nas bardziej oszukuje i co nas bardziej oszuka
Agnieszka Karpowicz
Nowe media – nowa sztuka. Awangardowe formy artystyczne w perspektywie przemian medialnych
Marta Zawodna
Sztuka Holokaustu. Medium pamięci czy pamięć zmedializowana?

Klienci, którzy kupili Kultura medialnie zapośredniczona. Badania … wybrali również:

Roman Adam - Testowanie i jakość oprogramowania.  Metody, narzędzia, techniki
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Roman Adam
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2015
Stron: 1100
149.00 zł
105.79 zł
Dodaj do koszyka
Sieradzka Anna - Moda w przedwojennej Polsce. Codzienna, sportowa, wieczorowa
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Sieradzka Anna
Wydawca: Dom Wydawniczy PWN
Rok wydania: 2013
Stron: 344
89.00 zł
63.19 zł
Dodaj do koszyka
Virilio Paul - Prędkość i polityka
-33%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Virilio Paul
Wydawca: SIC!
Rok wydania: 2012
Stron: 196
32.90 zł
22.11 zł
Dodaj do koszyka
Atlas ilustrowany Świat przyrody
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: NOWA ERA
Rok wydania: 2016
Stron: 88
35.00 zł
29.75 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Kultura medialnie zapośredniczona. Badania nad mediami w optyce kulturoznawczej - red. Chyła Wojciech, red. Kamińska Magdalena, red. Kędziora Piotr, red. Kosińska Marta
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki przyrodnicze. Matematyka. Geografia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10