X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

red. Ireneusz Matusiak - Domeny internetowe. Teoria i praktyka
-23%
+ do schowka
129.00 zł
99.96 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 29.04 zł
Cena katalogowa: 129.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
red. Ireneusz Matusiak
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania: 189
Stron: 528
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

45.09 zł

Rabat: 21.91 zł
Cena katalogowa: 67.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Mapy drogowe produktu nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności

Lombardo C. Todd, McCarthy Bruce, Ryan Evan, Connors Michael
Wydawca: HELION
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania:
Stron: 238
Format: 24.0x21.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788328365926

Opis:

Mapa drogowa produktu w konwencjonalnym ujęciu bywa obwiniana za wyznaczanie nierealnych celów, przeoczanie okazji czy rozwijanie przestarzałych funkcji. A przecież - jeśli jest dobra - łatwo staje się cennym narzędziem: stanowi jeden z najbardziej wpływowych dokumentów, jakie organizacja może opracować, wydać i stale aktualizować. Ten jeden dokument może nadać właściwy kierunek procesom realizacji strategii firmowej. Może być kluczem do harmonizowania wizji interesariuszy. Trzeba tylko popatrzeć na mapę drogową produktu z punktu widzenia wciąż zmieniającego się świata i traktować ją jako ciągle aktualizowaną pomoc komunikacyjną, którą ma się kierować zespół. Oto przystępny przewodnik prezentujący odświeżoną koncepcję map drogowych, które mają być nie tylko dokumentem strategicznym, ale także narzędziem przywództwa. Tworzenie map drogowych pokazano tu jako proces składający się z różnych działań, dzięki którym można określić sposób dostarczania klientowi jak największej wartości. Wymieniono kluczowe zasady budowy skutecznej mapy drogowej produktu, a następnie w kolejnych rozdziałach opisano sposoby realizacji poszczególnych działań. Znalazły się tu również liczne wskazówki i przykłady. Książka została napisana w taki sposób, aby uwzględnić szerokie spektrum potrzeb, branż i produktów, ma także ułatwić dostosowanie map drogowych do potrzeb i stopnia gotowości organizacji. Książka wyjaśnia, jak: inspirująco sformułować cele produktu racjonalnie wyznaczać priorytety i zapewnić sobie przychylność interesariuszy zapracować sobie na lojalność zespołu i zachęcić go do efektywnej pracy wykrywać okazje biznesowe i zawsze zachowywać przewagę stworzyć kompletną mapę drogową bez składania nierealnych obietnic Autorzy od lat zajmują się rozwojem produktu i różnymi podejściami do tego zagadnienia. Czas na mapę drogową, dzięki której produkt przetrwa starcie z rzeczywistością! O autorach C. Todd Lombardo — architekt do spraw innowacji w Small Business InnoLoft w firmie Constant Contact. Bruce McCarthy jest genetycznym twórcą map drogowych produktów. Obecnie jest prezesem Boston Product Management Association (BPMA) oraz UpUp Labs. Evan Ryan postrzega tworzenie produktów jako rozwiązywanie problemów i pretekst do nieustannego uczenia się. Jest świetnym kierownikiem produktu, przedsiębiorcą i konsultantem.

Klienci, którzy kupili Mapy drogowe produktu nowe podejście. … wybrali również:

Woźniak Jacek - Zarządzanie pracownikami w dobie Internetu
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Woźniak Jacek
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania: 1
Stron: 472
79.00 zł
61.22 zł
Dodaj do koszyka
Kulińska Ewa, Masłowski Dariusz - Zarządzanie bezpieczeństwem miejskiej komunikacji zbiorowej
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kulińska Ewa, Masłowski Dariusz
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania: 1
Stron: 296
59.00 zł
44.54 zł
Dodaj do koszyka
Szymonik Andrzej, Chudzik Daniel - Nowoczesna koncepcja logistyki produkcji
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szymonik Andrzej, Chudzik Daniel
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania: 1058
Stron: 182
47.00 zł
35.48 zł
Dodaj do koszyka
Nita Bartłomiej redakcja naukowa - Sprawozdawczość finansowa według polskiego prawa bilansowego
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Nita Bartłomiej redakcja naukowa
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania: 1058
Stron: 328
65.00 zł
49.07 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Mapy drogowe produktu nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności - Lombardo C. Todd, McCarthy Bruce, Ryan Evan, Connors Michael
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10