X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy



Warszawa 2019


Jak zapewnić swojemu dziecku najlepszy start

Jak zapewnić swojemu dziecku najlepszy start
Mikołaj Marcela
Anita Janeczek-Romanowska
Warszawa 2021


Osiecka. Nikomu nie żal pięknych kobiet

Osiecka. Nikomu nie żal pięknych kobiet
Zofia Turowska
Anna Pol
Warszawa 2020


Nauka. To lubię!

Nauka. To lubię!
Tomasz Rożek
Warszawa 2020


Kobiety z obrazów

Kobiety z obrazów
Małgorzata Czyńska
Warszawa 2020


Czym jest życie

Czym jest życie
Paul Nurse
Aga Zano
Karolina Wąsowska
Warszawa 2020

Pokaz

31.59 zł

Rabat: 18.31 zł
Cena katalogowa: 49.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Lean w biurze i usługach

Drew Locher
Wydawca: MT Biznes
Rok wydania: 2019
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 232
Format: 60.0x50.0cm
ISBN: 9788380878556

Opis:

Jak dokonać transformacji w biurze i usługach, tak aby organizacja stała się bardziej efektywna i wydajna? Autor książki Lean w biurze i usługach, stawiając sobie za cel objaśnienie zastosowania metod Lean, wychodzi poza opis podstawowych narzędzi i skupia się na szczegółowym wyjaśnieniu kluczowych koncepcji szczupłego zarządzania w środowisku biurowym i usługowym. Książka zaczyna się od analizy zarządzania strumieniem wartości, a następnie przechodzi do takich zagadnień, jak: praca standaryzowana, przepływ, zrównoważony system ssący oraz zarządzanie wizualne. W książce znajdziemy omówienie podstawowych narzędzi Lean, m.in. takich jak metoda 5S czy poka-yoke – techniki zapobiegania błędom. Autor rozkłada koncepcje Lean na części pierwsze, opisuje je w kontekście pozaprodukcyjnym i wyjaśnia, jak się je stosuje. Podając wiele przykładów, omawia komórki funkcyjne większości firm usługowych oraz obszary administracyjne zakładów produkcyjnych. Korzystając z ponad dwudziestoletniego doświadczenia, autor przedstawia strategie wdrożeniowe oddzielnie dla każdej funkcji i działu w firmie. Przygląda się najczęstszym przeszkodom, na jakie mogą się natknąć osoby wprowadzające Lean, i podpowiada, jak sobie z nimi poradzić. Ponadto książka zawiera zbiór formularzy, tabel, list kontrolnych, wzorów i arkuszy, które pomogą każdemu zaczynającemu pracę z Lean. W biurach i usługach, dzieje się dziś większość światowego biznesu. Niestety, to właśnie procesy biurowe i usługowe mają w sobie zazwyczaj najwięcej bałaganu, pomyłek, przestojów i różnego typu marnotrawstw. O ile nauczyliśmy się skutecznie podnosić jakość i skuteczność procesów produkcji, o tyle w kwestii efektywnej organizacji biura i usług, wiele firm wciąż raczkuje. Książka, którą trzymasz w ręce, to przewodnik zapraszający do spojrzenia na procesy usługowe z nieco innej perspektywy. Takiej, która pozwala odkryć ukryte w tych procesach marnotrawstwa i zamienić je na korzyści. Tym, którzy obawiają się, że jest to trudne i skomplikowane, niech jako motto podczas lektury posłuży pierwsze zdanie z tej książki: „W szczupłym myśleniu, chodzi o zdrowy rozsądek…”. KamiL Torczewski, Prezes Zarządu, Akademia Białego Kruka sp. z o.o. Drew Locher jest obecnie dyrektorem zarządzającym w Change Management Associates (CMA). CMA świadczy różnorodne usługi konsultingowe, doradzając firmom w sprawach doskonalenia oraz rozwoju organizacyjnego. Zapewnia wsparcie we wdrażaniu systemów zarządzania jakością, aby polepszyć wyniki swoich klientów. Locher zajmuje się wdrażaniem innowacyjnych strategii zarządzania w wielu firmach już od roku 1986. W latach 1986–1990 opracowywał i wdrażał programy doskonalenia w General Electric. W roku 1990 opuścił GE, aby założyć CMA. Jest to spółka zrzeszająca ludzi mających podobną wizję zarządzania organizacją i jej doskonalenia. Jej członkowie poświęcają się wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań, aby pomóc swoim klientom. Podejście CMA skupia się na praktycznych zastosowaniach – „ucz się podczas działania” to slogan dobrze podsumowujący ten styl pracy. W roku 1997 spółka CMA we współpracy z Amerykańskim Narodowym Instytutem Standardów i Technologii pracowała nad stworzeniem „Uniwersytetu Lean”. Locher jest autorem książki The Complete Lean Enterprise – Value Stream Mapping for Office and Administrative Process, wyróżnionej nagrodą Shingo, przyznawaną m.in. publikacjom opisującym najlepsze praktyki zarządzania wykorzystujące techniki i narzędzia szczupłego myślenia.

Klienci, którzy kupili Lean w biurze i usługach wybrali również:

Cybulski Krzysztof - Zarządzanie działem sprzedaży firmy. Prognozowanie - organizowanie - motywowanie - kontrola
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Cybulski Krzysztof
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2020
Stron: 286
59.00 zł
45.72 zł
Dodaj do koszyka
praca zbiorowa - Prawdziwe przywództwo. Inteligencja emocjonalna
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
praca zbiorowa
Wydawca: One Press
Rok wydania: 2018
Stron: 144
39.90 zł
27.97 zł
Dodaj do koszyka
Retencja, migracja i przepływy danych w cyberprzestrzeni. Ochrona danych osobowych w systemie bezpieczeństwa państwa
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. Beck
Rok wydania: 2019
Stron: 344
169.00 zł
144.48 zł
Dodaj do koszyka
Sprawność negocjacyjna pokolenia Z
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2018
Stron: 320
39.90 zł
30.12 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Lean w biurze i usługach - Drew Locher
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Ekonomia » Organizacja i zarządzanie
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10