X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Nadchodzi III wojna światowa

Nadchodzi III wojna światowa
Jacek Bartosiak
Piotr Zychowicz
Poznań 2021


Stulecie przeszkód. Polacy na igrzyskach

Stulecie przeszkód. Polacy na igrzyskach
Daniel Lis
Warszawa 2022


Na Kremlu wiecznie zima

Na Kremlu wiecznie zima
Robert Service
Kraków 2022


Dzieje Polski.Tom 5. Imperium Rzeczypospolitej

Dzieje Polski. Tom 5. Imperium Rzeczypospolitej
Andrzej Nowak
Kraków 2021


Siedem wieków śmierci

Siedem wieków śmierci
Richard Shepherd
Kraków 2021

Adresy. Co mówią nam o tożsamości, statusie i władzy

Adresy. Co mówią nam o tożsamości, statusie i władzy
Deirdre Mask
Agnieszka Wilga
Kraków 2022

Pokaz

46.31 zł

Rabat: 12.69 zł
Cena katalogowa: 59.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

MARKA 5.0. Człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości?

Kotarbinski Jacek
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2021
Copyright 2021
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 214
Format: 230x230
Oprawa: miękka
ISBN: 9788301217341

Opis:

Świat się zmienił. I już nie będzie taki sam. 1 stycznia 2021 roku świat się nie poddał i włączył 5 bieg. Ucieka do przodu. Nie padł na kolana. Marka 5.0 jest moją pierwszą książką o tworzeniu i rozwoju wartości marki. Po trzydziestu latach pasjonującej przygody z marketingiem, chcę zbudować nowe otwarcie na kolejną dekadę XXI wieku. Zarówno dla polskich przedsiębiorców, którzy pragną rozwijać się na globalnych rynkach, jak i osób związanych z marketingiem, począwszy od studentów, pasjonatów, specjalistów, innowatorów i naukowców. (…) Zmiany, których doświadczył biznes w roku 2020, najsilniej odczuli mali i średni przedsiębiorcy. Pora podnieść głowy, czas na odbudowę. Czas na Marketing 5.0. Czas na Markę 5.0. Czas na Polskę 5.0. Ze wstępu Autora Książka jest interesującą propozycją, znacząco ożywiającą rynek publikacji poświęconych tematyce marketingu. Ma charakter praktycznego poradnika, ilustrowanego bogato przykładami z praktyki, doświadczeniami autora, jak również wynikami badań. Mocnymi stronami książki są: aktualny, ciekawy i zgodny z trendami temat, żywy język, ilustrowanie zagadnień praktycznymi przykładami oraz praktyczne porady dla budujących marki na każdym poziomie – korporacyjnym, produktowym i osobistym. To inspirująca lektura zarówno dla profesjonalistów, rozpoczynających przygodę z tworzeniem marek, jak i studentów jako uzupełnienie dla wiedzy podręcznikowej. Dr Jolanta Tkaczyk

Klienci, którzy kupili MARKA 5.0. Człowiek i technologie: jak … wybrali również:

Mariusz Sołtysik - Projektowanie strategii innowacji
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Mariusz Sołtysik
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Rok wydania: 2021
Stron: 192
49.90 zł
37.42 zł
Dodaj do koszyka
Wojciech Radomski - Katastrofy mostów. Historia i teraźniejszość
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wojciech Radomski
Wydawca: Dolnośląskie Wydawnictwo Edukacyjne
Rok wydania: 2021
Stron: 226
39.90 zł
29.53 zł
Dodaj do koszyka
Włodarczyk Robert Wojciech, Tomala Justyna, Sikorska Magdalena - Bitcoin Blockchain Rynki surowcowe
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Włodarczyk Robert Wojciech, Tomala Justyna, Sikorska Magdalena
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2022
Stron: 166
45.00 zł
33.97 zł
Dodaj do koszyka
Czaja Izabela, Kosała Małgorzata, Michalik Zbigniew, Rogoda Bogdan, Urbaniec Maria - Działalność innowacyjna przedsiębiorstw. Przesłanki i przejawy
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Czaja Izabela, Kosała Małgorzata, Michalik Zbigniew, Rogoda Bogdan, Urbaniec Maria
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2021
Stron: 146
45.00 zł
33.97 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt MARKA 5.0. Człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości? - Kotarbinski Jacek
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10