X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

59.92 zł

Rabat: 19.98 zł
Cena katalogowa: 79.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: 4-5 dni roboczych

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Makromarketing

Kamiński Jacek
Wydawca: PWE
Rok wydania: 2019
Wydanie: 1
Stron: 428
Format: 160x240
Oprawa: miękka
ISBN: 978-83-208-2353-0

Opis:

Makromarketing jest obszarem nauki o marketingu, który bardziej niż marketingiem jako funkcją zarządzania i narzędziem menedżera jest zainteresowany społeczną i środowiskową rolą marketingu. Traktuje on marketing jako proces społeczny, główny akcent zainteresowania kładąc na oddziaływanie marketingu na społeczeństwo oraz społeczeństwa na marketing. Książka jest jednym z nielicznych i pierwszym na polskim rynku wydawniczym opracowaniem z zakresu teorii marketingu oraz historii myśli marketingowej poświęconym makromarketingowi. Jej głównym celem jest przedstawienie istoty, historii, przedmiotu i zakresu makromarketingu jako części nauki o marketingu oraz ukazanie roli, jaką spełnia on w jej rozwoju, a także szans, jakie w związku z rozwojem problematyki makromarketingowej stają przed nauką o marketingu.

Klienci, którzy kupili Makromarketing wybrali również:

Ślęzak Ewa - Mobilność korporacyjna na przykładzie Krakowa
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Ślęzak Ewa
Wydawca: PWE
Rok wydania: 2019
Stron: 314
59.90 zł
44.92 zł
Dodaj do koszyka
Stępień Beata - Wartość luksusu Perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Stępień Beata
Wydawca: PWE
Rok wydania: 2019
Stron: 348
64.90 zł
48.67 zł
Dodaj do koszyka
Skorek Monika - Społeczność wokół marki Geneza Koncepcja Badania
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Skorek Monika
Wydawca: PWE
Rok wydania: 2019
Stron: 220
49.90 zł
37.42 zł
Dodaj do koszyka
Przemysław Dominas - Mosty kolejowe na Śląsku do 1945 roku
-32%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Przemysław Dominas
Wydawca: Księży Młyn Dom Wydawniczy
Rok wydania: 2019
Stron: 344
89.90 zł
61.40 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Makromarketing - Kamiński Jacek
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10