X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Jacek Bartosiak - Najlepsze miejsce na świecie
-31%
+ do schowka
69.90 zł
48.58 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 21.32 zł
Cena katalogowa: 69.90 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Jacek Bartosiak
Wydawca: Literackie
Rok wydania: 2023
Stron: 496
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

30.06 zł

Rabat: 5.94 zł
Cena katalogowa: 36.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Kultury Mediów T.2 Kino po kinie

Andrzej Gwóźdź
Wydawca: Oficyna Naukowa
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 448
Format: Format: 222x135 mm
ISBN: 9788374591096

Opis:

Redakcja naukowa Andrzej Gwóźdź

Pomysłodawca tomu, Andrzej Gwoźdź, jest wytrawnym znawcą przedmiotu, znakomicie zorientowanym w dyskursie światowym oraz szerszych kontekstach filozoficznych i socjologicznych problemu. Projekt Gwoździa trafia w samo sedno "gorącej" problematyki badawczej, bo dotyczy procesów, które określają formy uczestnictwa w kulturze w wieku XXI.

W Kinie po kinie autorami są badacze z różnych krajów Europy, a rodzime medio- i kulturoznawstwo reprezentują przedstawiciele wszystkich niemal ośrodków naukowych.

Tekst Andrzeja Gwoździa (Film po kinie - kino po filmie) ma dla całości tomu charakter programowy. Autor formułuje szereg fundamentalnych pytań dotyczących sytuacji kultury filmowej i audiowizualności w epoce zwrotu cyfrowego, na które próbują odpowiedzieć autorzy kolejnych tekstów. Wskazują więc oni na konieczność poszerzenia lub radykalnego przepracowania "starej" definicji filmu i - odpowiednio - związanej z nim aparatury pojęciowej (kategorie autora, widza). Zarysowana w tytule idea tomu została podjęta w wielu uzupełniających się wymiarach i aspektach. Ich śledzenie będzie dla czytelnika pasjonujące, uzmysławia bowiem związek dzisiejszych przemian technologicznych z bogactwem ścieżek uczestnictwa w kulturze, którego nie mogli sobie wyobrazić entuzjaści niegdyś nowych, a dziś już zdecydowanie starych mediów.

Książka będzie pełnić funkcję nie mającego konkurencji podręcznika akademickiego na wielu wydziałach humanistycznych - kulturoznawstwa, historii sztuki, socjologii, filozofii, na uczelniach artystycznych; zainteresuje też szerokie kręgi odbiorców.

Klienci, którzy kupili Kultury Mediów T.2 Kino po kinie wybrali również:

praca zbiorowa - Który tak śpiewa? Ptaki w kulturze
-33%
+ do schowka
KSIĄŻKA
praca zbiorowa
Wydawca: UNIVERSITAS
Rok wydania: 2023
Stron: 320
49.00 zł
32.98 zł
Dodaj do koszyka
Problemy wielokulturowości w medycynie
-21%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: PZWL
Rok wydania: 2022
Stron: 396
159.00 zł
126.39 zł
Dodaj do koszyka
Joanna Trąbska - Barwny świat pigmentów mineralnych
-2%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Joanna Trąbska
Wydawca: Wydawnictwa AGH
Rok wydania: 2022
Stron: 140
14.37 zł
14.05 zł
Dodaj do koszyka
Andrzej Giza - Kreowanie marek kultury
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Andrzej Giza
Wydawca: Avalon
Rok wydania: 2022
Stron: 192
49.00 zł
36.50 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Kultury Mediów T.2 Kino po kinie - Andrzej Gwóźdź
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Kultura. Cywilizacja. Etnografia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10


Księgarnia Iuris Prudentia Katarzyna Glimasińska jest beneficjentem programu własnego Instytutu Książki "Certyfikat dla małej księgarni"