X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Gambarelli Gianfranco - Wspinaczka po profesurę. Przewodnik po karierze akademickiej - od upadków na kolana i ciosów w plecy do zaszczytów.
-22%
+ do schowka
35.00 zł
27.30 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 7.70 zł
Cena katalogowa: 35.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Gambarelli Gianfranco
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 1058
Stron: 140
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

23.99 zł

Rabat: 6.00 zł
Cena katalogowa: 29.99 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Lobbing w strategiach przedsiębiorstw

Sławik Anna
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania: 2009
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Kraków
Stron: 114
Format: 16.0x23.0cm
ISBN: 9788323327066

Opis:

Czym naprawdę jest lobbing? Na czym polega jego rola w zarządzaniu firmą? Należy już skończyć z jakże nietrafnym postrzeganiem tego zjawiska, często traktowanego w Polsce jako przejaw patologii życia gospodarczego. Autorka przedstawiła pięć przypadków kampanii lobbingowych w różnych sektorach gospodarczych i w różnych krajach. Ukazała mechanizmy współczesnego lobbingu i jego siłę w kształtowaniu oraz realizacji strategii rozwojowych i rynkowych przedsiębiorstw. Niniejsza publikacja będzie zapewne ciekawą i pożyteczną lekturą dla menadżerów. Ponadto może z powodzeniem służyć jako literatura uzupełniająca do przedmiotów: zarządzanie strategiczne oraz zarządzanie międzynarodowe na kierunku zarządzanie oraz jako materiał pomocniczy dla studentów ekonomii. Jest to jedna nielicznych książek na krajowym rynku tak wnikliwie i szczegółowo ukazujących mechanizm lobbingu. (Z recenzji prof. dr. hab. inż. Andrzeja Matczewskiego)

Klienci, którzy kupili Lobbing w strategiach przedsiębiors… wybrali również:

Nowak Stefan - Metodologia badań społecznych
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Nowak Stefan
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 189
Stron: 496
64.00 zł
45.11 zł
Dodaj do koszyka
Davies Norman - Boże igrzysko Historia Polski
-34%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Davies Norman
Wydawca: ZNAK
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: 8
Stron: 1232
119.90 zł
79.72 zł
Dodaj do koszyka
Schopenhauer Artur - Erystyka czyli sztuka prowadzenia sporów
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Schopenhauer Artur
Wydawca: ALMA-PRESS
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: 189
Stron: 128
12.99 zł
9.48 zł
Dodaj do koszyka
Davies Norman - Europa. Rozprawa historyka z historią
-34%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Davies Norman
Wydawca: ZNAK
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: 8
Stron: 1405
119.90 zł
79.72 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Lobbing w strategiach przedsiębiorstw - Sławik Anna
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Wydawnictwa naukowe
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10